- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Aggi sitt akva-kaos :D (side 17)
Aggi sitt akva-kaos :D (side 17)
Skal sjekke i morgen når jeg får kjøpt meg duracell
Her er en video jeg kom over i dag. Tenkte jeg ville dele den med dere.
Den kan jeg heldigvis nyte selv om tastaturet irriterer vetet av meg.
<embed src="http://www.youtube.com/v/_A_ma2h0idk&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Her er en video jeg kom over i dag. Tenkte jeg ville dele den med dere.
Den kan jeg heldigvis nyte selv om tastaturet irriterer vetet av meg.
<embed src="http://www.youtube.com/v/_A_ma2h0idk&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Postet 23.11.08 kl 13:58
Postet 23.11.08 kl 15:13
Endret: 23.11.08 kl 15:15
ShiramorBra prosjekt. Fikk faktisk frysninger på ryggen :-)
Jeg også, faktisk... Ser at One love liger ute også.. Kanskje det er gitt ut en cd? Skal vist være en dvd tilgjengelig. Fin julepresang dette.
<embed src="http://www.youtube.com/v/DPG5wqscMjo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Postet 23.11.08 kl 15:19
Bare litt mer OT:
Ser på hjemmesiden deres at de har laget en film (som de har fått pris for):
Playing for change
Enda bedre, for det var jo så mange flotte, glade folk med
Ser på hjemmesiden deres at de har laget en film (som de har fått pris for):
Playing for change
Enda bedre, for det var jo så mange flotte, glade folk med
Postet 23.11.08 kl 15:35
Endret: 23.11.08 kl 15:37
Postet 23.11.08 kl 15:41
Drumming rabbits - usagi taiko group
Forresten:
Disse her er mye flinkere enn Duracellkaninen..
Lurer på om de har batterier som kan fikse tastaturet mitt?
<embed src="http://www.youtube.com/v/kKZXF7RG640&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Disse her er mye flinkere enn Duracellkaninen..
Lurer på om de har batterier som kan fikse tastaturet mitt?
<embed src="http://www.youtube.com/v/kKZXF7RG640&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Postet 23.11.08 kl 15:43
Her er en av mine nye sulawesisnegler. Kjøpte to stk i dag. Synd at jeg ikke fikk av de skikkelig fargesterke. Det er de jeg ønsker meg mest.
Det ser ut som om de likte å komme til meg, for de var helt inaktive i butikken, mens her hjemme stikker de hodet ut og kryper rundt.
Siden de var sammen med fisker, så skal de ligge en ukes tid, eller to i bolle, sånn at evt. smitte blir borte.
Det ser ut som om de likte å komme til meg, for de var helt inaktive i butikken, mens her hjemme stikker de hodet ut og kryper rundt.
Siden de var sammen med fisker, så skal de ligge en ukes tid, eller to i bolle, sånn at evt. smitte blir borte.
Postet 05.12.08 kl 22:46
AggiHer er en av mine nye sulawesisnegler. Kjøpte to stk i dag. Synd at jeg ikke fikk av de skikkelig fargesterke. Det er de jeg ønsker meg mest. Det ser ut som om de likte å komme til meg, for de var helt inaktive i butikken, mens her hjemme stikker de hodet ut og kryper rundt. :) Siden de var sammen med fisker, så skal de ligge en ukes tid, eller to i bolle, sånn at evt. smitte blir borte.
Grattis Aggi du har fått den de kaller vanlig den er svart med små gule prikker. Bare vent snart popper det vel ut en liten sulawesi ogsp. Disse er fine de også og virker noe roligere enn de gule. De gule er litt hypre iblandt men hvorfor aner jeg ikke. Kanskje det har noe med kjønn å gjøre? De svarte jeg har ligger bedagelig på siden og vasker seg og andre som går forbi, mens de gule ræser forbi med nesen nedi sanden så det er en forskjell i aktivitetsnivået og det må det forskes mer på. Lykke til og gjerne mere bilder......
Postet 06.12.08 kl 11:59
Postet 06.12.08 kl 12:39
AggiTakk. :) -Jeg vil ha [I]hypersnegle![/I] *Uæææ!* :O
såda såda kjære dette skal gå så bra så....jeg bestilte 10 gule i går og jeg er en veldig snill dame som har mange fra før også og hvis de får masse beibiser vettu så kanskje noen flytter til deg for å gå på skole eller noe sånt....Så får vi bare håpe at den snille mannen i telefonen får tak i 10 gule så de får treffe de andre jeg har og lage masse hypre gule beibiser til Aggi...
ps. de elsker banan
Postet 06.12.08 kl 19:23
Postet 06.12.08 kl 20:49
Postet 09.12.08 kl 08:17
Her er det snegl i gardinene... :o
Hjelpemeg... Skulle henge opp julelys på den innglasserte altanen vår i dag...
I den anledning tok jeg ned gardinene der ute, og hva fant jeg der? Jo et sneglehus! :O
Jeg har lenge hatt en balje med lukeplanter skivesnegl og reker stående på altanen. Tok dem først inn da det ble skikkelig vinter. (Ja, de lever ennå...)
Jeg begynte å lure litt om jeg hadde fått skivesnegl i gardinene, men den ligner ikke helt. det er mest sannsynlig at det er en snegl utenfra... I såfall så har den klatra opp tre etasjer...!
I den anledning tok jeg ned gardinene der ute, og hva fant jeg der? Jo et sneglehus! :O
Jeg har lenge hatt en balje med lukeplanter skivesnegl og reker stående på altanen. Tok dem først inn da det ble skikkelig vinter. (Ja, de lever ennå...)
Jeg begynte å lure litt om jeg hadde fått skivesnegl i gardinene, men den ligner ikke helt. det er mest sannsynlig at det er en snegl utenfra... I såfall så har den klatra opp tre etasjer...!
Postet 18.12.08 kl 16:43
En liten romjulshilsen fra meg til alle dere.
Jeg sliter veldig med å komme meg på nett for tiden. Har trøbbel med data'n igjen. Eller iallefall nettforbindelsen...
Jeg får ikke lest mail, og jeg klarer ikke følge skikkelig med på det som skjer her inne. Veldig irriterende! Nå surfer jeg med mobilen, og det kan jeg ikke akkurat si er komfortabelt.
Jeg vil også takke for året som har gått, og ønske dere et riktig godt nytt år. Jeg kommer nok tilbake på nett en gang til neste år.
Jeg sliter veldig med å komme meg på nett for tiden. Har trøbbel med data'n igjen. Eller iallefall nettforbindelsen...
Jeg får ikke lest mail, og jeg klarer ikke følge skikkelig med på det som skjer her inne. Veldig irriterende! Nå surfer jeg med mobilen, og det kan jeg ikke akkurat si er komfortabelt.
Jeg vil også takke for året som har gått, og ønske dere et riktig godt nytt år. Jeg kommer nok tilbake på nett en gang til neste år.
Postet 30.12.08 kl 04:00
AggiHjelpemeg... Skulle henge opp julelys på den innglasserte altanen vår i dag... I den anledning tok jeg ned gardinene der ute, og hva fant jeg der? Jo et sneglehus! :O Jeg har lenge hatt en balje med lukeplanter skivesnegl og reker stående på altanen. Tok dem først inn da det ble skikkelig vinter. (Ja, de lever ennå...) Jeg begynte å lure litt om jeg hadde fått skivesnegl i gardinene, men den ligner ikke helt. det er mest sannsynlig at det er en snegl utenfra... I såfall så har den klatra opp tre etasjer...!
De klatrer godt de ,fant en på loftet en gang og det var også tre etasjer opp
Postet 30.12.08 kl 10:20
Postet 30.12.08 kl 20:48
Postet 05.01.09 kl 12:58
Postet 17.01.09 kl 21:09
Postet 17.01.09 kl 21:47
Jeg håper det er bra med deg!
Jeg kan nå fortelle at den gamle 70-literen din har blitt yngelkar for alle små coryyngel som er store nok til å flytte fra isboks-/småbokslivet. De ser ut til å trives på plassen. Det har forresten også flyttet inn 6 små ancistrussugekopper der. Ikke eldre enn at de ble sluppet ut av hula denne uka. Bartesnoppen er ennå rasende på meg for at jeg løftet hula ut og tømte den resterende småttisen direkte over din den skulle. Han har vært skikkelig grinete de siste dagene!
Jeg kan nå fortelle at den gamle 70-literen din har blitt yngelkar for alle små coryyngel som er store nok til å flytte fra isboks-/småbokslivet. De ser ut til å trives på plassen. Det har forresten også flyttet inn 6 små ancistrussugekopper der. Ikke eldre enn at de ble sluppet ut av hula denne uka. Bartesnoppen er ennå rasende på meg for at jeg løftet hula ut og tømte den resterende småttisen direkte over din den skulle. Han har vært skikkelig grinete de siste dagene!
Postet 17.01.09 kl 21:51