Tanganyika skravletråden. (side 15)

Hakke sjangs til å se kjønn, men fy f..... å flotte fisk. Digger disse fiskene både på Oppførsel og utseende. Ser nesten ut som en fisk som lever ved revene i Saltvann.
Jeg tipper at det er en hunn og to hanner. Den første ser litt mer feminin ut...hehehe..
badat
[QUOTE=Sveinung Risa][QUOTE=saffen]se der ja.- det var guttene og jentene sine det ja.... har to til deg her hehe

Kan du legge ut noen nye bilder av dei så kan se om eg kan kjønnsbestemme de. Nærbilde av hove og anal.

Vil du prøve deg på disse Sveiung Risa? Hva slags kjønn har de på forskjellige bilde?

Bilde 1 er en dame
Bilde 2 er en dame (kan kansje vær en spinkel mann, men det trur eg ikke)
Bilde 3 er en mann (litt dårleg vinkel for å sjå, men eg hadde satt pengene på mann)
ciklidesyka
[QUOTE=Roger Kaasa]Heisan Badat. Kan jeg være med å gjette også:)??

hei du ver vinom profilen dim men mener ikke å være frek men har du skreve det for kød?

Alder: 05?

Hva mener du?
Lurer du på om jeg er 5 år??
Det er faktisk mange flinke akvarister her. Både Kristian med godt trent øyne, Linda med "kvinneinstitusjon" har rett i gjettingen sin. Fisk nr. 2 og 3 er en og samme fisk og er sjefen i karet. Fisk nr. 1 er som Linda sa, litt runde i formen, er en hun. Dessutten så har hun også kortere finner enn hanfisk.

En ny gjeng i nabokar: Neolamprologus Multifasciatus "Gold":

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Roger Kaasa
[QUOTE=ciklidesyka][QUOTE=Roger Kaasa]Heisan Badat. Kan jeg være med å gjette også:)??

hei du ver vinom profilen dim men mener ikke å være frek men har du skreve det for kød?

Hva mener du?
hehe ja det står på bruker en din xD
ciklidesyka
[QUOTE=Roger Kaasa][QUOTE=ciklidesyka][QUOTE=Roger Kaasa]Heisan Badat. Kan jeg være med å gjette også:)??

Hva mener du?
hehe ja det står på bruker en din xD

hehe roger er en litt gammel 5 åring ja hehe
Hehe
lol XD skal gå ner å ta bilder av frontosaene nå
Sveinung Risa
Bilde 1 er en dame Bilde 2 er en dame (kan kansje vær en spinkel mann, men det trur eg ikke) Bilde 3 er en mann (litt dårleg vinkel for å sjå, men eg hadde satt pengene på mann)

Ingen dårlig svar fra deg Sveiung Risa. Du var litt forvirret av hannen i bilde nr. 2. Jeg tok bilde av ham overfra og akkurat i øyeblikk han snudde seg. En ser ikke alle lange finnene. Så man kan bli lurt her. Hadde jeg tatt bilde av ham rett på siden da vil du være mer sikker. Han er "spinkel", ja. Og det er bare du som ser.
Spytter dine Frontosa fortsatt ut flere yngel? Tømte du dem eller gikk hunnen hele veien?
Bilder
her momer det bilder

bilder av fisken og hele kare komer mer bilder

og av F1 yngelen
Fin fisk
saffen
noen bilder

er det pil neb eller? nydeligt eksemplar av frontosa
nei du dette er en Aethiomastacembelus elipsifer eller en tangyanika ål. ikke noe annet tull her i gården nei. kun tangyanika i alle kar her. ja nesten da iallefall om man ser bort fra de få antistrusene som sutter litt rundt på glasset.
Okei
trode det bare fantest malawi ål xD
neida. finnes flere typer åler fra tangyanika. men er vel ikke akkurat så vanlig i handel.
Okei
så leret eg noke nut igjen aldri forsaint å lera bredre seint en aldri
jaja rolig no hehe har da maaaange år enda og lære noe på du da hehe
Mhm
stemer det å kommer ikke til å lege ned den herlige hobbien med det første xD
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap