Mange bøtter vann.. (side 124)

cw23 eggene har mørknet ytterligere, de ser alle befruktet ut
Gratulerer med egg, Sanne! Ingen dum julegave det! Og morsomt at alle er befruktet. Får håpe de klekker og klarer seg de små.

Hvor har du dem nå? Kommer du til å ha dem på bar bunn, eller i innredet kar?
her går de elin, men med ei lita rot og no mose også. mener å huske at du satte deg på "venteliste"? :p vel, jeg har 6 friske små, men de skal jeg nok beholde selv og utvide gruppa mi. men får jeg opp noen fra dette kullet så må jeg begynne å selge :p de la egg på selveste julaften, fin presang det :p bare synd at det er midt i flytting og snøkaos... men barnehagen blir vel noe av det første jeg tar med. men, de skal over i ett annet kar jeg skal bruke til yngel i den nye leiligheten, bare jeg får ordnet meg. et kar på 75x35x20. finfint mallekar :p

Sanne
..var det noen som sa overkill? eheim liberty 2042 [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v720/ladonia/aquaria3/IMG_9418.jpg[/IMG]
Hehe, ja jeg gjorde vel det

Det skal ikke stå på filtreringen i hvert fall ser jeg. Skal du flytte langt?
neia, en og en halv kilometer kanskje. 3. etasje i en blokk :p 47 kvadrat og mangel på stikkontakter, så det blir et puslespill å få plassert alt :p
Utfordringer!

Du får det nok til på et vis! Blir vel mye i en periode, med småttiser og flytting på samme tid.
joda, akkurat nå passer jeg søskna mine mens foreldra mine maler siste strøk i stua mi, samt tapeserer ferdig kjøkkenet. imorra skal de male kjøkkenet og sette sammen de nye skapene.. mandag blir det å sette på gulvlistene og begynne å flytte inn.
jeg må være flyttet inn på onsdag, for da får ejg besøk :p så det blir bare et kar her og der som får flytte. resten må vente til jeg får ordnet med reol. i tillegg må jeg få igang 375 litern.. hvor jeg ikke har dekkglass lenger. i tillegg er jeg dørgende forkjøla :p jaja, alt eller ingenting på en gang :p
Sanne
neia, en og en halv kilometer kanskje. 3. etasje i en blokk :p 47 kvadrat og mangel på stikkontakter, så det blir et puslespill å få plassert alt :p

Hvis det er f.eks. 2 stikk i et vegguttak, så går det fint an å skifte til et vegguttak med 4 stikk, dersom du kjenner noen som kan litt elektronikk Spør litt rundt i vennekretsen, noen som kjenner en elektriker er det alltids
hm, har prøvd å finne ut av det å få fler stikker, men det er ganske dyrt. er for det meste bare doble stikker, men på idiotiske plasser :p
ca 80 cm snø. lyktene vi har i hagen er 1m høye, og bare toppen stikker opp selv der vi ikke har måka :p

[External Image]
nå begynner den hektiske delen av flyttinga, blir lite pc sitting og akvarier på noen dager. i tillegg kommer jeg bare til å ta med ett akvarie til å begynne med, naturlig nok yngelkaret. men de 6 største er store nok til å gå med de voksne nå, er bedre der.
Lykke til med flyttingen Når kommer besøket?
Da rekker du å komme greit på plass Lykke til med både flytting og besøk
idag skal vi liste, kjøpe tv, vaske etter all maling og saging, bære inn og sette sammen møbler, etc. nok å gjøre, dette går med et nødskrik :p i tillegg må pappa bli ferdig med å fuge badet og sette doen på plass :p dusje får vi komme hit å gjøre..
Flytting er masse jobb. Godt du har god hjelp
Hei på du, endelig kommet deg i leilighet nå

Jeg fikk akvariet mitt hjem idag, så nå blir det ut på rotjakt osv. ;D
hehe, aldri i livet om jeg hadde greid dette alene :p nest siste natta her.. ganske rart. ikke minst blir det rart å dele seng med et annet menneske for første gang...
imorgen er dagen. da skal siste rest på plass, foreldra mine gjør siste finish da jeg må stikke opp til gardermoen for å plukke opp min kjære før vi møter en venn og går ut og spiser middag. blir nok ikke så mye her fremover :p
godt nyttår folkens!
jeg har flyttet, akvarier har ikke kommet hit enda, det tar noe tid til jeg får på plass alt. ellers har jeg det absolutt herlig, og nå venter jeg mens biffen og fløtepotetene godgjør seg i ovnen, middag for to ;p
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap