Bildetråd - kampfisk (side 13)

Dette er den siste av mine nye. Den er veldig fin den også. Den kanten rundt finnene er mer hvit i virkeligheten. Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvem jeg skulle kjøpe så jeg kjøpte likeså godt alle sammen....ja ja ...
Oi, skjønner godt at du måtte kjøpe alle 4, nyyyyydelige er de! Og veldig stilig farge på den nummer 2, sånn har jeg aldri sett før ;D
Heidi Ingdal
Denne er mer svart i virkeligheten enn den er på bildene. Lyset spiller en stor rolle her ser jeg. Men den er så fin vettu og skikkelig bettatryne....

En sånn vil jeg også ha!! Hehe. Den var skikkelig fin
Dette er mitt nyeste familiemedlem. Synes den er så søt! Forslag til hva jeg kan kalle den?
Her er to av mine betta hoer. De er så fine og man kan se det på ansiktet at de er hoer.
Ser på tidligere bilder at denne har vokst. Denne holdt på å miste sine finner en gang jeg hadde oppi en hanne og ikke oppdaget det før dagen etter. Så nå syns jeg den er finere enn den noengang har vært.Den lekte sist jeg var hjemme så det blir spennende å se om det blir noen småttiser utav det.
Her er min Min aller første kampfisk. Går i en 64 liter sammen med noen coryer og glødebåndtetraer
På tide å dra denne tråden fram igjen, ved å legge inn bilder av Kåre Conradi og Redbull...
[External Image]

[External Image]
Ikke like imponerende som mange andre her men
Mine to kampfisker
Skulle egentlig bare ha en, men gud, jeg klarte ikke la vær å kjøpe begge to guttene her da jeg så hvor praktfulle de var^^ For meg er de helt nydelige hvertfall

Her er den mindst fotogene, Bært.

[External Image]

Her har vi den mest fotogene, Kåre. Han kommer bort til glasset å strekker ut sløre sitt hele tiden

[External Image]
[External Image]

Samme fisk,men bildet er tatt uten blitz
[External Image]

Syntesom guttene mine^^?
Takk takk håper på å finne noen fine damer til dem snart^^
Her er min kampfisk. Leif heter han.

Jeg "reddet" han fra en bitteliten beholder. Fant han sammenklemt som en mørk liten klump.

Nå virker han som en veldig lykkelig liten fisk. Rolig mot alle andre fisker og liker å hvile i yndlingsplanta si. Veldig sosial og nyskjerrig. Føler ikke at det er mye "kamp" i denne karen.
Så pen leif var ! likte fargen veldig godt^^
Takk for det. Han så ikke ut da jeg fikk han. Antydning til popeye, flisete finner etc. Ble overrasket over hvor fin han har blitt med godt stell. Og jeg syns fargen er veldig fin. Både litt turkis, grønt, blått i forskjellige nyanser og litt sort, hadde jeg aldri trodd av den mørke lille bylten jeg først så.

Titta gjennom tråden her nå, ser jo at det finnes mange utrolig nydelige kampfisker. Dine også
Kåre kampfisk, som rotet seg bort i innsuget da vi byttet til utvendig filter og gikk ut av tiden.

Neste kampfisk skulle liksom være en halfmoon, men det er mer en kvartmåne, så den kommer jeg til å reklamere på.
Det første bildet er av min eneste hanne for tiden som heter Silver. Han har mange hoer å leke med og to av de er på bildene under.

Jeg synes ALLE kampfiskene her inne på denne tråden her er SÅÅÅÅÅ fine og flotte
med mange utrolig fine fasonger.
Skal se om jeg kan få låne kameraet til mamma og ta bilde av mine også
Krysser fingrer for at mamma lar meg få låne kameraet hennes (det er ganske dyrt).
Min Kampfisk Hann,det er samme fisk på begge bildene,fargene varierer etter hvor mye lys den får på seg.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap