Tropheus Bilder (side 145)

Lene84
Neida, gir ikke opp. Blir bare så oppgitt. Var forresten ikke en dubbe som tok kvelden men en frontosa. Så da nærmer det seg en uke siden siste fisk døde.

Håper det går bra da!

Jeg skal forresten til Bergen i morgen å hente fisker hos Erik og Vibeke.
Tar med noe av NLS foret til dere også.
Hva fisk skal du hente der da??når er du her da?
saffen
Hva fisk skal du hente der da??når er du her da?

Skal hente en del Astatotilapia burtoni og kanskje noe annet... :p

Jeg er i Bergen ca. klokken 13 hos Erik og Vibeke.
saffen
og da er jeg på jobb

Når er du ferdig?

Det som var grunnen til at jeg kommer så tidlig er at Erik og Vibeke ikke er hjemme etter klokken 16.
Legger opp noen nye bilder av karet mitt..(tatt med mobil vel og merke) Kommer nye når jeg får fikset kamera!

Hva som skal huses her enda er usikkert :P Enjoy

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Kenneth Østby
Legger opp noen nye bilder av karet mitt..(tatt med mobil vel og merke) Kommer nye når jeg får fikset kamera! Hva som skal huses her enda er usikkert :P Enjoy [IMG]http://i425.photobucket.com/albums/pp339/koestby/DSC00079.jpg[/IMG] [IMG]http://i425.photobucket.com/albums/pp339/koestby/DSC00080.jpg[/IMG] [IMG]http://i425.photobucket.com/albums/pp339/koestby/DSC00081.jpg[/IMG]
Kansje noen Pembaer Kenneth
Det var flott altså.

Ser du har satt inn moduler. I mitt kar som jeg får snart er det moduler også. Vurderer å male bakgrunnen sort slik det ser ut som du har gjort. Er du fornøyd med dette?? På andre nettsteder ser jeg de annbefaler blått isteden da dette fremmer fargene til troffene bedre.

Noen som har meninger her??

VIDAR: Tusen takk for navnene. Du er en engel.
Hva sier dere om denne da? Bildene er tatt med få sekund mellomrom. Fisken har mistet den sorte fargen kun på den ene siden og beholdt den på den andre siden av hodet.
Bilde nr 1 viser fisken med normale skrekkfarger.
Bilde nr 2 viser den andre siden hvor hodet fremdeles er sort.

Fisken blir slik hver gang den blir redd el lign.
Nye bilder av luffene og kasa...

[External Image]
[External Image]
[External Image]
[External Image]
[External Image]
[External Image]
[External Image]

Alfahannen er for kjapp!
her kommer en liten bildespesial.
astatotilapian ble litt sulten, kan vel si han ble mett før øynene
lille fisken reddet livet, videre skjebne er litt uvist da dette er en ung hann.
de går med tropheusen de legger seg fint ut i kamp med alfaen i karet, disse jævlene er stein tøffe griske og rett og slett en super predator.
martin spec
Hva sier dere om denne da? Bildene er tatt med få sekund mellomrom. Fisken har mistet den sorte fargen kun på den ene siden og beholdt den på den andre siden av hodet. Bilde nr 1 viser fisken med normale skrekkfarger. Bilde nr 2 viser den andre siden hvor hodet fremdeles er sort. Fisken blir slik hver gang den blir redd el lign.

Dette kan jeg bekrefte siden jeg har også Pemba. Hvordan går det forresten med deg da Martin? Du hadde en liten uhell med Pembaene dine sist?! Har du bygd opp gruppen igjen eller? Det er visst flere som holde Tropheus rundt der du bor. Jeg solgte nylig 3 grupper tropheus til en kar derfra.
Evolution
her kommer en liten bildespesial hehe. astatotilapian ble litt sulten, kan vel si han ble mett før øynene;-) lille fisken reddet livet, videre skjebne er litt uvist da dette er en ung hann. de går med tropheusen de legger seg fint ut i kamp med alfaen i karet, disse jævlene er stein tøffe griske og rett og slett en super predator.

Flotte øyeblikket Erik. At du klarte å fange den akkurat da. Rått party!
Saffen og Lene84: kan dere ikke ta ut kirizaen og hestenesene fra dubbekaret og ta de i et helt tomt kar. Kjør på med salt og gi de en medisinkur. Så kan dere kanskje få reddet de hvertfall. Såvidt eg har skjønt så e det ingen kiriza som er døde?
tomt kar?? hvor da? hakke slikt. nei inagen andre enn dubbene har strøket med så
Vi har jo 1000 liters dunk i garasjen som dere kan låne hehe....men dere har jo ikke plass til det. Tror ikke vi klarer å holde varmen i garasjen nå heller. Eg ville fått opp kirizaen og hestenesene fortere en svint! kan en 80 liter hjelpe? det har vi stående...
det var en som hentet endel yngel igår, så vi kan egentlig tømme 180 literen og flytte resten over i 60 literen. Da kan kirizaene og hestenesene gå i 180 literen ennså lenge. Bedre enn ingentilng
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap