Bildetråd - kampfisk (side 15)

Mari: En utrolig flott kampfisk!

Tonje: Det der tror jeg må være den vakreste kampfisken jeg noensinne har sett!
Inger Anne
Tonje: Det der tror jeg må være den vakreste kampfisken jeg noensinne har sett!

nei tusen takk ^^! det var koselig å høre
Her er noen bilder av mine nye herrer.
1. Denne er nydelig og den har svart krage når den blåser seg opp. Den heter Mango...
2. Denne heter Harry og er veldig aktiv......
3. Her er en liten ct dame som er så nydelig....
Hvor store kar har dere disse nydelighetene i ??
palett chikliden
Hvor store kar har dere disse nydelighetene i ??

MIne går for det meste i 30 litre. Har jeg flere hoer og yngel så går de i 60 litere. Jeg har som regel et par i en 30 liter. De vil ikke leke i noe annet hos meg.
Jeg har en hann, han går i et 54l
Heidi Ingdal
Her er noen bilder av mine nye herrer. 1. Denne er nydelig og den har svart krage når den blåser seg opp. Den heter Mango... 2. Denne heter Harry og er veldig aktiv...... 3. Her er en liten ct dame som er så nydelig....

Nydelige fisker! Morsomt at vi har samme navn... Min kampfisk heter også Mango
UTROLIG FLOTT KAMPFISK TONJE!!!! DET ER DEN FINESTE FISKEN JEG NOEN GANG HAR SETT!!!!!! WOW!!!!!!!!!!
Aquagal
UTROLIG FLOTT KAMPFISK TONJE!!!! DET ER DEN FINESTE FISKEN JEG NOEN GANG HAR SETT!!!!!! WOW!!!!!!!!!!

Hjertlig takk :O jeg har ikke peiling på slør eller noe på kampfisk, noen som vet hvordan han er i sløret? bra eller dårlig liksom? var fargen jeg ble betatt av da jeg kjøpte han
I kampfiskverden er ikke blandingsfarger noe høyt rangert. Crowntail bør ha så symetrisk bakparti som mulig
Okei har du noe bilde av en godt "sløra" kampfisk ?
Youtube har mye fint. Kampfisk er hatet av mange, og elsket av enda flere. Jeg gråter en liten tåre når jeg ser bildetråder av kampfisk andre plasser. Dårlig plass, masse plast-ornamenter og masse dilldall puttet oppi akvariumene. Selv kjører jeg sand,planter og catappablader. Kokosnøtthula funker i hovedsak som "spreder" for filteret. Vannstrålen er for sterk og kokosnøtta sprer det bedre.
[External Image]

http://www.youtube.com/watch?v=wz9oND6A8aA
Lisbeth Sommerseth
Min Kampfisk Poncho.

Nydelig!
Kampfiskene mine spiser på en algetabelett
Her er det Latte som er i aksjon. Den flørter også vilt med en ct hoe. De er så flotte sammen.
Her er tre av mine 5 yngler. Tror faktisk jeg har 5 hoer....
Heidi Ingdal

Kampfisken din Harry, er den fineste jeg har sett

Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2012
Reklame for plussmedlemskap