Tropheus Bilder (side 166)

joda bare kom her og finn den du da hehe.. la oss bare si det slik den liker og grave seg ned..... og den er veldig flink til det.hehe
Jeg lover deg at når den har funnet seg til rette er den fremme hele tiden.
Dessuten kan det bli vanskelig å hjemme seg når den blir 50 cm
her er nye karet. Litt uklart i vannet ennå. Og fiskene står ikke i ro et forb... sekund så det får blir med de bildene her for ikveld hehehe To hunner med egg allerede!
litt flere bilder
Ps ligg merke til den superflotte sorte bord-duken som vi har brukt til sort bakgrunn hehe Vises selvfølgelig ikke til vanlig. Utrolig hva man får med når man bruker blitz..
no skal vi se ja... fisket den fram litt.. kommer fram etter mørkets fram brudd og da..
Flink Stein arve Fin ål!
Flotte fisker dere har fått folkens!

Fanken! Kjipt å ikke ha tid til å kunne ta seg en tur østover! :p

Hvilke typer er det dere har kjøpt?
Vi har fått to frontosa hanner til, pluss 24 stk simochromis diagramma
Vibsi
Vi har fått to frontosa hanner til, pluss 24 stk simochromis diagramma :)

Får jeg spørre hva simochromis diagramma koster? I tilfelle du ikke vil legge det ut her, så send gjerne en sms. :p

Fantastiske fisker!!
vi betalte 100 kr stk Yngler visst bra så visst vi får opp noen yngel så kan du sef få kjøpe
Vibsi
vi betalte 100 kr stk :) Yngler visst bra så visst vi får opp noen yngel så kan du sef få kjøpe ;)

Supert! Har reservert en gruppe på 14-15 Diagramma av en sentral person her i tråden som skal hentes når jeg kommer meg østover.
Jepp jeg vet De er skikkelig tøffe fisker! Som sagt så står de ikke i ro ETT sekund hehe...helt umulig å ta bilder for en dårlig fotograf som meg.
Våre er nå mellom 8 og 12 cm ca? Men de kan jo bli 20 cm. Men det var som Roger sa : det blir ikke tomt med 24 stk i en 660 liter! Så eg anbefaler et kar med size på til disse fiskene
Rekemix
Vil lage rekemix til tropheusene mine... Hvilken oppstrift er den rette og beste?

Eller er det noen av dere som selger dette ferdiglaget?
Mariflyfly
Vil lage rekemix til tropheusene mine... Hvilken oppstrift er den rette og beste? Eller er det noen av dere som selger dette ferdiglaget?

Vil ikke anbefale å gi de rekemix hvis de ikke har fått det hos tidligere eier.
Ikke enda hvertfall! Og når/dersom du velger å begynne med det så gå meget sakte fremover og introduser rekemixen svært forsiktig.

Dersom du ser gjennom min personlige akvarietråd så står det hvertfall hvordan jeg har laget rekemix.
de har fått rekemix der jeg kjøpte de.
Har sett på oppskriften din, men er mye der jeg ikke vet hvor jeg kan få tak i ...
*spirulina
*Astaxantin
*Agar agar
Mariflyfly
de har fått rekemix der jeg kjøpte de. Har sett på oppskriften din, men er mye der jeg ikke vet hvor jeg kan få tak i ... *spirulina *Astaxantin *Agar agar

Spirulina og Agar Agar kan du få kjøpe hos meg, har noe tilovers.
Bare send meg en mail dersom dette er av intresse.

Når det gjelder Astaxantin så er dette er fargestoff som gir spesielt røde fisker flottere farge, det brukes bla. i oppdrett av laks.
ser ut som at det går som det skal her. tømte enda ei hue i dag og fikk enda 7 yngel på samme str som de andre.
Jøsses da - gratulerer Reptilfrelst. Da har de altså tygget allerede før de la ut på tur fra Tromsø da? Var denne hunnen likens som hun andre, trekantet pose og utspilte gjeller?

Jeg har også flere tyggende hunner, men tror ikke jeg tør å røre de før om en uke til. De tre ynglene jeg allerede har både vokser og forsøker seg på svømmetak og plommesekken minsker for hver dag som går. Noen dager til nå så slippes de ut av hoven og i karet sammen med delfin yngelen PS! hva fòrer du disse troffe ynglene med?
Mine troffer har funnet seg et tidsfordriv, se hvem som klarer å stå lengst mulig mot strømmen, hehe

De bare elsker å stå mot den 5000L sirk. pumpa - der står de på rekke og rad, det ser ut som de simpelt hen elsker det - artig å se på dem

Pumpa har også laget nydelige sanddyner i sanda, ser så naturlig og vakkert ut
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap