Gk,s våte hjørne. (side 15)

men det hadde ike vært koselig hvis du hadde rista og dura for mye at du velva alt sånn at alt vannet bare lå der på gulvet off. 128 liter er sikert ikke morsomt å tørke opp. eller i hele tatt å fjerne fra stue gulvet.
Vel, men nå er reolen iallefall satt opp... så det vil ikke bli noe mer during og risting. Vatret er det og
Inaktiv bruker
got nytår geir =
Noen bilder ifra nyttårsaften...

Inaktiv bruker
bilder du har fåt tat geir =
Oppgradering av hjørnet mitt, det har vokst noe kraftig i det siste året...
Men ahh, jeg kan fortsatt huske gleden da det første karet ble kjøpt inn(sukk).

[External Image]

[External Image]
Overvektig?
Mons (som faktisk har vist seg å være en dame) har lagd noe utrolig på seg i det siste... magen bare buler ut

[External Image]
På tide med slankekur kanskje

Aner egentlig ikke, men mulig damene hos disse fiskene skal ha litt pondus. Er ihvertfall ikke uvanlig at andre arter blir litt runde når de er eggtunge så det virker jo logisk.

Søtt bilde
Inaktiv bruker
hvor mye har virkelig mons spist i romjula fnis hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi

hvordan er Ludvigg har han blit tykere som mons ?

ps.jeg tror å når du sier det at faktisk nusi å har blit tykere =
Tante Astrid
Er ihvertfall ikke uvanlig at andre arter blir litt runde når de er eggtunge så det virker jo logisk.

skulle nesten tro at magen hadde vært litt fastere da...(?)
Ja, det tenkte jeg ikke over, men hun ligger jo over vann her så hun trykkes litt ned mot underlaget i motsetning til stimfiskene som svømmer fritt i vannet. Mulig det har noe å si.
kanskje det, bare synd at jeg ikke har noen hann... eller - det kan være at ludvigg er en hann, bare at han/hun ikke er kjønnsmoden enda.
Siden ingen har registrert oppdrett på disse så vil jeg tro at det kan være en utfordring å få til. Tøffe fisker
Ja, de er veldig kule.

faktisk så det bare er fem eller seks stykkker i verden som har klart og få drettet dem(ikke at det har vært et uhell, men at de har gitt slamkryperne de forholdene de skal ha for å legge egg).
Ja, det ante meg at disse ikke var så enkle å få til. En liten utfordring det
Inaktiv bruker
fant lit info til deg geir håper at den er til lit hjelp =

Den tråden der har jeg lest et par ganger
Inaktiv bruker
hvile bar tipse deg =;-D
Tante Astrid
Ja, det ante meg at disse ikke var så enkle å få til. En liten utfordring det ;)

Jøssameg! Nå har faktisk Mons begynnt å lage en "fødegrop" i sanden.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Magne Asbjørnsen
Reklame for plussmedlemskap