Kjetils foto og videotråd (side 15)

Smarting!

Takk for infoen! Har ingen hjemmeside, men mulig det blir en sånn etterhvert.
du kan og bruke en ekstern bildehost som photobucket.com og laste opp bildene der, og linke de derfra. da kan du og ha større bilder enn det som tillates her det bruker jeg, da jeg ikke har egen hjemmeside
Noen ganger er det en fordel å være litt nerdete :P Har jobba med IT i mange år da, så noe har jeg jo lært
Skulle akkurat til å si det samme som Sanne. Å bruke photobucket eller lignende er en genial og gratis løsning
Registerte meg på photobucket for en liten stund siden, men irriterte meg over en ting. Det var at det gikk helt utrolig tregt å laste opp store bilder. Ga derfor F... Går sakte nok å laste opp her med ICE sitt "lynkjappe" mobile bredbånd. Kan ikke skryte på meg de helt store IT-kunnskapene, har mye mer greie på hest....
mange store bilder tar tid ja. spesielt hvis bildet er større enn settingen i photobucket tillater (du kan sette den til å skalere bildet hvis det er større enn 1mb eller så og så mange pixler) da tar det tid. derfor regigerer jeg og får filstørrelsen så langt ned som mulig uten at det går for mye utover kvaliteten. men jeg bruker nok over gjennomsnittet i tid på bilderedigering :p

jeg har forøvrig ikke så altfor mye greie på hest, og fullstendig nerdete er jeg heller ikke.. er vel mer jack of all trades enn spesialist :p
Klipper ned størrelsen og justerer eksponeringen i Mediaplayer, og nedskalerer i FastImageResizer. Gidder ikke klusse mer enn det med bildene til vanlig.
Er ikke proff på noe som helst...
Pleier å si at - "Jeg kan litt av alt og ittno orntli!"
Har du sett på Picasa Myrheksa? Det er et ganske greit program som kan både resize og gjøre en del enkel redigering Gratis også.

Hester er fine dyr de, men har bare ridd en gang selv hos tanta mi, og det er mange år siden.

Den ene plecoen min er morsom, han spiser overflatefiskmat. Han legger seg med halen inntil en sidevegg og munnen mot vannet på overflaten og gafler i seg ciklidesticks og flakfor sammen med de andre fiskene:P
Nei, det har jeg ikke, men skal ta en titt snarest!
Du får ta en tur hit og leke cowboy som takk for hjelpen.
Har 6 hester, så vi skal vel alltids finne en du kan låne.
Må man betale for å parkere hester på parkeringsplasser i byen?

Hvor er Minnesund forresten? Trodde det var på Vestlandet et sted jeg, men du var jo her på auksjon, så kan jo ikke være for langt unna :P
Tror parkering er gratis, jeg har aldri betalt noe vaffal! :P
Minnesund ligger midt mellom Oslo og Hamar sånn +/-
Så det var en grei kjøpetur ned til Porsgrunn. Særlig to helger på rad... :S

Edit - det var både "kjøpetur" og kjøretur forsåvidt... Hehe
Så langt oppe ja, he he :P
Å få sove er no dritt :P

1. januar var min første dag som offisielt arbeidsledig, så nå har jeg fylt ut kravskjema for arbeidsledighet mens jeg venter på at attføringssøknaden min en gang skal bli behandlet. Morsomt det her ja..
Usjda, sånn papirmølle som går usigellig sakte er no fanteri...
Søvnmangel og arbeidsledighet er heller ikke festlig...
Men en god bok eller godt selskap hjelper på alt,
så jeg håper du har ihvertfall en av delene!
Selskap fant jeg jo her på rubrikkmarkedet:
[External Image]
Vi feiret nyttår sammen i går

Og god bok har jeg også, men nå ser jeg på internett-TV
Da synes jeg brått litt mindre synd på deg gitt!

Åsså seru på tv??? :S
*Gliz!*
Hun er ikke her nå :P
Men har jo selskap på dagene og sånn, er da ikke helt slem:O
*Fnis! *

Nei dere ser ikke direkte slemme ut noen av dere...
Tenkte på det med å se på TV når hun var her :P
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap