Sølvi sine coryer og litt til :) (side 143)

Det er bra du er fornøyd med nyervervelsene
Superfornøyd, en drøm som har gått i oppfyllelse

Guppyene er og utrolig flotte ,helt spesielle og skal foreløpig gå sammen med Weitzmaniene.
Flotte fisk du har fått deg Sølvi. Gratulerer!
Takk skal du ha Ingunn,er veldig fornøyd nå
Litt mer bilder ,de er bare såååå søte ,her er en som ligger å sjarmeerer meg

[External Image]

[External Image]

[External Image]
En annen liten sjarmør pluss en Guppy ,men alle som har prøvd å ta bilder av levendeføgende ,vet at det ikke er lett så dett ble det beste.

[External Image]

[External Image]
Kjempeflotte både coryene og guppyene! Og du har helt rett; levendefødere er umulig å ta bilde av...
Jeg er så glad på dine vegne Sølvi, fiskene ser flotte ut
Takk skal dere ha , føler meg veldig heldig

Må bare legge ut et bilde til av en som ser ut til å stå i skammekroken

[External Image]
Holder på å fange noen Sakurareker i Oiapoquensis-karet og jammen så keg 5-6 små yngel av disse
Regner med at det dukker opp flere etterhvert ,flittige disse coryene. og veldig greit at de kan vokse opp i karet til de voksne
Gratulerer med veldig flott og ny fisk
Takk skal du ha ,går å kikker på de så ofte jeg kan
Et par bilder i dag og ,et ved foringstid sammen med C121.

[External Image]

[External Image]
Så vidunderlig vakkert, og så fint de står til hverandre
De passer godt sammen ja

Et pluss er det jo at at begge to liker litt høy temperatur.
I går la C121 omsider noen nye egg
Men det det som var morsomt var at Equesene som går i samme karet,tydelig synes at dette så morsomt ut.Så de føk opp og ned og etter hverandre som de andre gjorde.,tilogmed pusset blader sånn som C121 gjorde he he.
Så hadde det ikke vært for at de ennå er så unge ,så hadde jeg nok begynt å håpe litt da ja, uansett så var det artig å følge med de.

Ble iallefall glad for noen nye egg og håper det kan bli noe av de. Ser i dag at noen er ubefruktet og de legger heller ikke så mange egg av gangen og ofte mugner de.
Denne gangen hadde de forresten lagt de fleste eggene under eikeblader ,så da var det bare å ta disse opp. Må huske å putte noen nye oppi med en gang før jeg gjemmer det
Så morro med egg fra c121! Mine kniper godt igjen, selv om jeg prøver alle triks i boka...
Det er det ,men mine legger egg sånn i dann og vann ,men klarer ikke å få så mange til å klekke ,så det er like spennende hver gang. Hos meg er det de grønne laserne som kniper igjen uansett hva jeg gjør
De vet hvordan de skal få oss frustrert
Klarte å få klekket hele 6 egg av C121 ,resten mugnet
Jaja ,bedre enn ingenting for å si det sånn. Har satt i gang artemiaklekkeing så de får litt god mat i starten

Tenkte jeg skulle ta ut noen jægersnegler i morges for å ta med meg på akvariemøtet i dag. Men da jeg slo på lyset ,så var Oiapoquensisene i full gang med egglegging ,så da var det bare å slå av lyset igjen.De er skikkelig produktive disse coryene her og de lar eggene være i fred også ,veldig praktisk

Ser ellers frem til akvariemøtet i kveld ,alltid kjekkt med litt "fiskesnakk" med andre akvarister.
6 yngel er heeelt klart myyye bedre enn ingen
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap