- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Sissis våte drømmer (side 136)
Sissis våte drømmer (side 136)
Postet 13.09.12 kl 18:29
Postet 13.09.12 kl 18:41
Postet 13.09.12 kl 21:35
Postet 13.09.12 kl 23:19
Postet 14.09.12 kl 12:14
Postet 14.09.12 kl 21:14
Endret: 14.09.12 kl 21:28
Postet 14.09.12 kl 22:59
Så fine "gulinger"!
Sissimor, hvis du hadde orket å tatt et bilde av en av disse, fra undersiden, hadde jeg blitt veldig takknemlig. Ville så gjerne ha sett buken til en frisk fin en, for å bedømme om mine er normale. Jeg syns de er tynne, men er usikker. Tror du at du orker hvis det dukker opp en sjanse? Legg det gjerne på tråden min
Sissimor, hvis du hadde orket å tatt et bilde av en av disse, fra undersiden, hadde jeg blitt veldig takknemlig. Ville så gjerne ha sett buken til en frisk fin en, for å bedømme om mine er normale. Jeg syns de er tynne, men er usikker. Tror du at du orker hvis det dukker opp en sjanse? Legg det gjerne på tråden min
Postet 15.09.12 kl 10:18
Skal prøve å fikse det Nina3
Har etter mye om og men bestemt meg for at jeg ikke makter å ta på meg saltvannskaret. Har vært i forferdelig dårlig form i dag, og måtte ta en liten realitysjekk...
Prøver å "lure" det over på en mer erfaren akvarist, som faktisk har saltvann fra før. Har jo så lyst til at de søte klovnene og sjøstjerna skal få seg et godt hjem, og gjerne så fort som mulig! Forholdene er vist begredelige nå...
Har etter mye om og men bestemt meg for at jeg ikke makter å ta på meg saltvannskaret. Har vært i forferdelig dårlig form i dag, og måtte ta en liten realitysjekk...
Prøver å "lure" det over på en mer erfaren akvarist, som faktisk har saltvann fra før. Har jo så lyst til at de søte klovnene og sjøstjerna skal få seg et godt hjem, og gjerne så fort som mulig! Forholdene er vist begredelige nå...
Postet 18.09.12 kl 01:57
Postet 18.09.12 kl 02:00
Postet 18.09.12 kl 02:13
Postet 18.09.12 kl 12:20
Det er lurt av deg å ikke ta på deg mer enn du tror du orker, særlig med den sykdommen du har... muligheter kommer senere om du måtte føle for det
Dessuten er det veldig betryggende å vite at da sitter ikke du med BARE saltvannskar om et års tid! Hehe
Ferskvann er mer enn spennende nok det
Dessuten er det veldig betryggende å vite at da sitter ikke du med BARE saltvannskar om et års tid! Hehe
Ferskvann er mer enn spennende nok det
Postet 18.09.12 kl 14:39
Postet 19.09.12 kl 00:58
Postet 19.09.12 kl 01:02
Pen HM-yngel på vei over til Ungdomskluben. Den har vokst opp sammen med foreldrene i Gavepakken. Pappa Halfdan er dessverre ganske tufs, så frykter det værste. Han var i fin form ved foring i går kveld, men etter at jeg flyttet yngelen, kom jeg plutselig på at jeg ikke har sett far i dag. Lette rundt etter ham, og fant ham hvilende i bushen, skremmende blek...
Postet 19.09.12 kl 15:20
Endret: 19.09.12 kl 15:23
Snufs...
Halfdan har takket for seg, og Mathilde er sørgende enke. Det var rett og slett rørende å se hvordan hun prøve å få ham opp og med seg...
Var innom på Byhaven, og der hadde de fått inn to svarte plakat-hanner. Mye som kan snike seg med i kampfisk-mix skjønner jeg. Det var kun antydning til blå stråler i sporen, og ellers virket de som sakt så godt som svarte. Etter en tur innom tråden til vår Australia-beboer, så tror jeg faktisk de er HMPK, altså halfmoon-plakater. Virkelig flotte var de, så jeg måtte minne meg selv på at det er CT jeg egentlig ser etter...
Var innom på Byhaven, og der hadde de fått inn to svarte plakat-hanner. Mye som kan snike seg med i kampfisk-mix skjønner jeg. Det var kun antydning til blå stråler i sporen, og ellers virket de som sakt så godt som svarte. Etter en tur innom tråden til vår Australia-beboer, så tror jeg faktisk de er HMPK, altså halfmoon-plakater. Virkelig flotte var de, så jeg måtte minne meg selv på at det er CT jeg egentlig ser etter...
Postet 20.09.12 kl 17:46
Postet 20.09.12 kl 17:50
Postet 20.09.12 kl 17:53
Postet 20.09.12 kl 17:59