Jørn hennings akvarie og fisker (side 16)

Foreldrene til de jeg har fra deg de eller?
Hmm.. Forsøkte å svare på et gammelt innlegg du hadde på C123 (Yellow Cat) Men jammen ente det her.
Hei.. C123 du har, er avkom fra gruppen jeg har her hjemme ja..
Det har blitt en stund siden jeg har skrivd noe innpå her nå, jeg har pakket ned nesten halvparten av artskarene jeg hadde på C maller.

Det har vært veldig travelt her hjemme med jobber og ei lita ei i hus og plassen er ikke veldig stor. Planen er og bygge hus neste år, tomt har vi fått og huset har vi bestemt oss for. Å på tegningen så er det tegnet inn et akavrierom på ca 40m2..

Artene jeg har igjen her hjemme nå, er arter som er veldig uvanlige så disse har jeg valgt å beholde. Her et bilde av C parallelus... Jeg har også pelt ut noen egg som kom her om dagen... De skal reise til Oslo etter planen.. [External Image] [External Image]
Så kjekt at du tok turen innom igjen, og de parallelus'ene er skikkelig fine
Wow! Må si paralellus står veldig høyt på ønskelisten her i huset; virkelig flotte fisker. Og akvarierom på 40 kvadrat høres virkelig ikke dumt ut ;D
Rita Revestrek
Så kjekt at du tok turen innom igjen, og de parallelus'ene er skikkelig fine :)
Hei Rita.. Hadde veldig mye å gjøre i butikken og privat..:-/ Dere? Mye int på turen dere hadde så jeg..
sissimor
Wow! Må si paralellus står veldig høyt på ønskelisten her i huset; virkelig flotte fisker. Og akvarierom på 40 kvadrat høres virkelig ikke dumt ut ;D
Ikke dum den nei...-) Skal se om jeg kan få fram noen til deg også etter hvert?
Jørn Henning Flåten
[QUOTE=sissimor]Wow! Må si paralellus står veldig høyt på ønskelisten her i huset; virkelig flotte fisker. Og akvarierom på 40 kvadrat høres virkelig ikke dumt ut ;D
Ikke dum den nei...-) Skal se om jeg kan få fram noen til deg også etter hvert?

En vidunderlig tanke ;D
Hvordan går det med dine CW-016?
Hvis du snur dem opp ned og sjekker under, så står det egentlig mitt navn på dem på undersiden, hehe! [External Image]
mona o
Hvordan går det med dine CW-016? Hvis du snur dem opp ned og sjekker under, så står det egentlig mitt navn på dem på undersiden, hehe! [IMG]http://planetsmilies.net/happy-smiley-575.gif[/img]
Ikke sant..:-/ Står Jørn der.... he he. [External Image] [External Image]
Da jeg kom hjem fra jobb tidligere i dag, fant jeg noen få egg på ruten til C carlaene.. Morro! Bilde av eggene er ikke veldig bra siden de var lagt på side ruten i akvariumet. http://akvaforum.no/images/forum/13755_110102175942_1.jpg[External Image]
Så kult! Fikk du berget eggene?
Lykke til med dem!
[External Image] [External Image] [External Image]
Maken til herlig fisk...... den er bare så vanvittig fin!

[External Image]
mona o
Så kult! Fikk du berget eggene? Lykke til med dem! :)
Jeg vet ikke hva som skjedde med det innlegget.:/ Jeg lot eggene stå Mona.. [External Image]
Hei Jørn Henning tror jeg må ta med hoven ned til deg en dag, du har så mye fin fisk jeg kunne tenke meg.
Hei Erik.. Mye flott hjemme du også.. jeg skrev lenger oppi tråden at de C parallelus eggene som jeg plukket ut her om dagen. skulle reise til Oslo... PS hiver meg på turen i Mars....
Masse flott fisk du har!
Dumt jeg ikke bor nærmere så jeg kunne sett alle de flotte fiskene!
Mange av dem står høyt på ønskelisten! : )
Jørn Henning Flåten
Hei Erik.. Mye flott hjemme du også..:-) jeg skrev lenger oppi tråden at de C parallelus eggene som jeg plukket ut her om dagen. skulle reise til Oslo... ;-) PS hiver meg på turen i Mars....

Det blir bra, kjempe artig at du blir med, gleder meg til denne turen kjempe artig å møte masse av de menneskene du bare prater med på nette.
Så du hadde skrivet om parallelus eggene dette må være en av de peneste corydorasene, ser fram til att dem svømmer rundt i karet her.
Ikke så mye tid til å følge opp tråden min fortiden, men jeg er innom og titter en gang i blandt...

Det hender at det kommer noen egg her og der på noen av artene her hjemme, og C120 har endelig lagt noen få befruktede egg.. Det er ikke første gangen denne arten legger egg, men første gangen de er befruktede. En lekker liten sak jeg fikk av Ian en stund tilbake. [External Image] [External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap