Sissis våte drømmer (side 150)

Hm... Ronja viser seg å være en del hissigere enn jeg trodde, så da prøver jeg å bytte plass på henne og Mina (Fødestua). Mons er jo en tøffing, så han takler nok ei sånn dame. Kjenner Inger Annes historier om forkledde hanner dukker opp i hodet, men hun har da tydelig eggleggingsorgan! Hun skal være i tilvenningsboksen i natt, og Mons står utenfor og tøffer seg. Har Ronja skummet i morra, så blir jeg virkelig skeptisk, men regner med hun vil ha leksstriper; hun ser nemmlig eggstinn ut...

Mina ser ut til å være et gemyttlig vesen, så satser på at hun vil trives med Anton og Runa i Rio'n...

Endret:
Mina er vist ikke så gemyttlig alikevel, så nå er hun tilbake i Fødestua. Ser ut til at det funker fint, for Mons er sjef
Nye fisk :)
Var en tur på Akvasia i dag, for å plukke opp noen CT-hunner min gode hjelper har lagt av til meg. Er så perfekt med slik ekstraservice! Hun tar bilder og sender til meg når de får inn noe spennende, og holder de av til jeg klarer å komme. Blir så glad av sånt jeg

Det ble 5 vakre kampfiskdamer med hjem:
-ei "copper" i samme farger som Didrik, så der blir det partnerbytte.
-ei mørk petrol-grønn.
-ei blågrå
-ei svart med turkise finnestråler
-og ei perlemorsfarget med rosa finner

Og så fikk jeg godpris på de 9 pygmécoryene de hadde igjen, så da ble med også.
Og bilder av de nye skjønnhetene får vi selvsagt...?
Oi, jaa gjerne bilder! Jeg lever drømmen min om masse kampfisk-oppdrett gjennom deg hehehe så bilder hadde vært ypperlig :P
Skal spørre dem pent om de kan tenke seg å stille opp på fotoshoot en av de nærmeste dagene
Registrer at det er en del "krangling" her inne igjen, og at det atter en gang er de som bryr seg om fiskenes ve og vel som får "skylda". God grunn til å holde seg unna alt annet enn de personlige trådene jeg følger altså...
Har fått et godt tilbud på VF triller. Tror jammen jeg må slå til
Triller er både søte, pene og artige. Leksvillige er de også. Jeg vil absolutt anbefale dem, ja.
Endelig bilder av de nye damene. De er nysgjerrige og selskapelige, og fryktelig søte! Men stå stille; nei det vil de ikke...

Her er Gunn. Vakker petrol-grønn, og veldig koselig
[External Image]
Her er Nora. Hun ser egentlig helt svart ut, med turkise stråler, men på bildet ser en jammen at finnene er røde...
[External Image]
Her er Mari. Vakkert perlemorsskinn på henne, og rosa finner. Til høyre på bildet skimtes bakdelen til Nora.
[External Image]
Dette er Berit, vakker grå-blå. Veldig vanskelig å ta bilde av henne, siden hun er så aktiv...
[External Image]
Berit og Mari...
[External Image]
Sist, men ikke minst, har vi Diana. Vakker metallic jente, som vil passe perfekt sammen med Didrik. Håper virkelig jeg kan få yngel på dem...
[External Image]
Du har utrolig fine kampfisker Sissimor spesielt Berit, syntes jeg er veldig fin
Nå skal jeg vise fram hvor dum jeg er - igjen...... Hva er triller? (rødme litt)
Selvfølgelig! Slå meg selv i hodet med noe hardt. Jeg visste jo det egentlig.... (rødme enda mer)
He,he Tante, det er ikke så lett å komme på alt bestandig. Så syns ikke du trenger å være så veldig flau

Oppdaget i dag en liten yngel oppi Poteten til Halvor og Fiona, ca 5-6 mm lang. Og jeg som har beskyldt ham for å ikke takle farsoppgaven. Han har fått egg fra Fiona flere ganger, men så har han liksom ikke passet redet ordentlig, og jeg har aldri sett wigglers. Men da har det plutselig blitt familiekar alikevel
Halvor og Fiona leker igjen i dag, så da venter jeg litt med vannbytte... igjen...

Halvor er virkelig vakker
[External Image]
Fiona sjekker at han gjør jobben sin ordentlig.
[External Image]
Og så legger jeg ved et bilde fra Barnehagen. Er bare så fantastisk søte disse små bilineatusene! Disse tre er fra tre ulike egglegginger
[External Image]
I dag har Didrik flyttet inn til Diana i den minste Poteten. Hun syns han er litt skummel, men smetter lett unna ham i jungelen. Håper virkelig jeg får oppdrett på disse to her...
[External Image]
[External Image]
hakk i plata, men veldig fine kampfisker! og såå søte coryer, sukk!
Flotte cory Sissimor, men det er ikke pygmaeus du har tatt bilder av da?
Neida Rita; dette er små bilineatusbarn; heeelt sikkert
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap