Mange bøtter vann.. (side 16)

nei, ingen ny stein, rot eller noe, og det er jo det som er så rart. skal vaske reagensrørene og se hvordan kh og gh er. men de er jo som regel på null. har ett eiketre utpå plassen her, men det pøsregner...
kranvann:

GH ca 1-2 tror jeg, vanskelig å se med så svake farger
KH blir gul på andre dråpe, så 1-2?
pH er 7.5. virker som den varierer mellom 7 og 8...

kh i karet er på samme nivå som kranvannet. skjønner ingeting jeg nå... men i balja er det nå noe kravann, så det blir som ett vannbytte nå :p
da er prosjektet igang, holder en egen tråd for det.

ser ut til at microeplisene mine blir delvis blå hvertfall. og oppdaget enda en klase i taket. det blir nok den siste jeg redder på en stund... karet er tross allt bare 28 liter beregnet på reker :p
Sanne
dagens fangst [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/19088_080909235431_1.jpg[/IMG]

Den steinen nederst til høyre var det jeg mente. Med forskjellige farger på.
den lå i en boks hvor det sto tiger-ettellerannet... glømt det :p
i asylet ser jeg fisken kun ovenfra, og la merke til at en av neontetraene hadde en kul. vel, så ut som en kulemage på venstre side. er ikke helt sikker på hva jeg burde gjøre med dem. de er forøvrig litt feite alle sammen. whiptailen og. ma korte ned på maten, syns fremdeles det er utrolig vanskelig å finne ut av hvor mye mat jeg skal ha oppi, selv etter så lenge.
skal begynne å vaske karet snart, må bare komme meg litt. fikk ett nytt anfall av svimmelhet på jobben idag, og jeg blør fremdeles. 8. uka nå, begynner å bli drit lei. fikk hastetime hos legen, så nå er det inn til gynekolog... urk.

fikk tatt noen bilder av blue pearl under foring, pluss en eplebaby. tror den er ca 1-2mm lang :p
Huff, det hørtes ikke bra ut stakkar deg

Fine rekebilder ihvertfall
Så fantastisk flott blåfarge de rekene har nå Jeg har en stakkars levning fra i sommer gående hos meg, men den er på langt nær så fint blå.

Håper du får time snart og finner ut av det! Ikke noe greit å gå rundt sånn! Masse god bedring!
takker
jeg har både lyseblå og mørkeblå reker, ikke alle er på langt nær like sterke i fargene som disse :p
den gravide reka gjemmer seg, idag har jeg bare sett for det meste hanner pluss et par damer med eggproduksjon.
Spennende med rekeyngel, men de er neimen ikke stort å se til. Har rekeyngel i alle karene, men ser knapt en eneste en. Antar de dynger seg sammen inni javamosen til de har blitt store og sterke. (hvis de ikke har gått seg vill i filteret eller har tatt kvelden på annet vis)
nei, jeg aner jo ikke om jeg har yngel eller ikke :p
ser ut til at eplebabyene får noe blått i seg, men det er to klaser til som skal klekke. så får vi se hvor mange som klarer seg :p
Har du noengang vurdert en helhetsterapaut??
Går til ei selv og er veldig fornøyd. Istedet for en lege som konsentrerer seg om der du har vondt, ser en helhetsterapaut kroppen som en helhet og behandler ut i fra det.
Altså, har du vondt i hodet, betyr ikke det nødvendigvis at problemet ligger i hodet, men at andre ting i kroppen slår ut som hodepine.
Jeg vil tro at det er en ubalanse i kroppen din som gjør at den nå blør hele tiden. (nesten som du sliter med hvor mye mat fiskene dine skal få, enten slår det ut som sulta fisk eller som overforing med alger og slikt til følge.)
Tenk på det, jeg har iallefal sliti lenge med at jeg var konstant oppblåst og trøtt/ sliten. Men nå begynner vi å finne ut hvilken behandling som passer til meg og vel, de to siste behandlingene har gitt meg et nytt liv. (føles det som når du endelig orker alt mulig man ikke orket før)
aldri hørt om det en gang :p

nok en uproduktiv dag, tror jeg har greid 30% av hva jeg normalt gjør... dog er jeg nesten alltid trøtt og uopplagt, selv når jeg er frisk og uansett hvor mye jeg sover. jeg vet at jeg har noen hormoner i ubalanse pga enzymmangel, så får bare håpe jeg får time kjapt og får dratt tannhjulene igang.

akvaristikk: fikk mine blyxa idag. store avleggere, 7 stykker, jeg bestillte og betalte for 5 o.o; stinker silicon/eddik på gjesterommet. siliconen ble lagt på så sent i går at jeg mest sannsynlig venter med å gjøre meg ferdig til imorgen, så det får herdet skikkelig.
noen bilder... :p

det jeg er ganske sikker på er en gravid blue pearl. men den gjemmer seg med en gang den ser bevegelse utenfor, dette var det beste jeg fikk tatt
[External Image]

vil du væra med så heng på!
[External Image]

hang on there!
[External Image]

nam nam
[External Image]
Var å så på rekene idag, men glemte kamera så ble ingen bilder da.
hehe

ps: redwood røtter er no herk å sage. au au ryggen min. i tillegg har jeg kun en liten fintagget sag å bruke. tar en half evighet. men, den virker lettere å sage nå etter å ha ligget et halv år i akvariet..
Ja utrolig hvor mye det hjelper bare de blir vasstrukne.
foreløpig resultat, kommer til å oppdatere akvarieprofilen etterhvert

[External Image]
Det ble fint Hva er det du har limt på? Det mørke som ser ut som biter av et eller annet slag?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap