Du vet du er en akvaholiker når... (side 17)

Man stopper praten med venninner når man går tur, for man må bare ta bilde av den flotte naturen og sier, sånn kunne jeg tenkt meg å ha det i stua (en bekk med bregner rundt)
Odd Magnus Meyer
[QUOTE=Majones]... du går forbi et blomsterbed inredet med busker, bregner og lyng og tenker hvor flott det ville sett ut i hvis det hadde gått an å ha i et akvarium.


Kjenner meg godt igjen i den.

Don't we all? x)
Nok et tegn på akvaholisme:
Jeg var sammen ved venninner i går kveld og skulle planlegge et
bursdags-selskap jeg skal ha. Så skulle vi lage sanger, og av en eller annen grunn så kom de andre hele tiden inn på akvarie-interessen min:
F.eks:

"Jeg har no`n fisker med øyne blå,
med fine farger og stiper på"....

........ du ordner med fødselsdagsselskap for sønn/datter med tema fisk:
Aquarium Birthday Party.
Holder også gjerne selskapet på et offentlig akvarium.
Du vet du er en akvaholiker når...

.... du alltid har mulig om-møblering i bakhodet når du ser deg rundt hjemme, for å se etter mulige plasser et nytt akvarium kunne vært satt opp...
... du er student og prøver å overbevise foreldrene om at leksene kan du gjøre på stuebordet og skrivepulten kan byttes ut med akvariereol.

(Jeg synes det virker som en smart plan, men det synes ikke de o.o Altså, leksene gjøres jo på laptopen, det eneste pulten brukes til er noe å støtte albuene på når jeg stirrer inn i 22-literen xD)
Man ser på hus og eneste man ser etter er om det går ann å ha akvarium der, evnt hvor det er best å plassere akvariet i forhold til vannbytter.
Inaktiv bruker
Du vet du er en akvaholiker når...

du vil bytte ut.senga di med en.hunesang for å få bedre.plas på soveromet.til et støre akvarium.

ps.dete er noe.jeg har lyst til.å gjøre å =
Galemor
Man ser på hus og eneste man ser etter er om det går ann å ha akvarium der, evnt hvor det er best å plassere akvariet i forhold til vannbytter. :)


Hør Hør
Du vet du er en akvaholiker når...

du sitter på bussen og ser at det er masse vann mellom dobbeltrutene etter at det har regnet. Og så tenker du... hadde de hatt større mellomrom mellom glasset og bussen ikke hoppet så fælt så ville det sett veldig fint ut med en stim neontetra som svømmer frem og tilbake.
Malvinka
Du vet du er en akvaholiker når... du sitter på bussen og ser at det er masse vann mellom dobbeltrutene etter at det har regnet. Og så tenker du... hadde de hatt større mellomrom mellom glasset og bussen ikke hoppet så fælt så ville det sett veldig fint ut med en stim neontetra som svømmer frem og tilbake.

har tenkt på det jeg og.

du vet du er akvaholiker når du blir sur når du ser at en du kjenner som er 10 og har bursdag har fått 2 gulfisker til en 3 bolle
... du tar perm fra sykehuset for å dra hjem og fore fiskene... fikk da en liten premie for det, også, cory egg, "type sterbai"
... vennene dine gidder ikke å spørre mer når du kjøper mat som de vet du ikke liker (erter, squash, spinat, frosne reker)
.. når du ikke ser skogen for bare eiketrær.
(seriøst, jeg har aldri lagt merke til hvor mange eiketrær det er i byen før etter at jeg begynte med fisk igjen...)
Inaktiv bruker
Du vet du er en akvaholiker når...

når du drar langveis.for å få tak i en.sjelden fiskeart =
..... det står en stol midt i rommet, som bare er i veien for alle andre,
og som derfor må flyttes på stadig vekk.
Bruker selvfølgelig stolen for å ha orkesterplass til karet.
Inaktiv bruker
Du vet du er en akvaholiker når...

når du begraver.dan døe fiskan med.en trist tur i kjærka.for å holde en beravelse.med prest å det hele fnis =;-D
Modern
... du tar perm fra sykehuset for å dra hjem og fore fiskene... ;) fikk da en liten premie for det, også, cory egg, "type sterbai" :D

Eller tar yngelen (og en artemiaklekker) med på sykehuset, slik jeg gjorde før sommeren.
Inger Anne
[QUOTE=Modern]... du tar perm fra sykehuset for å dra hjem og fore fiskene... ;) fikk da en liten premie for det, også, cory egg, "type sterbai" :D

Eller tar yngelen (og en artemiaklekker) med på sykehuset, slik jeg gjorde før sommeren.
Hihihi, jeg husker at du hadde tenkt på det, ja.. Hvordan gikk det egentlig? Skulle gjerne vært flue på veggen, dersom noen av pleierne oppdaget det...
Det gikk alldeles strålende. Jeg har 11 stk. nydelige trillebarn svømmende rundt i corysuppa nå. Eller, de var i hvertfall 11 da jeg slapp dem ut. Etterpå har det vært umulig å telle. Jeg advarte de fleste på sykehuset om synet som møtte dem på badet, slik at de ikke skulle få sjokk (jeg var mest nervøs for hva de måtte tro var i den halvlitersflaska med brunorange guffe som stod og boblet - artemiaklekkeren). Jeg advarte til og med vaskedama. Men det var en person som ikke rakk å bli advart. Hun duret inn på badet mitt, og kom omtrent på ryggen ut igjen, og sa: "Det så jo nesten ut som om det var FISK der inne!" Og da måtte jeg jo bekrefte at det var fisk. Men corybarn er jo så søte at det er umulig for noen å sette seg på tverke for at man har med seg noe sånt.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap