Gk,s våte hjørne. (side 16)

Så morsomt! Ikke sikkert det kommer noe lenger uten en hann, men du kan ihvertfall regne med at fisken trives hos deg. Hvis ikke hadden den nok ikke begynt med slikt arbeid
Inaktiv bruker
har du bilder av gropa geir for det hade vert gøy å se ?
Jeg skal få tatt noen bilder når jeg kommer hjem... er på skolen nå
Inaktiv bruker
hei geir jeg ser at du skal Dolkestikktetraer i karet med bladfisk å i amazonaposjekte å men va med å kund å ha Dolkestikktetraer i akvaiumet med bladfisk og en aen tetraart i amazonasprosjektet dit bare et forslag =
Inaktiv bruker
hvordan går det med bladfiskprosjektet dit har du fåt di ?
david g
hei geir jeg ser at du skal Dolkestikktetraer i karet med bladfisk å i amazonaposjekte å men va med å kund å ha Dolkestikktetraer i akvaiumet med bladfisk og en aen tetraart i amazonasprosjektet dit bare et forslag =:-D


Dolkestikktetra er yndlings tetraen min, derfor skal jeg ha den i begge karene.

david g
hvordan går det med bladfiskprosjektet dit har du fåt di ?


Har bestilt, de kommer forhåpentlighvis på fredag.

De i butikken var ikke helt sikkre på om de hadde de på lista så det spørs..
Inaktiv bruker
ok =
Her ser dere et "hint" av hulen til Mons, da jeg tok bilde hadde hulen rast litt sammen. Så jeg la på ny sand over den samenraste hula, nå holder hun på med å bygge en ny

[External Image]
Inaktiv bruker
lingne litt på den hula nusi lagde i fjor =
Sånn, da har jeg fått oppi vann, sand planter og rot. Nå skal karet stå å putre en liten månte før jeg putter no oppi der



[External Image]
Inaktiv bruker
er det amazonas prosjektet di geir ?
ja det karet som er på bilde er amazonasprosjektet
oppdatering av slamkryperkaret.

jobber med å lage et fossefall av mangroverøtter, som skal henges opp bak rota...

[External Image]

[External Image]
Lurer på hva slags planter du har på land der. Driver å ser etter noe jeg kan bruke over vann i Afrika-karet mitt, men da helst en plante som tåler å ha røttene i vann og selve planten på land, om du forstår hva jeg mener ;D

Synes dette karet med slamsugerne dine er veldig rolig og behagelig i oppbygningen. Liker det godt!
Inaktiv bruker
for noen kjempefine biløde du har tat geir =
Hyggelig David

Tante Astrid
Lurer på hva slags planter du har på land der. Driver å ser etter noe jeg kan bruke over vann i Afrika-karet mitt, men da helst en plante som tåler å ha røttene i vann og selve planten på land, om du forstår hva jeg mener ;D Synes dette karet med slamsugerne dine er veldig rolig og behagelig i oppbygningen. Liker det godt!



Takk skal du ha Tante astrid

planten som er til høyre oppå rota er bare noe mose jeg fant i skogen, vet ikke helt hvor lenge den kommer til å leve. Den planten på høyre siden er
en gullranke, men den er ifra sør-asia.
Inaktiv bruker
david g
for noen kjempefine bilde du har tat geir =:-D



skrive feil =;-D
Takk!
Ser ut som jeg må gå bort fra Afrika over vann for å finne noe som det går an å bruke. Ikke noe å gjøre med det
ja, sånne tropiske regnsgogsplanter er veldig vanskelige å få tak i i Norge...


ikke glem å ta med noe til meg da hvis du skal til afrika:P hehe...
Skal huske på deg neste gang jeg drar nedover ;D
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap