- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Kjetils foto og videotråd (side 18)
Kjetils foto og videotråd (side 18)
Da var den første videoen av palettbarna og foreldrene klar:
<embed src="http://www.youtube.com/v/1ww_AmiLzI4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="531" height="430"></embed>
<embed src="http://www.youtube.com/v/1ww_AmiLzI4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="531" height="430"></embed>
Postet 24.01.09 kl 09:01
Vet ikke helt om det blir mye eller lite poster på meg fremover, blir en tung tid etter at kjæresten min slo opp i dag :/
Tidligere på dagen bestemte jeg meg for å sette opp 28-litern som kampfiskkar. Der skal det gå en hann og 3 damer, de har gått oppi der bra sammen før, sammen med noen små ottoer og en stor haug planter :P
Tidligere på dagen bestemte jeg meg for å sette opp 28-litern som kampfiskkar. Der skal det gå en hann og 3 damer, de har gått oppi der bra sammen før, sammen med noen små ottoer og en stor haug planter :P
Postet 26.01.09 kl 16:50
Postet 27.01.09 kl 13:55
Har faktisk hatt dem oppi det karet før, det gikk veldig bra. Kampfiskhannen min er av den rolige sorten. Var litt lek på gang og, men det ble forstyrra av noen andre fisk, så nå skal de gå aleine. Er bare ikke sikker på åssen lys jeg skal ha der, har ikke noen lystopp til det karet.
Ja, det var trist.. men nå som jeg har fått tenkt en del selv så ser jeg vel egentlig at det var best å være ferdig nå, dette ville ikke gått i det lange løp uansett.. men det er fortsatt vondt
Et forhold kan ende på to måter:
* Man slår opp og det blir trist
* Man lever lenge nok sammen til at den ene dør og det blir trist
Resultatet er som dere ser det samme :P
Det værste er vel at jeg er hjemme hele tiden siden jeg er arbeidsledig, og det forenkler jo ikke ting :P Men men, mere tid til fiskene I morra skal jeg plante mye mer i det lille karet, kjøpte inn 4 nye "bunter" med planter av forskjellig slag i en akvariebutikk. Og så tror jeg at jeg skal bygge om et gammelt pc-kabinett til ny reflektor til det lille karet.
Ja, det var trist.. men nå som jeg har fått tenkt en del selv så ser jeg vel egentlig at det var best å være ferdig nå, dette ville ikke gått i det lange løp uansett.. men det er fortsatt vondt
Et forhold kan ende på to måter:
* Man slår opp og det blir trist
* Man lever lenge nok sammen til at den ene dør og det blir trist
Resultatet er som dere ser det samme :P
Det værste er vel at jeg er hjemme hele tiden siden jeg er arbeidsledig, og det forenkler jo ikke ting :P Men men, mere tid til fiskene I morra skal jeg plante mye mer i det lille karet, kjøpte inn 4 nye "bunter" med planter av forskjellig slag i en akvariebutikk. Og så tror jeg at jeg skal bygge om et gammelt pc-kabinett til ny reflektor til det lille karet.
Postet 27.01.09 kl 21:14
Kunne godt tenkt meg å vært arbeidsledig selv, men blir det fra første juni likevel, så da...
Ja det gjør vondt når forhold bryter opp, uannsett hvor lite eller lenge man er sammen. For når man først har gått så langt som til å gå inn i et forhold, har man gjerne lagt sjela si i det, ellers hadde man jo ikke blitt sammen med den personen, om du skjønner
Eneste som er kjipt med å være arbeidsledig er det å ikke ha penger, men da masse tid ;D
Er ikke så mye man får gjort uten at det koster penger vettu.
Ja det gjør vondt når forhold bryter opp, uannsett hvor lite eller lenge man er sammen. For når man først har gått så langt som til å gå inn i et forhold, har man gjerne lagt sjela si i det, ellers hadde man jo ikke blitt sammen med den personen, om du skjønner
Eneste som er kjipt med å være arbeidsledig er det å ikke ha penger, men da masse tid ;D
Er ikke så mye man får gjort uten at det koster penger vettu.
Postet 28.01.09 kl 13:38
Postet 28.01.09 kl 13:42
Tom Andersgår det fint med deg kjetil? !
Tja, jeg pusteer fortsatt :P Det er derfor jeg ville komme innom og se på fiskene dine igjen, ha noe å finne på
De palettene er utrolig flotte, og det er utrolig interessant å se hvordan de passer på barna sine. Det er litt synd på de andre fiskene i karet syns jeg til tider, men de har skjønt at de bør holde seg på litt avstand, he he.
Postet 28.01.09 kl 13:49
Postet 28.01.09 kl 14:34
Endret: 28.01.09 kl 14:35
Postet 28.01.09 kl 14:42
I dag har jeg fått på plass min lille trøsteting for å få opp humøret, nemlig en ny dataskjerm Det ble en 24" LCD med 1080p oppløsning, utrolig deilig sak. Desverre klarte jeg å kjøpe med feil DVI-kabel, men jeg hadde heldigvis noe jeg kan bruke i mellomtiden liggende. Kjøpte forresten to kabler feil, så den "lille" 20" skjermen som står ved siden av som har vært ubrukt en stund er helt svart, var så smart at jeg kasta alle DVI-kablene mine i et rydderaid i desember :P Tenkte vel at jeg aldri fikk bruk for det igjen.. dum som jeg var
Postet 29.01.09 kl 20:18
I dag fikk jeg dekkglassene til akvriene som jeg bestilte i går. Ganske dyrt med glass må jeg si, men det hjelper vel forhåpentligvis på fordampningen fra karene, særlig det på rommet mitt som har stått åpent.
Palettbarna fikk røde mygglarver i dag, men det så ikke ut til at de skjønte så mye av det. Foreldrene var ganske så happy med lunchen da
Palettbarna fikk røde mygglarver i dag, men det så ikke ut til at de skjønte så mye av det. Foreldrene var ganske så happy med lunchen da
Postet 30.01.09 kl 14:37
Postet 30.01.09 kl 16:21
I dag har jeg kjøpt masse småplanter på salg på down-town, og lagt ut en ny film av palettene og barna. Plantene skal i storkaret, så driver og tapper litt vann der nå.
Som vanlig er filmen tilgjengelig i mye høyere kvalitet hvis du går inn på youtube og ser den der:
<embed src="http://www.youtube.com/v/q3ViDItPIWA&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="531" height="430"></embed>
Som vanlig er filmen tilgjengelig i mye høyere kvalitet hvis du går inn på youtube og ser den der:
<embed src="http://www.youtube.com/v/q3ViDItPIWA&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="531" height="430"></embed>
Postet 31.01.09 kl 17:23
Postet 31.01.09 kl 21:51
Postet 01.02.09 kl 13:00
Postet 01.02.09 kl 15:06
Endret: 01.02.09 kl 15:07
Blod røtt!
Si meg, hvor ofte bytter du vann kjetil? jeg har aldri sett en så "blodig" vannprøve.
Postet 01.02.09 kl 15:41
Postet 01.02.09 kl 15:42
Postet 01.02.09 kl 15:44
Postet 01.02.09 kl 15:48