Du vet du er en akvaholiker når... (side 16)

Aggi
Hva med tyll? :) Ikke tull men tyll... Sånt som man lager ballerinekjole av... De har det på jysk, tror jeg... Eller Princess...

..eller på en hobbybutikk. Tror forresten ikke jag ville puttet noe sånt i karet. Vil vel råtne ganske fort?
Bomull råtner ja, men syntetiske stoffer kan holde ganske lenge.
Bare for å forklare det med skilleveggen litt: Den skal være i karet noen dager bare. Så slipper jeg å ta ut en delfin-hunne som tygger på egg/yngel
(de spytter ut gjerne hvis de blir flyttet).
Kunne brukt blåfiltermatte, men da må jeg bestille en ny (tar tid og koster for mye).
Så en syntetisk, fint vevd gardin-rest kan nok gjøre nytten en liten stund (etter masse skylling).

Venninna mi som var med lurte på hvilket vindu jeg trengte gardiner til, og det var litt vanskelig å måtte innrømme at jeg nok en gang gikk med akvariet i tankene
Hva med å bruke myggnetting?
Har tenkt på det, men har lest at noen har mistet mye fisk etter å ha satt i myggnetting. Antagelig fordi det er satt inn med noe middel.
Bra du visste det, det visste ikke jeg.. :/ Kunne blitt et rimelig dårlig "godt råd", det der.
Har søkt og lest mer om myggnett no, og det er visst greit å bruke.
Det var denne tråden jeg hadde lest, og her er det Grønn netting som er problemet.
Shiramor
Har tenkt på det, men har lest at noen har mistet mye fisk etter å ha satt i myggnetting. Antagelig fordi det er satt inn med noe middel.
Det er gardiner også. I høyeste grad. Mange gardin/møbelstoffer er satt inn med flammehemmere. I tillegg er de satt inn med noe stoff som skal holde dem glatte. Og så er det evt. fargeoverskudd i tillegg. Du bør velge noe som er lett å vaske, og like lett å skylle såpa vekk etterpå. Til det er tyll perfekt.
Til og med klær er ofte satt inn med giftig stoff for at de skal holde seg fine i butikken.
Ja, det har du helt rett i Aggi
Var ikke så veldig gjennomtenkt av meg det her nemlig.
Derfor ble det bare et innlegg i akvaholiker-tråden
Du vet du er akvaholiker når du kupper humoristiske off-topic-tråder til å begynne å diskutere seriøse emner innen fiskehold... ;D
...du i avisen leser "danio", og det egentlig står "Idaho".
...du er ute å kjører bil, og plutselig ser noe lite rusk på frontruten og tenker: PESTSNEGLE!! Før du kommer til deg selv igjen, og finner ut at det ikke er pestsnegler på bilruter...
Inger Anne
...du i avisen leser "danio", og det egentlig står "Idaho".
Hehehe Jeg husker da jeg, med entusiasme i stemmen, fortalte noen at jeg hadde fått meg Danio Frankei... Da trodde de jeg hadde fått meg kjæreste...
Eh.. ...når et opprinnelig matvrak bestemmer seg for å lage iskrem, tar fram egg og fløte, og går på nettet for å sjekke etter iskremoppskrifter.

Etter at pc'n er startet opp, så glemmer en hele greia (altså iskremen) og surfer rundt på akvaforum istedet!!! :O

Nå er fløten og eggene lunkne. Så er det spørsmålet: Kan det fortsatt bli iskrem av det?

-Og gidder jeg å opprette en ny forumtråd og ny profil på et matforum for å spørre om det? Nei! Spør heller indirekte her på akvaforum istedet...

Jaja... Hennig Olsen. Hvis du er fiskefrelst, og leser dette, kan du ikke ta å sende meg en e-post?
du vet du er akvaholiker når du kjører for fort hele veien TIL sykehuset fordi du er bekymra for den som er der, og hele veien FRA sykehuset fordi du tenker på fiskene som er alene hjemme og kan føde når som hellst
klokka er 23.30, det er lørdagskveld og du sitter og skriver på alt du kan finne å skrive på her inne. (hvor ble det av den unge jenta som skulle oppleve alt, oppdage verden på ny hver lørdagskveld?)
Hun oppdaget vel at hele verden kunne oppleves gjennom Akvaforum
en ny verden har åpnet seg, en våt verden med ph 7.5..
... du går forbi et blomsterbed inredet med busker, bregner og lyng og tenker hvor flott det ville sett ut i hvis det hadde gått an å ha i et akvarium.
Majones
... du går forbi et blomsterbed inredet med busker, bregner og lyng og tenker hvor flott det ville sett ut i hvis det hadde gått an å ha i et akvarium.

Kjenner meg godt igjen i den.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap