Davids våte verden (side 15)

Inaktiv bruker
gleder meg til danmark.for jeg skal til danmark.i sluten av høstferie.og sjåpe akvariumting =
david g
gleder meg til danmark.for jeg skal til danmark.i sluten av høstferie.og sjåpe akvariumting =:-D

Du er heldig som bur i Kristiansand. Du kan bare gå ned på ferjeterminalen og hoppe på ferja. Det koster jo ikkje mye for den dere Marster Feris ( 100 kr ) Så tar det 1,5 time så er du i Danmark og kan kjøpe mye utstyr billig.
Inaktiv bruker
nei vi skal.ike ta Marster spyis.fnis hihihihihi hahahahaha heheheheheheheh hohohohohohohoho.vi skal ta superspid. =
Blir du båtsyk ? jeg forstår ikkje korleis det går an å bli båtsyk. Har tatt Master Feries mangen ganger uten å ha blit båtsyk.
Det er jo nesten ingen sitteplasser på Surper Speed`en, bare benker og lugarer. Så jeg liker best den Master Cat`en.
Men det har vell litt med kor du skal, Hanstholm er jo ingen stor by Hirtshals er vell litt større ?
Inaktiv bruker
Fisken Magnus
Blir du båtsyk ? jeg forstår ikkje korleis det går an å bli båtsyk. Har tatt Master Feries mangen ganger uten å ha blit båtsyk. Det er jo nesten ingen sitteplasser på Surper Speed`en, bare benker og lugarer. Så jeg liker best den Master Cat`en. Men det har vell litt med kor du skal, Hanstholm er jo ingen stor by Hirtshals er vell litt større ?

nei jeg blir .kke båtsyk men.det blir lilesøstra mi =
hva er det eigentlig det bilde du har av ? Eg har lurt på det siden du fekk det, så eg måtte bare spør
Inaktiv bruker
den sjønt.jeg ikke ?
david g
den sjønt.jeg ikke ?

Avatarbildet ditt, tenker jeg. Er ikke det tarantella-edderkoppen din, David?
mona o
[QUOTE=david g]den sjønt.jeg ikke ?

Avatarbildet ditt, tenker jeg. Er ikke det tarantella-edderkoppen din, David?

Ja det er avatarbilde eg tenkte på. Nå ser eg at det er edderkoppen din
Inaktiv bruker
jep det er molly.tarantelaen min som.jeg har som Avatarbildet. =
Inaktiv bruker
i går flyter den.1 blek mollyeyngelen og di.4 platyyngltne og kobberynglene og.di 2 corydoras metae over i 160.literen min og nå er.jeg siker på at.jeg har et diskuspar. = .
og jeg måte ta et.vannbyte hos apistogrammane mine.å i går noe som luktet. drit lang vei jeg måte.nesten spy =

ps.nye bilder.komer eter vert.
Inaktiv bruker
smil =
Inaktiv bruker
noen bilder av.klompen som jeg.tok netopp etter at.han bada =

[External Image][External Image][External Image]
Inaktiv bruker
noen bilder av.mine 2 dvergkulefisker

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
et bilde til av.mine 2 dvergkulefisker og 2.av diskusene mine =

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
noen bildder jeg.har tat 1 av mine 4 Tuberoschistura arakanensis.og 1 av agasisihanen min.og 1 siste bilde av diskusen.min =:-

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
david g
noen bilder av.klompen som jeg.tok netopp etter at.han bada =:-D

ikke se på meg som du eller noe assa, men det dyret du har bildet av som nybada? er det en ugle?:P
Det er et rosettmarsvin

Hadde et sånt kjæledyr selv da jeg var barn, og hun het Petra! :p
Inaktiv bruker
ååja, nå ser jeg det, det er et marsvin:P hehe, jeg ekke helt meg selv i dag jeg ass, men han aldri klart å se forskjell på marsvin å ugle:P
Inaktiv bruker
mona o
Det er et rosettmarsvin :-) Hadde et sånt kjæledyr selv da jeg var barn, og hun het Petra! :p

ja og han er.en virkelig kosegris =

her er noen bilder.av han og broren nøste =

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap