Kristian's akvarieverden (side 14)

Har sett deg jeg og!
Flinking!
Inaktiv bruker
ja, takktakk! hehe, fikk ikke sett det på tv selv, hehe fordi de sa det skulle komme i august og de skulel ringe først, men unnskyld meg detet er uni og de har ikke ringt :P hehe men fikks ett det på nett da, hehe. takk igjen.

Bare til info :P jeg har ca 200 kaniner nå så jeg har litt dårlig tidskapasitet til akvaier akuratt nå, hehe derfor lite oppdateringer. men jeg kommer med nye innlegg til høsten tenker jeg, ellers er det 15 store sverddreger yngel som lever i 15 literen, mens 300 literen er oppe med 8 coryer og 2 scalarer + 4 paletter, så det er gansek stille og kjedelig her nå :P gammel onkelen min med sin 600 liter er mye mer int en mitt, hehe så har solgt en del fisk til han og slikt, ellers erd e andre akvariene tatt ned. bare 300 literen er solgt skal de 2 scalarene bort og 2 nye kommer for håpentelighvis ifra tufsingdal, ellers skal jeg kjøpe meg en ny gruppe skikkelig små på bare noen cm, kanksje 10-20 tsk og ha i 120 literen til de blir stører da de selges de også :P hehe blir bare oppforing altså. men 300 literen må bare selges, si ifra om noen vil ha, er desperat til å bli kitt den nå, har alt for liten tid desverre så bare send meg en melding så er det bare å komme å hente. 97074143 er mitt nr. ellers send e-post, her vil det no ikek bli mye titting så gjør det skal det bli noe respons :P bare si ifra, selges haster, jeg klarer bare ikke holde det rent mer er for stort for meg og mitt bruk :P
Inaktiv bruker
Heihei!
Jammen tid for en oppdatering for dette er lenge siden :P

først må jeg beklage alle de skrivefeilene som var før, nå har jeg fått nytt tastatur så nå bytter dte ikke om på bokstavene for håpentelighvis etter jeg har trykt publiser, men de gjorde det før så det ble seende helt grusomt ut. men nå er det bedre og det er jeg glad for

Så, til akvarier
Jeg har hivd ut 300 litern så den står trygt og fint på verandaen, så håper jeg får solgt den så er noen interessert. så skrik ut

jeg gjorde om hele stua her i går. flytte skaper og komoder osv... så nå satt jeg opp 60 litern og 120 litern. de vil komme bilder mest sannsynlig i neste innlegg. 6 corydoras green laser og en aeneus + 4 palettciklider som jeg håper vil begynne å leke nå + kampfisken adolf og hans 2 koner hitta og litta. så dem stor koser seg

i 60 litern bor dte ingen for øyeblikket, karret står til aklimatisering. så det skal stå til torsdag. og tror de blir veldig fint da det på torsdag skal kjøpes 2-3 små slørhaler som skal flytte dit hadde jeg tenkt og vere mine koseballer

tenker også kanskje å kjøpe meg noe maller, men siden jeg er så redd dem må det tenkes litt på først. kanskje noen maller som ser ut som fisk, men det må vere farger på dme, er de mørke ser de så skumle ut så det går ikke :P også skal jeg få tak i 10 stk green laser cory til. har masa og enelig fått dyrebutikken til å bestille innn så jeg tror jeg får noen til en ok pris.
Inaktiv bruker
60 litern og 120 litern

[External Image]
Inaktiv bruker
åh, har helt glemt hvordan man får store bilde rigjen. noen som husker hvordan og kan gi meg en ippskrift...? jeg trykker etter vanlig posting "endre innlegg" etter det går jeg på det rare tegnet net til slutt før spm tegnet. bilde av et bilde med en strek på eller noee slikt. trykke rpå den også kommer det en rute opp hvor jeg skal skrive en url lenke eller noe slik og trykke "ok" etter det???? og dte går ikke trykke ok for jeg klarer ikek få bildet jeg kopierer opp i den ruta får så og trykke ok. detgår ikke. håper de ga noen mening jeg vil ha hjelp om det er noen her Tusen takk!
Inaktiv bruker
Da, får jeg skrive litt igjen her i tråden da hehe.
Var på gjøvik her om dagen. kjøpte meg slørhaler 2 stk kjempefine slørhaaler i forskjellige farger som er eneste boende i 60 litern. kommer bilde av dem ettervert De er så fine og snille så. skal kjøpe meg 3-5 stk til litt ettersom men vil ha flere farger men samme str. også vil jeg ha bare denne vanlige oppdrettsvarianten holødt på å si. og de løveodene som er såå fine har bestemt meg for at til sommern skal jeg få lek og ungel på slørhalene. studerer dem veldig og prøver å kjønnsfordele dem. skal ha de ut i en liten dam til våren igjen da

Så har jeg utrolig lyst på ny cory art. panda, adolfoi eller noe slik fine coryer meed orange på haadde vert supert. og de pandaene er så søte, men litt kjedelige også med sort og hvit fargeda bare
Menmen, får se hva jeg får til også har jeg lyst til å få satt inn en nyy rot, som er stor og når helt i oerflaten. så en fin red moore rot i elverum som var utrolig fin! skulle kjøpt den også må jeg få inn ei stor sverdplante!
Plussmedlem
Husk på at slørhaler blir store og egentlig trenger en del større plass enn 60 liter nå, da

PS:
Pandaene har fine farger, syntes jeg Sorte tegninger, men ikke hvite under... beige eller noe er vel riktigere å si. Morsom oppførsel har de også, og mine er aktive nesten hele tiden
Inaktiv bruker
ja, jeg vet Anders. de skla få flytte inn i 120 litern ettervert og dammen til sommern. så blir dte kanskej så jeg har de i en diger 1000 liters dunk om vintern, får se littegranne hehe

Kristian Kilde
åh, har helt glemt hvordan man får store bilde rigjen. noen som husker hvordan og kan gi meg en ippskrift...? jeg trykker etter vanlig posting "endre innlegg" etter det går jeg på det rare tegnet net til slutt før spm tegnet. bilde av et bilde med en strek på eller noee slikt. trykke rpå den også kommer det en rute opp hvor jeg skal skrive en url lenke eller noe slik og trykke "ok" etter det???? og dte går ikke trykke ok for jeg klarer ikek få bildet jeg kopierer opp i den ruta får så og trykke ok. detgår ikke. håper de ga noen mening jeg vil ha hjelp om det er noen her :) Tusen takk!

[External Image]

Jeg trykker på det lille bilde slik at det blir stort. Høyre klikker på det store bildet og velger Egenskaper. Da kommer URl til bilde den markere jeg og kopiere.
Lukker bildet . Redigere posten. Trykker på Bilde ikonet og limer in det jeg kopierte i den boksen som spør om URL til bilde.
Slik blir koden + en [ føre IMG (setningen under)
IMG]http://akvaforum.no/images/forum/28599_111009150948_1.jpg" alt="[External Image]" title="[External Image]" border="0">
Har man flere bilder på samme post endre siste del til l ......_2.jpg eller ......_3.jpg
Inaktiv bruker
Ja, tusen takk skal prøve altså takk [External Image]
Inaktiv bruker
Alts, skal jeg trykke på det bildet derst altså det bilde jeg vil ha større, og kopiere det, så trykke på bild eikonet så lime det inn (men det går ikke) (?) hm. noe rart altså. skjønner det ikke. hmm Håper noen har en forklaring til, men jeg er takknemli for den jeg har fått altså. tusne takk for den, men det funka ikek det jeg skrev over her og skrive kopiere bildet for så og lime den inn i ramma som kommer opp etter jeg trykte på bildet ikonet.
Inaktiv bruker
glem forrige innlegg. jeg klarte det bare med litt extra tenking ) tusen takk
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap