Du vet du er en akvaholiker når... (side 13)

Vi som driver uhemmet med akvarier lever jo så og si i paradis... Hva skal man med klær? Har du ikke et vannliljeblad eller to? Funker sikkert flott istedet for fikenblad... ;P
Å ofre nye klær er intet problem. Det er hakket verre når det er mat man er ute for å shoppe og så kommer hjem med akvarieting istendenfor ;b
...du bruker lenger tid på å tørke opp vannsøl fra akvariene enn når du vasker hele gulvet..
Inaktiv bruker
du uansett sier mhm å ja når ungene spør om noe, fordi du er for opptatt av akvariene dine til å følge med.. å på natten får du en tlf om at du er uansvarlig som lar ungene dra på fest i 12 års alderen....
Når man planlegger å sette opp enda et kar, eller bytte ut med et større, mens samboeren er ute.
Når du må hjem fra nash for å skjekke akvaforum:P
Off da:P
når man har to artikler om seg, om hvor galt det virkelig kan gå..

og når man ikke tørre å svare når noen spørr hvor mange karr man har har.. man bare svarer litt unnvikende ..sånn passe..
Det kan jo forsvares når en lager butikk av hobbyen, da...
.... du stirrer ut i lufta i mattetimen og venninna de spør; hvilken fyr er det du tenker på? Og du drømmende sier ut i lufta: fisk...
-Når du går på et arrangement med koldtbord og du smaker på en reke og sier de ikke er gode og tilbyr deg til å gå å kaste dem. Deretter går du med dem i en liten frys du har i bilen.
EivindG
-Når du går på et arrangement med koldtbord og du smaker på en reke og sier de ikke er gode og tilbyr deg til å gå å kaste dem. Deretter går du med dem i en liten frys du har i bilen.


Hehehehe, genialt
du vet du er akvaholiker når du prøver å få dannet en akvarieklubb i byen din.
du kommer igjen fra hyttetur, og det lukter død og pine når du åpner ytterdøra. Hel...., død fisk!
Raske snuseretninger konstaterer at problemet er på kjøkkenet. Åpner alle akvarielokk for å snuse seg frem til synderkaret. Men nei, ikke klokere av det. Da er det å bruke nesa som stopper mens man nøye kikker inn i karene for å lete etter den/de uheldige. Fremdeles ikke klokere.

På tide med massive vannbytter! Neste dag lukter det om mulig enda verre.
Skjønner ingenting! Eg som hadde planlagt turen så godt: gode vannbytter, nappet ut alle varmekolber/-kabler og lys. Og selvfølgelig kjøleskap/frys!
Eg kan bekrefte at en frys ikke holder tett når frossenfôr for anslagsvis 1500 kroner vil ut å titte på verden. Dette var ikke lett for meg å se, da eg som den akvaholiker eg er selvfølgelig har et akvarium plassert ved siden av kjøleskapet.

Så i dag har eg jobbet i timevis med å rengjøre; nå er det som nytt. I samme slengen dro eg frem komfyren. Det var også på tide, for å si det slik.

Alt i alt endte det ikke så gale: alt rengjort, og alle fisker lever i beste velgående.
liv_65
[QUOTE=Frank Angell]Hvilken av reklamene er det snakk om? Skal se om jeg ikke greier å finne reklamen i noen av opptakene fra TVN, og legger gjerne ut bilder. Kan ikke tenke meg at produsenten har noe imot at bildene vises flere ganger enn det de betaler for :D


Fjordlandreklame med "Trollemor"

Du mener denne reklamen ? For meg ser det ut som at akvariumet er tomt for fisk...
Ja kanskje det, kan ikke se noe som rører seg iallefal.
Donald
Skjønner ingenting! Eg som hadde planlagt turen så godt: gode vannbytter, [B]nappet ut alle varmekolber/-kabler og lys. Og selvfølgelig kjøleskap/frys![/B] Eg kan bekrefte at en frys ikke holder tett når frossenfôr for anslagsvis 1500 kroner vil ut å titte på verden. Dette var ikke lett for meg å se, da eg som den akvaholiker eg er selvfølgelig har et akvarium plassert ved siden av kjøleskapet.

Unnskyld men he he... Er det mulig..? Du har ikke klart dette helt alene vel? Stakkar deg.
Du går i sportsforetninger og kjøper mark til å fiske med, fordi marken jeg har i komposthaugen skal brukes som discusfor. Vill-mark er av mye bedre kvalitet enn oppdrettsmark.

Jon
Inaktiv bruker
off topic: er mark bra for for fiskene?
I følge veldig mange, Ja.

Jon
Tilfeldig bekjentskap
© Torkild Olsen
Reklame for plussmedlemskap