Tropheus Bilder (side 16)

badat
[QUOTE=Roger Kaasa]Litt merkelig da.... Nå har jeg full kjelleren med forskjellige tropheuser men det er bare ynglene til fiery fryen som oppfører seg slik. Mvh Roger

Hei Roger!
Ble det stor fangst denne gangen da! Hva har du fått med deg?
Riktig nok det var Fiery fry (kipilli) det snakket om her. Så lurte folk på om dette gjelder også andre arter. For mentaliteten påvirker jo det fysiske. Men kanskje ikke like tydelig hos andre enn tilfellet her.
Jeg har en avtale på Chatika, ja. Men har ikke fått dem i hus enda. Jeg har jo rød og "gul" rainbow så nå med blå blir det komplett.

hehe, du kjører den helt ut med de regnbuene da Artig den siste diskusjonen på ciklid.se- Poster et lite bilde til fra rogers namansi reef "fiery fry"
Det er faktisk litt forskjell på prisen også.
Mens en vild kippili koster 250 kr må du betale 1000 kr for en Namansi reef...
En liten forskjell Har virkelig sansen for fiery frya.. Godt vi er så gode venner roger!!

Namansien er vel den dyreste tropheusen foruten OB individene..
Begynner det og vokse alger etter at du fikk inn hqien roger? Du trenger vel snart de derre som du har på bilde sidenav teksten din..
Ja,du tror fryene hadde kledd det nye gromakvarie ditt?
Blir nok eventuelt enige.

Tror nok en hurv med store trewer snart må inn i 1200 litern ja.
Syns det er så merkelig at algene vokser så sakte her, men så kom jeg på grunnen De prikkene på trewavasaene lyser godt opp under så sterkt lys..

Fine brichardier dette også;
http://www.youtube.com/watch?v=rgzEzAfubFA
fornøyd med ikolaene stig?
Jaså Kristian, er ikke bare jeg som lusker her inne på forumet sent på en lørdags kveld? Forstår jeg rett at du har solgt ikolaene dine? Regner med at du skal fylle opp med noe annet spennende?

Slenger ut et bilde jeg tok nylig for å bidra litt bildemessig. Er redd kvaliteten er mindre bra. Sliter fryktelig med å få tatt greie bilder av pembaene mine, stadig i farta og kun mobilkamera til rådighet.
Kristian Hennig
fornøyd med ikolaene stig?

Jada Kristian, de var akkurat så flotte som jeg hadde håpet på.
Kom hjem for 30 min siden, og alle ser ut til å ha klart turen veldig bra.
Kommer meg nok ikke i seng på noen timer ende.
God bedring da Kristian.
Jeg har slått ræva mi i går, så det ble sofaen for meg på lørdagskvelden!
Ikolaene har flyttet til stavanger, så der for de det fint
Det blir en gruppe med viltfangede kirsebær, som jeg skal hente om et par uker.. Gleder meg veldig til det.. Håper det dukker opp noen kule petrochromiser også..
stigger
[QUOTE=Kristian Hennig]fornøyd med ikolaene stig?

Jada Kristian, de var akkurat så flotte som jeg hadde håpet på.
Kom hjem for 30 min siden, og alle ser ut til å ha klart turen veldig bra.
Kommer meg nok ikke i seng på noen timer ende.
God bedring da Kristian.

Tusen takk! Det blir forhåpentligvis bedre til i morgen.. Skulle hatt en større rumpe, så isen ikke hadde smalt rett på halebeinet..

Det gleder meg veldig at du ble fornøyd! Så artig at det var en ekstra fisk til deg der da!
Må bare legge ut noen bilder av de nyankomne Ikolaen, dette er en fantastisk gruppe Kristian. Eller skal vi si Tropheus pusheren Kristian ?
Hvor mange grupper har du egentlig pushet rundt omkring i landet det siste året ?
Stig J.
De der var råflotte! Skjønner godt at du reiste over fjellet for å hente dem.
Tropheus duboisi "Halembe"
stigger
Må bare legge ut noen bilder av de nyankomne Ikolaen, dette er en fantastisk gruppe Kristian. Eller skal vi si Tropheus pusheren Kristian ? Hvor mange grupper har du egentlig pushet rundt omkring i landet det siste året ? Stig J.

Gratulerer så mye Stig med Ikola'ene. Det er en kanon gruppe du har fått. Skal være enig i at de er flotte fisker. Knallfine stripper og kjempe fordeling av kjønn. Sukk! De kunne har vært mine.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap