Sølvi sine coryer og litt til :) (side 142)

Ja de er utrolig flotte ,ble sendt med heatpack og det fungerte fint
Dessverre fant jeg 3 av de røde reken døde i dag
Hvorfor aner jeg selvfølgelig ikke ,litt rart at det bare var de røde ,håper det ikke blir flere .

Ellers er Betta-hannen i lekshumør igjen og har bare en helt fantastisk farge på seg

[External Image]

[External Image]
[External Image]
Nå er de pakket, og jeg tror det er 5 + 5

[External Image] Jeg pakket også noen unge hanner (de får sverd ala den på bildet etterhvert som de vokser til) og hunner av denne guppyen, flerfarget med undersverd.
Åhhhh ,kan nesten ikke tro det er sant ,går trill rundt meg selv for øyeblikket

Tenk at etter så mange år med venting på disse nydelige coryene ,så blir jeg endelig eier av noen ,gleder meg helt sinnsykt

Ser ut til at det er en fin blanding med hunner og hanner ja ,kjempebra .

Nydelige Guppyer også ,tusen takk skal dere ha
De gyppiene er eg litt misunnelig på rett og slett
Stilig med Eques Sølvi Artig at du har fått fatt på disse, gratulerer!
Takk for flotte weitzmani forresten, de ser ut som de har finne seg vel til rette i karet Stimer sammen med Adolfoi ungfiskene.
MVH Pål
Takk skal du ha ,er kjempeglad for at jeg endelig får disse i hus

Fint å høre at det går bra med Weitzmaniene ,skal fore de andre godt så det blir flere på deg om ikke så lenge
Pål sine fisker
Stilig med Eques Sølvi :) Artig at du har fått fatt på disse, gratulerer! Takk for flotte weitzmani forresten, de ser ut som de har finne seg vel til rette i karet :) Stimer sammen med Adolfoi ungfiskene. MVH Pål

Ser du er fra Førde.. Det er eg også, Tone altså. Vi kjem heim til 6 april om det er noe mer du vil ha sendt over fjellet ..
Gratulerer så mye Sølvi!!
Forstår så godt hvordan du har det, jeg gikk helt i barndommen jeg, med sommerfugler i magen og rosa sukkerspinn i hodet og i det hele tatt....
De er fantastisk flotte coryer, og jo mer man studerer dem, jo vakrere blir de.
*Gratulasjons-klemmer* herfra

Ser du er fra Førde.. Det er eg også, Tone altså. Vi kjem heim til 6 april om det er noe mer du vil ha sendt over fjellet ..

Stemmer det (innvandra førdianer)! Det er godt og vite til seinere! Skal til Bergen igjen til storauksjonen i april, så det brenner ikke nå, men kan være godt å vite til seinere
Pål
Sølvi Gullaksen
Takk skal du ha ,er kjempeglad for at jeg endelig får disse i hus :) Fint å høre at det går bra med Weitzmaniene ,skal fore de andre godt så det blir flere på deg om ikke så lenge:)

Supert
Må absolutt se om jeg ikke finner plass til Bettaene og, for de var flotte! Tenkte en del på de på hjemveien....
Pål
Skikkelig gavepakke fre Dokka? Herrrrrrlig ;D
Marita Ekdahl
Gratulerer så mye Sølvi!! Forstår så godt hvordan du har det, jeg gikk helt i barndommen jeg, med sommerfugler i magen og rosa sukkerspinn i hodet og i det hele tatt.... De er fantastisk flotte coryer, og jo mer man studerer dem, jo vakrere blir de. *Gratulasjons-klemmer* herfra :)

Takk skal du ha ,gleder meg enormt

Bra vi har hatt bursdagsbesøk for et barnebarn i dag og huset fullt av folk, så har sluppet å tenke på de hele tiden

Men kjenner nå at sommerfuglene har kommet tilbake mens jeg går å venter på hentetidspunkt
Sissimor
Skikkelig gavepakke fre Dokka? Herrrrrrlig ;D

Det blir det vet du ,er bare så spent
Supert
Må absolutt se om jeg ikke finner plass til Bettaene og, for de var flotte! Tenkte en del på de på hjemveien....
Pål[/QUOTE
]

Det tenker jeg nok du må ,tar ikke store plassen

Men bare ta den tiden du trenger,haster ikke med å få de ut .
Plussmedlem
Gledelig, Sølvi! Men det er på tide at du også begynner å klekke ut en plan for hvordan du skal drette disse... noen må klare det snart!

Gratulerer så mye med Eques! De er fantastisk nydelige.
Anders K
Gledelig, Sølvi! Men det er på tide at du også begynner å klekke ut en plan for hvordan du skal drette disse... noen må klare det snart! :-) Gratulerer så mye med Eques! De er fantastisk nydelige.

Takk skal du ha ,har akkurat sluppet de løs i karet etter en god tid med akklimatisering.
Har jo bare sett disse på bilder og disse lyver jo kanskje litt til tider.
Men disse følger absolutt opp til mine drømmer om denne coryen,selv om de er vetta skremt og forvirret etter lang reise mm.så ser de skikkelig flotte ut
Så gleder meg til i morgen når de har falt noenlunde til ro og kan studere de i fred og ro. Har heldigvis fri i morgen og kan bruke masse tid foran dette karet
Har plassert de i langkaret sammen med C121 da begge dise artene liker litt høy temperatur ,hvilket det er der.
Er bare såååå glad for at Rita og Atle ville selge noen av disse til meg ,er evig takknemlig for det

Når det gjelder oppdrett på disse så blir det litt frem i tid ,de er jo ennå ungfisker og jeg vil i så fall ha stor konkurranse med både Rita og Atle samt Mona O.
Tar ikke det så høytidelig ,de kan gjerne være "pyntefisk" sånn sett ,det viktigste er at jeg har fått de i hus
Plussmedlem
Sølvi Gullaksen
Tar ikke det så høytidelig ,de kan gjerne være "pyntefisk" sånn sett ,det viktigste er at jeg har fått de i hus :)

Eques er pyntefisk her også! Men her har jeg jo ingen hanner heller, så i grunnen så har jeg jo ikke noen valg

Men du skal nok se at en av dere klarer det til slutt! Det er mange flinke som har fått eques i det siste...
Ja noen må vel få det til en gang ,synd du ikke har fått fatt i noen hanner .

Har gått å kikket på de i hele dag ,de er bare nydelige
Tatt noen bilder og nå før lyset kommer på ,,men det kommer nok mange fler

[External Image]

[External Image]
Et bilde av Guppyene og før de har kommet i kar,flotte de og

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Jarle
Reklame for plussmedlemskap