Tropheus Bilder (side 123)

kan da plusse på 8 luangwa yngel til.... og mistenker en av dubbene for og tygge også.(en av de 2 store, som ble reddet fra ett malwi blandings kar.grøss og gru) så det kan jo bli spenndene ja...
Kjekt å høre at alle yngler og koser seg
Noen som vet en plass der vi kan kjøpe billig NLS? Prøve det litt
Har du noen flere bilder av nkondene dine Kristian? De var bare helt sinnsykt fine! Husker Lufubuene også var slik at de var mest fargesterke rett etter at de var blitt voksen nok til å farge ut! De voksne ble litt blassere.
Vibsi
Kjekt å høre at alle yngler og koser seg :) Noen som vet en plass der vi kan kjøpe billig NLS? Prøve det litt :) Har du noen flere bilder av nkondene dine Kristian? De var bare helt sinnsykt fine! Husker Lufubuene også var slik at de var mest fargesterke rett etter at de var blitt voksen nok til å farge ut! De voksne ble litt blassere.

Jeg har masse NLS liggende, så det er bare å ta kontakt.

Jeg bruker nå både NLS Grow, NLS Pellets 1mm, Osi Spirulina som jeg blander sammen og mater 3-4 ganger for dagen... Rekemix et par ganger i uken.

Noen som vet hvor man får kjøpt reol til akvarier over 1 meter i lengde?
Lenge til du kommer nedover da? Sender du meg growth i posten så overfører jeg penger til deg?
Vibsi
Lenge til du kommer nedover da? Sender du meg growth i posten så overfører jeg penger til deg?

Blir vel ikke før i begynnelsen av neste måned at jeg kommer nedover... Er midt i eksamen og forskjellige prosjekt nå.

Sender deg en del Growth på mandag!
Flotte greier! Lykke til på eksamen!
tenkte på dette med reol selv og en gang. og da vuderte jeg heller og sveise sammen hule 4 kant stål selv da. må vel være billigere det enn og kjøpe ferdige reoler. eller få tak i dekk reoler er jo også ett alternativ da.
Vidar Alfei
.... Noen som vet hvor man får kjøpt reol til akvarier over 1 meter i lengde?

Den røde reolen min er til salgs. Den passe akkurat til 3 stk. 325.
Den andre variant som jeg har er en dekkreol som jeg bruker til 375 litere.

Legg ved et bilde av selvmordskandidat som lå på gulve i dag tidlig. Pembaen er hel uttørket på grunn av gulvvarme. Det verste er at det er en tyggende hun med munnen fullt av egg.

[External Image]
uffda det var jo leit.. kjenner til det der ja.. hadde en vi også trodde den kanskje sku overleve men varte ikke så lenge dessverre.
åh nei...kjipt det der badat! Hadde noen cylindricus en gang. Plutselig forsvant alle 4.. Når jeg skulle flytte akvariet et år senere, hang alle 4 fiskene fast på veggen bak karet hehe.. Skulle tro de hadde et lite instinkt som sa at det var lurt å holde seg nedi vannet.

Ja. Vi har å gjøre med spreke afrikanerne som hoper ganske høy. En halv meter har jeg observert. Legg ved bilder av Ikola på Grefsen. En ganske harmonisk gjeng som er på slanke kur.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
er en smule misunnlig på den sanden som du har da badat. den er knall fin altså.
Ja, jeg er ganske fornøyd med sanden. Billig og effektiv. Fiskene kommer til sin rette med nøytral hvitt grunn. Bare si fra neste gang du er på tur østover så skal jeg bestille sanden til deg. Jeg har ingen yngel nå om dagen grunnet det kom 2 karer fra Vestfold å tømte hele "barnehagen". Men 4 Ikola er nå i tredje uke og 2 tyggende Pembaer.
hmm koster ikke mer enn 293 kr for egenembalert pakke mellom 25-35 kg da hehe
Hvorfor slankekur?! De er jo knallfine jo

Her kommer noen nkonde hanner.. De er enda mer sensitive enn det jeg har sett for meg.. For at de skal farge som dette måtte jeg sitte i en halv time før de ikke brydde seg om at jeg var tilstede.. Det gjør seg med fuji pink lysrøret syns jeg, eller hva mener dere?

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Jo. Nydelige fisker Kristian. De står i stil med fjellveggen i bakgrunn. Hvordan er sammensetning av gruppen? Er de fortsatt ungfisker eller? Dem skal du vel ha for deg selv, for det er jo din stil.

Med slanking mener jeg mindre mat. De er veldig runde. Alfa han er nesten 15 cm store og minste hun er nå 10-11 cm.
badat
Jo. Nydelige fisker Kristian. De står i stil med fjellveggen i bakgrunn. Hvordan er sammensetning av gruppen? Er de fortsatt ungfisker eller? Dem skal du vel ha for deg selv, for det er jo din stil. Med slanking mener jeg mindre mat. De er veldig runde. Alfa han er nesten 15 cm store og minste hun er nå 10-11 cm.

Det er noen på typisk 7-8 cm, de fleste rundt 10, og noen på 11.. De største viser veldig jevn farge, mens de mindre viser mer striper.. Typisk moorii egentlig Men de hannene på bildene over er helt sinnsyke når de krangler eller er på "flørteren"

Disse er jo også litt "runde" da
<embed src="http://www.youtube.com/v/MLD9g1H4sSo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
De var bare helt sinnsykt fine!! Syns lyset passet veldig bra til fisken også! Har det vert noe lek på gang?
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap