- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Sølvi sine coryer og litt til :) (side 171)
Sølvi sine coryer og litt til :) (side 171)
Postet 14.04.13 kl 21:11
De koster endel ja ,så jeg hadde lagt til side penger i lang tid i forkant.
Ventet jo i mange år før jeg omsider klarte å få tak i de så pengene lå klar
Orange lasere er jo og flotte og Melanotaenia kan og være kjempefine hvis en får tak i fine eksemplarer.
Hadde noen en stund for lenge siden ,men disse var litt blasse i fargene synes jeg.
Triller har jeg aldri hatt ,men de ser da skikkelig søte ut
Håper du klarer å finne noen av disse ganske snart .
Ventet jo i mange år før jeg omsider klarte å få tak i de så pengene lå klar
Orange lasere er jo og flotte og Melanotaenia kan og være kjempefine hvis en får tak i fine eksemplarer.
Hadde noen en stund for lenge siden ,men disse var litt blasse i fargene synes jeg.
Triller har jeg aldri hatt ,men de ser da skikkelig søte ut
Håper du klarer å finne noen av disse ganske snart .
Postet 14.04.13 kl 21:17
Postet 14.04.13 kl 22:26
Postet 15.04.13 kl 18:08
Postet 15.04.13 kl 18:53
Postet 15.04.13 kl 21:24
Postet 15.04.13 kl 21:30
Postet 15.04.13 kl 21:31
Postet 15.04.13 kl 21:40
Nå er det ikke lenge til jeg kommer til Bergen igjen. Jeg tok på meg transportoppdrag tidligere i år, og jeg synes å huske at det var noen her som hadde lyst å kjøpe noe av deg? Men jeg husker selvsagt ikke hvem. Jeg blir ikke så veldig mange dager i Bergen denne gangen, så det blir veldig travelt. Jeg skal forsøke å få til et besøk, men kan ikke love det (annet enn å hente fisk når jeg skal reise, selvfølgelig). Foreldrene mine er også i Bergen de samme dagene, og jeg vil jo gjerne være sammen med de og. Jeg får se hva jeg får til.
Hvilke grenmaller er det du har?
Hvilke grenmaller er det du har?
Postet 29.04.13 kl 23:18
Tid sammen med familen må selvfølgelig prioriteres selv om det selvfølgelig alltid er hyggelig med besøk av deg. Men vi får ta igjen en annen gang da i så fall.
Må bare si at jeg klarer ikke helt å huske hvem det var jeg heller ,husken er ikke som den en gang var vet du
De grenmallene jeg har er L-010A ,men dessverre er det kun et stk. yngel av 9 igjen
Så håper jeg lykkes bedre neste gang om de skulle finne på å legge egg i gjen
Det har ellers vært flyttesjau i det siste og mye styr så fiskene har nok gått for litt lut og kaldt vatn.
Så nå står kjellerleiligheten tom igjen ,ihvertfall for en tid fremover.Vi lurer litt på å leie den ut ,så vi får se hva det blir til.
Må bare si at jeg klarer ikke helt å huske hvem det var jeg heller ,husken er ikke som den en gang var vet du
De grenmallene jeg har er L-010A ,men dessverre er det kun et stk. yngel av 9 igjen
Så håper jeg lykkes bedre neste gang om de skulle finne på å legge egg i gjen
Det har ellers vært flyttesjau i det siste og mye styr så fiskene har nok gått for litt lut og kaldt vatn.
Så nå står kjellerleiligheten tom igjen ,ihvertfall for en tid fremover.Vi lurer litt på å leie den ut ,så vi får se hva det blir til.
Postet 30.04.13 kl 22:13
Postet 30.04.13 kl 22:25
Det var ikke Mona O i hvert fall, for det ville jeg ha husket. Jeg tror det var noen som bor i Østfold, ettersom det er enkelt for meg - siden jeg bor der selv. Personen fikk beskjed om å huske det selv, siden jeg ikke husker sånt, og det er akkurat det som har skjedd nå: jeg husker ikke. For håpe at vedkommende ser dette. Det er heldigvis litt tid igjen.
Postet 30.04.13 kl 22:32
Aha, jeg husker bare du fortalte at du skulle til Bergen og kunne ta med C-121 østover jeg...
MEN, jeg tok ibruk mine synske evner og fant DETTE.
MEN, jeg tok ibruk mine synske evner og fant DETTE.
Postet 30.04.13 kl 22:36
Endret: 30.04.13 kl 22:36
He he ,nei,det tror jeg nok ikke blir aktuellt Anders . Sliter sånn med ryggen for tiden at flere kar blir det nok ikke sånn som det ser ut til at det vil bli fremover.
Sleit opp igjen en gammel skade da butikken jeg jobber i skulle flytte og nedpakkingen medførte at jeg ikke fikk ta hensyn til meg selv og dermed mange "dumme" stillinger.
Så får være fornøyd hvis jeg klarer å holde de jeg har igang .
Dessuten så liker jeg å ha karene mine rundt meg så jeg kan gå å kikke inni i de og ikke behøve å gå ned i kjelleren.
Økonomisk er det også ikke så lurt da strømregningene også skal betales
Det kan godt være at det var C-121 som var aktuelt ja ,men der forsøker jeg å bygge opp igjen en større gruppe så dårlig med tilbud der. Har forresten mistet et par ungdommer i det siste uten at jeg klarer å finne ut hvorfor.
Kunne godt tenkt meg at de voksne hadde satt i gang med litt egglegging igjen da jeg har fått flere forespørsler om jeg snart har noen for salg.
Sleit opp igjen en gammel skade da butikken jeg jobber i skulle flytte og nedpakkingen medførte at jeg ikke fikk ta hensyn til meg selv og dermed mange "dumme" stillinger.
Så får være fornøyd hvis jeg klarer å holde de jeg har igang .
Dessuten så liker jeg å ha karene mine rundt meg så jeg kan gå å kikke inni i de og ikke behøve å gå ned i kjelleren.
Økonomisk er det også ikke så lurt da strømregningene også skal betales
Det kan godt være at det var C-121 som var aktuelt ja ,men der forsøker jeg å bygge opp igjen en større gruppe så dårlig med tilbud der. Har forresten mistet et par ungdommer i det siste uten at jeg klarer å finne ut hvorfor.
Kunne godt tenkt meg at de voksne hadde satt i gang med litt egglegging igjen da jeg har fått flere forespørsler om jeg snart har noen for salg.
Postet 30.04.13 kl 22:36
Endret: 30.04.13 kl 23:01
Sølvi GullaksenDet kan godt være at det var C-121 som var aktuelt ja ,men der forsøker jeg å bygge opp igjen en større gruppe så dårlig med tilbud der.
Ikke misforstå meg Nå snakket jeg altså om det som var tema for flere måneder siden, men de fiskene har jo tatt tog østover Tenkte ikke på flere nå
Sølvi GullaksenHar forresten mistet et par ungdommer i det siste uten at jeg klarer å finne ut hvorfor. Kunne godet tenkt meg at de voksne hadde satt i gang med litt egglegging igjen da jeg har fått flere forespørmål om jeg snart har noen for salg.
Uffda, det var slettes ikke noe ålreit Å miste fisk uten "grunn" er så trist, og hatt en del av det de siste månedene her også. Noe iallefall.
Får håpe de vil leke litt igjen!
Postet 30.04.13 kl 22:41
Nei det å miste fisker er aldri kjekkt ,nå var det heldigvis kun 2 stk. men liker det ikke når jeg ikke vet hvorfor.
Sjekket forresten C-121 nå når jeg foret og det ser jammen ut til å væe flere enn jeg trodde
Det var heller ikke deg og Mona jeg tenkte på ,mener det var en annen og om det var andre fisker husker jeg heller ikke. Så hvis vedkommende er innom tråden min og lurer på om jeg har noe for salg av ymse slag så er det bare å spørre.
Sjekket forresten C-121 nå når jeg foret og det ser jammen ut til å væe flere enn jeg trodde
Det var heller ikke deg og Mona jeg tenkte på ,mener det var en annen og om det var andre fisker husker jeg heller ikke. Så hvis vedkommende er innom tråden min og lurer på om jeg har noe for salg av ymse slag så er det bare å spørre.
Postet 30.04.13 kl 23:06
Endret: 30.04.13 kl 23:06
Postet 01.05.13 kl 06:50
Postet 01.05.13 kl 23:17
Postet 03.05.13 kl 23:15