Tropheus tråd (side 14)

Tja, si det... De kommer sikkert med nyhet selv når de har fått de i hus... :p
Ja,ja..
Det finnes vel ikke såå mange gæerne tropheus freeker i Bergen.....
hehe.... nei, det har du nok helt rett i Roger... :p
nja de havnet vist hos oss igjen hehehe.... men canaryene er liksom litt for de spesielt intreserte, de har jo ikke så mye farger og slikt, men de har en holdning som ikke mange troffer har.
Kasakalawene skal til en venninne av meg. Som har hatt en 60 liter i noen mnd. Nå hiver hun seg ut i det med 400 liter og 25 tropheus! Skikkelig tøft gjort
Men canaryene har vert savnet siden de reiste til sogndal så de gleder vi oss til å få i hus igjen! Masse liv og mye fart
godt med enda flere troffe holdere i bergen...
dere får jo ny troffe nabo. Hun bor jo nedenfor dere
håper dere har fortalt om bilde tvangen her da....
Er det "normalt" at underlegne hanner blir tatt livet av?
Fant en hann død i dag.... ingen sykdomstegn i karet
Er det "normalt" at underlegne hanner blir tatt livet av?
Fant en hann død i dag.... ingen sykdomstegn i karet
om det er mange hanner så er nok kanksje ikke det så veldig unaturlig.
saffen
om det er mange hanner så er nok kanksje ikke det så veldig unaturlig.

har mistet to hanner nå.... er ca 45% hanner(var)
Heisann folkens
Får vel melde meg her da som et nytt medlem til troffe freekene
du er skjønn du vibsi skal nok få ut bilder når den tid kommer!

klemzi
Har du mange hanner så kan det lett være en eller to som blir mobbet ut,eller rett og slett farger lite ut, og holder seg helt nøytral. Har flere ganger hatt hanner som jeg har trodd har vert hunner. Det går an å få enkelt tilfelle av bukvannsott. En som blir mobbet ut kan få stress-sott. Da er det ikke smitte i karet, men noe den enkeltfisken utvikler selv. Var han tydelig oppblåst?
micy
Heisann folkens ;) Får vel melde meg her da som et nytt medlem til troffe freekene ;) du er skjønn du vibsi ;) skal nok få ut bilder når den tid kommer! klemzi :)

Jeeii Gleder oss til Vidar kommer da! Så får vi nye troffer!!
velkommen micy og grattis med både kar og troffer.....
Tusen takk

Må bare si at jeg føler meg mindre nervøs for å holde tropheus for første gang når dere erfarne troffefreaks har så mye lærerikt å komme med
Det er helt topp med så mye støtte, da særlig fra vibsi og evolution Så får vi bare se da hvor mange feil nykomlingen gjør i startgropa :P

Det kommer til å gå helt fint!! Det er masse gode tips spes i den første tropheusbilder tråden.
Velkommen Micy!

Det går nok fint skal du se! :=)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap