Sissis våte drømmer (side 143)

Så søt den var, nå vil jeg også veldig gjerne ha en sånn liten en...
Bikuben...
I går fikk jeg endelig totalrenovert mitt 19-liters Aquarel-kar. Dette har vært karantenekar for ildtetra og cherrybarber, og det var her jeg oppdaget yngel. På grunn av fasongen føler jeg at det egner seg best som rekekar, så nå er det satt opp med alt innholdet som var i 20-liter'n jeg fikk med fra mine venner på Fosen, inkludert rekene. Hentet blueperlene fra EB-boksen, og så flyttet jeg over de røde biene og borarasene fra Barnehagen. Tror jeg skal få tak i noen flere av disse søte, små fiskene...

Karet inneholder nå 15 røde biereker, 5 bluepearl og 5 boraraser.
[External Image]
[External Image]
Lekegrina
Måtte tømme Lekegrinda fullstendig da smykketetra og svarte coryer skulle fanges, så nå har den blitt "ny"...
[External Image]
Nå bor det 17 ildtetra og 6 C. concolor her
[External Image]
Så nydeligee! Misunner deg de ildtetraene, men det har jeg sikkert sagt tusen ganger før - haha!

Hvor lenge har du hatt den coop kattesanden, og hva syns du om den så langt?
Flere bilder...
En vakker rød smykketetra...
[External Image]
Nusselige lakriser. Disse er kjøpt som P. deissneri, men det er tvilsomt at de er det, siden denne arten feilmerkes hele tiden...
[External Image]
Anton viser seg fram.
[External Image]
Grapejuice
Hvor lenge har du hatt den coop kattesanden, og hva syns du om den så langt? :)


Kattesanden har jeg hatt siden jeg startet opp for 2 år siden i karet som nå er Ungdomsklubben. Funker greit den. Ufarlig for coryer, bosted for gode bakterier og småsnacks, men holder dårlig på plantene. Har den blandet med Biltema-sand i de karene den er...
Ildtetra er også blandt mine favoritter ,de ser ganske så kjedelige ut i fiskebasen mht.fargen,men mine har en helt fantastisk flott rød/orange farge.
Lekegrinda ble kjempefin
Jeg har egentlig ikke hatt så veldig sansen for tetraer, men de ildtetraene var jo helt flotte!
God reklame for diverse arter i denne tråden, alt jeg ser her får jeg jo lyst på :b
Så fine karene ble, Sissimor!
Og er helt enig med dere andre - ildtetraer er nydelige! Og så stimer de veldig godt også.
Smykketetraene er utrolig fine. Har disse korallrøde, selv om 4 stk av dem bare har en rød prikk på halen :P

Veldig spesiell han Anton også syns jeg
Ja, Anton ser ut som sånn vannfarger som har fått flyte fritt, haha. Helt nydelig.

Ny kampfisk :)
Regner ikke med at noen blir overrasket over at jeg har kjøpt meg ny kampfisk... Igjen...

Han er gulaktig, og en litt lurvete CT. Bilder kommer

Og så fant jeg meg to fine, små greiner av vrihassel på Tiller blomster. 39,- pr stk var vel ikke direkte billig, men pytt. Regner med de skal bli vakre med mose på...
39,- kontra 129,- er absolutt en fin pris vil jeg si, hehe. Gratulerer med ny kampfisk! Blir spennende å se hvem denne karen er
Grattis med nok en kampfisk! Gleder meg til bilde!

Vrihassel ja, det er så fint! Det må jeg huske å ta med meg fra min søster neste gang jeg skal til henne. Hun har en ganske stor en i hagen som jeg får lov å klippe litt av.

Tørker du vrihasselen før du bruker den i akvariet, Sissimor?
Jeg tørker virhasselen ja Hassel (hi,hi; arti setning). Den jeg kjøpte i dag er heldigvis ganske tørr fra før, så da går det nok fort. Må si du er veldig heldig som har et sted å klippe selv

Her er den nye gutten min. Kan se veldig kjedelig ut, men jeg har trua på at han blir nydelig...

[External Image]
[External Image]
Ntåååh de er så fine med sånn litt skjegg rundt haka, haha
Glimt fra barnehagen...
Bilineatus-barna er så søte at de er til å spise opp
[External Image]
Kanskje det finnes noe godt på skallet til posthornsneglen?
[External Image]
Stjernedanio-yngelen har blitt stor og fin. Helt sikkert ei lita frøken, så tjukk som den er
[External Image]
Ååå, det var koselige bilder sissimor!
Ingenting får opp humøret som baby-bilder
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap