Anders' akvarierom [NR. 1] (side 17)

Den ser jo lekker ut. Veier 2.6 kg og har en stor nok skjerm for en bærbar.
Etter et langt og strabasiøst liv med "internett explorer har sluttet å virke",og andre uhumskheter med Windows gikk jeg over til Mac, og bytter aldri tilbake
Plussmedlem
Det er stor sannsynlighet for at jeg går for ASUS'en nå Har nesten bestemt meg, faktisk.
Plussmedlem
Ny pc!
Og for aller første gang sitter jeg nå på akvarierommet og trykker på PC'en! Nå har jeg nemlig kjøpt meg en ny PC. Det ble ASUS som jeg tenkte på, og er hittil veldig fornøyd, selv om jeg bare har vært på nett i 10 minutter Jeg må si det er uvant, men utrolig godt å sitte på et annet sted enn PC-rommet og trykke.

Og mest forunderlig av alt; alt av installasjoner gikk feilfritt!

Nå er alt et kaos her inne med pappesker, poser og manualer som jeg ikke orker å lese... så lenge ting virker er det OK

Har ikke funnet ut om det er noe bildeopplastnings-program på denne maskinen enda, men det skal jeg finne ut av snart.



Gratulerer med ny pc. håper du nå får litt ro. leste litt i tråden din om siste tiden. Glad jeg ikke har vært deg. Som STIEdge er jeg en svoren macfan. min er 3.5 år og omtrent som ny.

Håper du får litt lek på corydorasen din snarlig. Høres ut som en liten drøm å få grønne små bartelusker i hus.
Plussmedlem
Bare et bilde av ny PC i mørket på akvarierommet... ser vel ikke direkte hvordan selve PC-en ser ut, men man ser jo at jeg har kommet meg inn på AkvaForum!

Beklager uskarpt bilde, har ikke lært meg noe særlig redigering her enda.


AkvaForum er på skjermen!
[External Image]
Et øye på AF og et øye på akvariene
Plussmedlem
mona o
Et øye på AF og et øye på akvariene :)


Ja, det er akkurat det jeg liker så godt
Gratulerer Anders, og kooos deg ;D
Plussmedlem
Sissimor
Gratulerer Anders, og kooos deg ;D


Tusen takk! Og jada, skal absolutt kose meg med min nye PC!
Plussmedlem
Ettersom jeg nå kan sitte på akvarierommet og trykke, benytter jeg meg nå ofte av det Akvariet rett ved siden av er jo 54 literen, der panda-ungfiskene går. Så her er det ikke sjeldent jeg titter inn, altså

Måtte bare ta et bilde nå, der de ligger, de sjarmørene







"Hvem er han der, egentlig, og hva er det han driver med der han sitter?"
[External Image]
Plussmedlem
Corydoras panda er i full fart i akvariet ved siden av meg her nå, hehe Det er så artig å se på hypre Corydoras, selv om det lett betyr flere yngel å forstre opp for disse kaninene Corydoras panda...!
Plussmedlem
Corydoras adolfoi svinser litt på frontglasset i 230 literen her, ser jeg... disse vil jeg gjerne ha egg på

Oysann, der så jeg en hann flørte med en hunn! Alltid så spennende dette her! Håper virkelig det kan "føre til noe"

Orange Laser er også stadig i farta, men har ikke sett noe egg selv om det noen ganger virkelig har sett ut som det skal komme.
Plussmedlem
Oyoy, nå skjønner jeg at det begynner å bli seriøst for Corydoras adolfoi her! 3 hanner flyr etter en hunne, dytter og flørter med henne. Jeg tror det kan ha blitt lagt egg allerede, men jeg har ikke undersøket... vil ikke forstyrre dem i leken Men her blir det nok egg med den farten de har. Dette er ekte lek!
Plussmedlem
En art jeg bare ha flere eksemplarer enn 5 av en dag. Bare noen få ville hjulpet! En fantastisk Corydoras.

Corydoras eques


[External Image]
For en nydelig corydoras. Håper du får yngel på disse og kan utvide flokken litt.
Anders Kaste
...En fantastisk Corydoras. [B]Corydoras eques :)[/B]



Helt enig!
Skulle gjerne hatt noen jeg også. Vet du hva de har blitt solgt for når de en sjelden gang har vært tilgjengelig?
Plussmedlem
Sjura
For en nydelig corydoras. Håper du får yngel på disse og kan utvide flokken litt.


Mhm, jeg har håpet jeg også, men er redd for litt dårlig kjønnsfordeling. Har aldri blitt sikker...

Blippblopp
Helt enig! Skulle gjerne hatt noen jeg også. Vet du hva de har blitt solgt for når de en sjelden gang har vært tilgjengelig?


Kjøpte de vel for 240 pr stk, tror jeg, og jeg tror ikke det var spesielt dyrt for denne arten, egentlig
Plussmedlem
100% off topic, selvfølgelig, men det må bli litt sånn iblandt, hehe

Klarte ikke dy meg for å legge ut et bilde fra da jeg var bitteliten... og dette bildet (har jeg blitt fortalt) vant faktisk en konkurranse i lokalavisen for mange år siden! Hehe

Skulle likt å ta det der til avatarbilde... men har forandret meg litt siden den gang dette ble tatt



Var jeg ikke blid som ei sol når jeg var liten, kanskje? Ikkeno' grining der, nei
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap