Rokke prat- en tråd for oss med lidenskap for disse flotte fiskene (side 13)

hei ..... hjelper litt hvis du vet lokasjon og pris du ga for den ..... men tipper det er en VF fra peru , og da blir der sp peru , eller peru Flower ( ser litt av det typiske blomster mønsteret på den . Pris du gav vil da typisk ligge rundt 800 - 1500 i en dyrebutikk)...
Ja, ligner på Peru flower.
Takker
noe spesielt om denne arten noen som har hatt den?? har blitt veldig glad i den =)))
blir en flott og fin rokke...... har hatt en i 3 år selv , var 40 cm over disken når jeg solgte den ..... min var lett å få håndtam
Glenn Sæther
lurte på åssen type rokke dette er den er liten enda og spiser reker og mark atm og er ca 10-15cm


Jeg tipper P.reticulata... den varianten som kalles "Red caqueta". Nydelige fisker!
Ville selv sagt reticulata
OME
Jeg tipper P.reticulata... den varianten som kalles "Red caqueta". Nydelige fisker!


Det er som du skriver en Red caqueta". Nydelige fisker,får snart 2stk på 15-17cm.
Så bra
så bra den virker litt ensom min men det går vel greit tenker jeg =))
Satse på att din er en hunne da?og prøve når dem blir størrefaen,jeg angrer litt for att jeg solgte den nå.

Er to hanner dem jeg får.
P14 itaituba
lenge siden jeg har postet noe her nå... fikk en forespørsel etter bilder av ny fiskene,så må vel poste noen bilder da tor erik
ikke de beste bildene da de er tatt med telefonen..

f1 par som ikke er i slekt med hverandre, fra nederland.
hun er ca 20+ cm å han er ca 12-13 cm. begge to har litt belly spotting.

lite klipp av de filmet med det nye gopro hd hero 2 kamraet mitt.

http://youtu.be/VsaD6_iT6qE
Fantastisk flotte fisker Gid jeg hadde hatt slike penger, hehe.. Missunelsen kryper inn under huden på meg her
takk var en god del overtid penger som ble satt rett til sparing for å få realisert drømmen,men totalt verd det
Hvordan står det til med rokkene dine jr?
Update
Virkeli dårlig postealternativer her på forumet.
Motoro
Kjøpte mine første VF motoro 1hann og 1 hunn, dette skal bli noe nytt for min del! har holdt discus i lange tider no å tenkte det var på tide med nye utfordringer! 2barn på ca +- 12cm i 400l akvarie med sandbunn only, 2250 l/t 2 eheim utv pumper skulle holde til en god start til jeg finner ut hvordan jeg skal få plass till en 1000l
De har spist mysis første timen i karet!!! har prøvd med litt sei og rødemygglarver var en hitt og. skal prøve meg på litt levende fangst fra elva.. kreps reker osv.
God helg rokke fans! :)
Her var det stille ja.... har vert en stolt eier av 2 motoro rokker i 3 dager no! matingen går så som så... hannen venter spent på meg ved akvarieglasset hver morning når jeg kommer inn i rommet, menst frøknen er litt mer skeptisk...
men de spiser ihvertfall. hvor mye er normalt for en "baby" motoro å spise i starten?
Til frokost fikk de 2 "finnger" biter hver med opptint mysis og en liten kube med mygglarver hver. Hannen jaffset det i seg med engang, menst fruen måtte liksom "terges" for å åpne munnen.
Har prøvd med sei, det ser ut spise det men blir liggende igjenn etter noen forsøk.
skal prøve med reker i kveld å se hvordan det går


Her er det bare å komme med komentare og tips!!!
Her kan du se film fra mitt kar, der det bor en stk motoro!

Veldig glad i reker og spiser flere om dagen.

Se film her: http://www.youtube.com/watch?v=A4xRDEoLMeY&feature=youtu.be
:)
takk for at du deler rokkene mine spiser og vokser, noen av plattyene jeg kjøpte som ekstra "ferie for" var vekke når jeg kom tilbake etter noen dager fra stavanger
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap