Hvilken Malle er din favoritt.? (side 17)

Mine favoritter er: L015, L333, Ancistrus (oppdrett), Corydoras metae og Corydoras sterbai. bilde av en av mine L015
L134 er den absolutt fineste L-mallen

[External Image]
Du er heldig som har den! Den SKAL skaffes i løpet av året(forhåpentligvis)
Inaktiv bruker
Matsi95
Du er heldig som har den! Den SKAL skaffes i løpet av året(forhåpentligvis)

Har anskaffet meg 5 stk av denne mallen som i morgen skal flyttes over i eget kar.
Gratulerer med en flott fisk!
Jeg har også 5 av disse selv.

Er de fullvoksne individer, eller ungfisk?
Inaktiv bruker
Hei.
Det er ungfisk jeg har.
De to første jeg fikk kjøpt er nå mellom 7-9 cm mens de tre jeg hentet i går, er mellom 5 og 6 cm.
Inaktiv bruker
Ønsket er der, men det virker som om arten ikke lar seg lokke til lek sånn med en gang og tar ikke til takke med hva som helst av vannverdier, temp og næring for å få romantikken ut i blomst.
LDA-031 Panaqolus albomaculatus og L333 er mine favoritter, er også glad i
Blå antennemalle L183 og Ancistrus sp. L107.
otto!!!!! de er super flinke til å rense akvariet
Sjokomalle, spiser snegler, trenger faktisk ikke å mate den, pestsneglene måtte ha oversvømt karet uten den!
Otto 4 ever!
Mamma har otto :P
L191 og L190 er mine favoritter, men de griser noe forferdelig!
Ikke så bra bilde, noe alger på glasset.
Andreas Bjørvik
Dette er min favoritt [URLBLOCK1][/URL] men det eneste probleme er at den koster 4-5000,- og det er jo litt i overkant av hva kontoen min tillater.Pluss denne mallen [URLBLOCK2] Og det er mangen andre (kunne tenkt meg alle mallene som fines(overdriver vel kansje litt, men bare litt)) ;-) Har selv for øyeblikket [URLBLOCK3],[URLBLOCK4] og en [URLBLOCK5]. Men det kommer mangen til Og lurer på om jeg skal skaffe meg et artskar men vet enda ikke hvilken malle som skal bo der. Men det er jo kjekt å se at maller faller i smak hos de fleste. Andreas Bjørvik

Hei..
4-5000kr for en L-333?????????????er vel heller L-236ene som er så dyre,men de er vanskelige å få tak i pluss masse fake ute å går.......men fy så fine..lotto så er de fleste maller på vei til akvariehuset

Mvh Frank
vanlig ancistrus sp. oppdretsvariant, Peckoltia sp. L049 og Ancistrus sp. L144
Fins en rekke fine L-maller, men om jeg skulle velge ut en av de så er det den gamle gode Plecostomus. Den er aktiv, sosial og har autoritet i karet.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap