- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Andreas Sitt "Akvarierom" (side 13)
Andreas Sitt "Akvarierom" (side 13)
Postet 13.02.08 kl 11:03
Postet 13.02.08 kl 11:37
FredlyHar nå sitti og tenkt litt, og jeg har funnet ut at jeg legger Diskusplanene på is for en god stund. Neste gang skal jeg ha de i et kar uten planer sand eller noe. Tror det blir lettere og holde vannverdier nede og holde det stabilt. Så nå har jeg iallefall prøvd og feilet, men jeg har nok en gang lært=)
Leit med diskusen din.
Synes allikevel at Discus er finest i kar med planter, røtter, sand etc.
Det blir jo veldig trist uten et estetisk miljø...I alle fall for den fine fisken.
Postet 14.02.08 kl 00:05
Postet 15.02.08 kl 20:09
Postet 15.02.08 kl 20:13
Postet 15.02.08 kl 20:25
Som jeg skriver i annonsene mine.
Jeg "gir" vel ikke opp, men pga at jeg setter av alt for mye tid og penger i denne hobbyen, legger jeg den ned for en stund, men jeg vil komme tilbake, men enda mere fisk, vann og planter. Bare vent=)
Til Mc Darup: Hvis du vil så kan du kjøpe de tilbake for samme sum. Det var ikke med i planen at jeg skulle slutte når jeg kjøpte de av deg, så jeg beklager så mye. Kan jo trøste deg med at de er i lek da=)
Jeg "gir" vel ikke opp, men pga at jeg setter av alt for mye tid og penger i denne hobbyen, legger jeg den ned for en stund, men jeg vil komme tilbake, men enda mere fisk, vann og planter. Bare vent=)
Til Mc Darup: Hvis du vil så kan du kjøpe de tilbake for samme sum. Det var ikke med i planen at jeg skulle slutte når jeg kjøpte de av deg, så jeg beklager så mye. Kan jo trøste deg med at de er i lek da=)
Postet 15.02.08 kl 20:41
Postet 15.02.08 kl 20:54
Postet 15.02.08 kl 20:57
Ja allesammen. Da er dette siste inlegg for denne gang...
Da har jeg solgt 540 literen, å jeg har solgt ut alt av mat, utstyr å alt annet så nå skal jeg bare kjøre reolen til Drangedal på fredag så er jeg ferdig.
Jeg må si at det blir trist å forlate denne sinnsykt gode hobbyen, men jeg skal komme tilbake igjen senere å da snakker vi i stikkord - Kjeller - Reol - Automatiskvannbytte + + + ... Gled dykk
Takk for meg, å lykke til videre for alle sammen=)
Andreas Fredly
Da har jeg solgt 540 literen, å jeg har solgt ut alt av mat, utstyr å alt annet så nå skal jeg bare kjøre reolen til Drangedal på fredag så er jeg ferdig.
Jeg må si at det blir trist å forlate denne sinnsykt gode hobbyen, men jeg skal komme tilbake igjen senere å da snakker vi i stikkord - Kjeller - Reol - Automatiskvannbytte + + + ... Gled dykk
Takk for meg, å lykke til videre for alle sammen=)
Andreas Fredly
Postet 11.03.08 kl 10:03
Postet 11.03.08 kl 21:22
Postet 20.05.08 kl 18:47