- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- *Skjitprattråden* (side 15)
*Skjitprattråden* (side 15)
Hanne FMå bare fortelle om en episode som skjedde på skolen for noen dager siden :) Vi hadde time og skulle gjøre noen oppgaver på nettet. Det trådløse nettet var litt så som så den dagen, derfor sleit vi med å få kobla oss på nettet. Noen hadde nett, andre ikke. Lærern tok en liten runde rundt i klasserommet, bare for å se hvor mange som hadde tilgang osv. Så sier han: " Det ser ut til at de som har "strøm" (altså de som ladet pc'en) har internett" !!!!! *Ler og glizer* Sier litt den ja.. :D:D:D:D
Mannen er et geni, som forstår at bærbare pc'er flest arbeider mye bedre når de er koblet på strømmen.
Ok, kanskje det ikke hadde noe særlig med det trådløse nettet akkurat denne gangen, men det er et poeng at bærbare pc'er på skoler (lavkvalitet) ikke fungerer optimalt som bærbar.
Postet 06.05.07 kl 02:11
Det var begynt å knipe med plass i himmelen, så Skt. Peter hadde fått beskjed om å kun slippe inn dem som hadde lidd en grusom død. Tre menn kommer bort til himmelrikets port og Skt. Peter lukker den første inn og ber ham forklare hvordan han døde.
– Jo ser du, jeg bodde i 25. etasje, og da jeg kom hjem i dag, lå min kone i sengen ved høylys dag. Jeg fikk selvfølgelig straks mistanke om at hun hadde hatt herrebesøk. Jeg kikket dermed under sengen, i skapet og hvor man ellers pleier lete, men uten å finne ham. Så gikk jeg ut på altanen, og der hang drittsekken etter fingertuppene over kanten. Grepet av raseri banket jeg løs på fingrene hans uten at han slapp taket, jeg for inn og hentet hammeren, og banket løs igjen, han falt da ned, men landet i en busk og overlevde. Jeg gikk og hentet kjøleskapet og kastet det etter ham, og det døde han av. På grunn av opphisselsen fikk jeg hjertestopp og døde altså.
Det måtte Skt. Peter innrømme var en fæl måte å dø på, så han ble sluppet inn.
Så kom den neste inn...
– Jo, ser du, jeg bodde i 26. etasje, jeg tar hver dag 25 armbøyninger og 20 hoppeøvelser ute på min altan. Men i dag da jeg var i gang med mine hoppeøvelser datt jeg over kanten på altanen. Jeg klarte dog å gripe fatt i rekkverket i 25. etasje. Etter det kom det en galning og banket løs på fingrene mine, jeg skriker selvfølgelig om nåde, men han løp inn og hentet en hammer, og banket videre til jeg slapp. Jeg landet heldigvis i en busk, og lå der uten å kunne bevege meg, men jeg var i live, og det var det viktigste. Dessverre var det ikke nok for galningen, så han kastet et kjøleskap etter meg, og det døde jeg av.
Det var en fæl omgang, så han slapp også inn.
Så blir det den tredje og siste manns tur
– Nå hvordan døde du så, spør Skt. Peter
– Ja, det er en litt pussig historie dette her... Men prøv å forestille deg følgende... Jeg sitter splitternaken og gjemmer meg i et kjøleskap...
– Jo ser du, jeg bodde i 25. etasje, og da jeg kom hjem i dag, lå min kone i sengen ved høylys dag. Jeg fikk selvfølgelig straks mistanke om at hun hadde hatt herrebesøk. Jeg kikket dermed under sengen, i skapet og hvor man ellers pleier lete, men uten å finne ham. Så gikk jeg ut på altanen, og der hang drittsekken etter fingertuppene over kanten. Grepet av raseri banket jeg løs på fingrene hans uten at han slapp taket, jeg for inn og hentet hammeren, og banket løs igjen, han falt da ned, men landet i en busk og overlevde. Jeg gikk og hentet kjøleskapet og kastet det etter ham, og det døde han av. På grunn av opphisselsen fikk jeg hjertestopp og døde altså.
Det måtte Skt. Peter innrømme var en fæl måte å dø på, så han ble sluppet inn.
Så kom den neste inn...
– Jo, ser du, jeg bodde i 26. etasje, jeg tar hver dag 25 armbøyninger og 20 hoppeøvelser ute på min altan. Men i dag da jeg var i gang med mine hoppeøvelser datt jeg over kanten på altanen. Jeg klarte dog å gripe fatt i rekkverket i 25. etasje. Etter det kom det en galning og banket løs på fingrene mine, jeg skriker selvfølgelig om nåde, men han løp inn og hentet en hammer, og banket videre til jeg slapp. Jeg landet heldigvis i en busk, og lå der uten å kunne bevege meg, men jeg var i live, og det var det viktigste. Dessverre var det ikke nok for galningen, så han kastet et kjøleskap etter meg, og det døde jeg av.
Det var en fæl omgang, så han slapp også inn.
Så blir det den tredje og siste manns tur
– Nå hvordan døde du så, spør Skt. Peter
– Ja, det er en litt pussig historie dette her... Men prøv å forestille deg følgende... Jeg sitter splitternaken og gjemmer meg i et kjøleskap...
Postet 30.05.07 kl 23:15
Postet 16.09.07 kl 18:18
Inaktiv bruker
AggiJeg er litt nærsynt, og har i tillegg en liten skade på det ene øyet... Derfor leser jeg ofte feil her på forumet.. Sånne lesefeil blir ganske morsomt iblant... Det er ikkke sjelden jeg leser overskrifter som f.eks: TETT RUMPE! Eller som nå nylig: HJELP! BIKINIEN MIN ER SKADET! :D
Hehe. Akkurat den siste der leste jeg feil også Måtte kjøre hodet helt inn i skjermen for å kontantere at: JA, jeg leste feil. Kanskje på tide å vurdere lesebriller?...
Postet 16.09.07 kl 18:22
Postet 16.09.07 kl 18:24
Endret: 16.09.07 kl 18:25
Inaktiv bruker
AggiJoda, briller er bra, men det hjelper ikke på øyenskalden min ;P Derfor går jeg uten briller..
Jeg mente at jeg kanskje trengte briller
Postet 16.09.07 kl 18:28
Postet 16.09.07 kl 18:33
En gåte...
Hva er mindre enn 9 cm langt, men likevel så blir kvinnen tilfredsstilt av det hver eneste gang?
Postet 08.11.07 kl 15:13
Postet 08.11.07 kl 15:19
Må være et velfylt minibankkort/kredittkort..... Eneste jeg kan komme på i hvert fall....
Her er en til:
Vet dere hva som er ca 15 cm langt, har vanntrykk i ene enden og hode i den andre. Den er til glede for noen og bekymring for andre. Noen liker å putte den inn andre liker å la den gå for tidlig. Noen liker å holde den i hånden. Den er i mannens bukser og av og til i kvinnens... Den er lyserød på farge og er som regel skrukkete...?
Her er en til:
Vet dere hva som er ca 15 cm langt, har vanntrykk i ene enden og hode i den andre. Den er til glede for noen og bekymring for andre. Noen liker å putte den inn andre liker å la den gå for tidlig. Noen liker å holde den i hånden. Den er i mannens bukser og av og til i kvinnens... Den er lyserød på farge og er som regel skrukkete...?
Postet 08.11.07 kl 15:24
Postet 08.11.07 kl 15:25
Endret: 08.11.07 kl 15:25
SoVeVet dere hva som er ca 15 cm langt, har vanntrykk i ene enden og hode i den andre. Den er til glede for noen og bekymring for andre. Noen liker å putte den inn andre liker å la den gå for tidlig. Noen liker å holde den i hånden. Den er i mannens bukser og av og til i kvinnens... Den er lyserød på farge og er som regel skrukkete...?
Isn't it...? -Yes it is... - Evergood? ;P
Postet 08.11.07 kl 15:28
Postet 08.11.07 kl 15:39
Postet 08.11.07 kl 15:51
Postet 08.11.07 kl 15:54
Postet 08.11.07 kl 15:58
Postet 08.11.07 kl 15:58
Postet 08.11.07 kl 16:00
Postet 08.11.07 kl 16:01
Postet 08.11.07 kl 16:14