Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 18)

Inaktiv bruker
Grapejuice
kanskje du kan overbevise henne om å omplassere gullfiskene så hun kan ha planter? selv syns jeg planter er halve gleden med akvarium! men har forstått at gullfiskene deres ribber alt som heter planter?

Har prøvd, når ikke gjennom.

Jeg har flere hobbyer, samler blant annet tatoveringer, så har jeg en Koi tattoo som jeg skal ta nå i sommer, (Har ikke bilde her) men er sånn jeg har tegnet selv.
Men så tenkte jeg at jeg kanskje jeg skulle ta en Cory tattoo så søkte jeg på nette og fant DENNE (se bilde) ;P Utrolig kul, men ikke akkurat noe jeg kunne tatovert på kroppen min. ;P heheh Kanskje jeg skulle tatovert en Sakurareke? ;P heheh

[External Image]
Tattoer er en god ting å samle på, litt lett å bli avhengig og da ryker pengene. Er selv samler med et lite opphold akkurat nå, har kun høyre legg, bryst og mage igjen som ikke er dekket så langt. Ansiktet er selvsagt off-limit, det er bare kult for wanna-be gjengmedlemmer på Oslo S. Gled deg til du begynner på ryggen, da får du testet tålmodigheten din, da er fiskeløs innkjøring ventetiden plutselig ingenting, ha ha…

Skulle jeg hatt koi ville jeg gått for en tradisjonell en, altså i henhold til japanske tatto-regler for koi. Mye å tenke på der mht proporsjoner og den slags - mange useriøse tattoo artister som ikke følger dette og da får du plutselig en koi som ikke er svømmedyktig...
Inaktiv bruker
Lars Jamne
Tattoer er en god ting å samle på, litt lett å bli avhengig og da ryker pengene. Er selv samler med et lite opphold akkurat nå, har kun høyre legg, bryst og mage igjen som ikke er dekket så langt. Ansiktet er selvsagt off-limit, det er bare kult for wanna-be gjengmedlemmer på Oslo S. Gled deg til du begynner på ryggen, da får du testet tålmodigheten din, da er fiskeløs innkjøring ventetiden plutselig ingenting, ha ha… Skulle jeg hatt koi ville jeg gått for en tradisjonell en, altså i henhold til japanske tatto-regler for koi. Mye å tenke på der mht proporsjoner og den slags - mange useriøse tattoo artister som ikke følger dette og da får du plutselig en koi som ikke er svømmedyktig...

Heheh ;P Ja, man blir avhengig. Har bare dekt høyre arm og en på venstre skulder.
Koien er tradisjonell, ikke noe Hollywood liksom koi.
Den passer til Dragen jeg har på høyre overarm Lengste jeg har vert i stolen er 12timer. :P
hahah ^^ verste så langt er håndleddene. :S
Føler selv jeg enda er litt ung, men planlegger til fremtiden allikevel! Er ikke helt inne på de "normale" temaene da jeg heller vurderer bambi o_O

Tattoveringer fasinerer meg, men det at de blir sittende der mer eller mindre for evig er litt skremmende.
Bare det ikke blir like ekstremt som vampyrkvinnen så - med "kroppsmodifikasjoner" i tillegg.
Inaktiv bruker
Thesaura: ja, lurt å tenke NØYE gjennom hva du tar. Hvis de er små så kan det fikses om du angrer. Fikk min første tatoveringen Mai det året jeg ble 16 ;P Fikset på den et år etterpå da jeg var Russ. :P Så kom nr2 to dager etterpå så kom nr3 ett år etterpå eller noe sånt. osv osv. ^^ (ALLE tatt i Norge)

Hassel: WÆÆÆÆ! :S Hadde man våknet med noe sånt i armkroken, da er å pirke ut øynene og vurdere... :S En plass går grensen og det der var LANGT over. :P Huff så grusomt. :P

Nå har jeg fikset sort bakgrunn i 128L Meget fornøyd. Plantene ble liksom mer grønn og rød.
Ang. tatovering ,skjønner ikke vitsen med det ,har kjeftet huden full til mine barn som har tatovert seg.
Pynte seg kan man på mange andre måter. Selv synes jeg det ikke er fint på noe som helt måte og tenk på når du blir gammel og huden blir rynket,ikke fint i det helt tatt . Ikke rart at de tar skikkelig betalt for å fjerne ga,mle tatoveringer

Jørg1 AKA Spock
Thesaura: ja, lurt å tenke NØYE gjennom hva du tar. :) Hvis de er små så kan det fikses om du angrer. Fikk min første tatoveringen Mai det året jeg ble 16 ;P Fikset på den et år etterpå da jeg var Russ. :P Så kom nr2 to dager etterpå så kom nr3 ett år etterpå eller noe sånt. :D osv osv. ^^ (ALLE tatt i Norge)


har lovet meg selv og ikke ta noen tattoveringer før jeg fyller 18, da her jeg i alle fall 1 år og 3 dager å tenke på xd. Vil også at tattoveringen skal være noe med litt mening bak, noe som ikke ser fælt ut, og noe som ikke kan tolkes som noe negativt.

Har veldig lyst på en type "bambi på isen" men ikke med beina rett ut.. Kanskje gjøre om det mest kjente bildet til noe som er litt mer i "ungdomsfasen".

Bambi er en av mine favoritt disney filmer, jeg liker måten han går fra søt og klomsete til grasiøs, stolt og voksen. Ønsker en blanding av mellomfasen. Noe som kan symbolisere alt dette på en gang. Påminnelse på at man aldri er helt voksen, men kan prøve å være grasiøs alikevel!
Inaktiv bruker
Sølvi Gullaksen
Ang. tatovering ,skjønner ikke vitsen med det ,har kjeftet huden full til mine barn som har tatovert seg. Pynte seg kan man på mange andre måter. Selv synes jeg det ikke er fint på noe som helt måte og tenk på når du blir gammel og huden blir rynket,ikke fint i det helt tatt . Ikke rart at de tar skikkelig betalt for å fjerne ga,mle tatoveringer ;)

heheh ^^ Sånn var pappa også, men han har selv så han har ikke mye han skulle sakt.
Men, det er jo hver sin smak. Og tatovering er jo levende kunst som forandrer seg etter kroppen.
Selv så er jeg ikke sånn for farger, har sort og grått. :P

Thesaura
LURT! :) Høres ut som en kul tattoo. Men tenk deg godt om før du bestemmer plassering. Søstera mi bomma der. På ryggen rett under bhstroppa! :P LOL xD Selv så kunne jeg ikke tatt hele kroppen, armene, ryggen og brystkassa ok, ja og kanskje litt på leggene. :P heheh, men ellers så holder det ( Ikke at det er så mye igjen å tatovere da, er ikke så høy at det gjør noe, Eller det er ikke så mye kopp å tatovere.) Dødningehoder og sånt vil jeg ikke ha, holder meg til spill, Anime, Fantasi og asiatisk kultur. :P


Litt gamle bilder men det er de eneste jeg har nå. (Siden den pc,n med alle bildene sa poff)

[External Image]
[External Image]
[External Image]
Kan gjøres mye bra ut av eventyrfigurer når det kommer til tattoer, sjekk Snøhvit på ryggen til denne damen. Største problemet er å finne en som er dyktig nok og deretter rett for selve motivet. Her i Bergen er vi så heldige å ha Lets Buzz (bildet er av en av mine av Tomas Brudvik) som både jeg og min kone har brukt i over ti år nå, blir ikke bedre enn en tattoo av Tomas Brudvik… Han er en av landets absolutt beste, han har holdt det gående siden 1997 og kvaliteten her helt sykt bra med tanke på den korte tiden han bruker… Hele ryggen min tok kun 16 timer, fordelt på fire ganger for å få best mulig kvalitet.

Det fine når man blir gammel og de andre seniorene på lukket avdeling spør deg hva du har tattovert på armen så blir det kos for hele gjengen. Da må alle gamlingene trå til for å stramme opp huden og da blir det jo litt sosialt samvær. Og hvem vet hvordan gamlehjemmene er når det er vår tid… Kanskje hodene våres blir puttet på sprit i en Juwel Lido ala Futurama?
Lars Jamne
Det fine når man blir gammel og de andre seniorene på lukket avdeling spør deg hva du har tattovert på armen så blir det kos for hele gjengen. Da må alle gamlingene trå til for å stramme opp huden og da blir det jo litt sosialt samvær. Og hvem vet hvordan gamlehjemmene er når det er vår tid… Kanskje hodene våres blir puttet på sprit i en Juwel Lido ala Futurama?


Tenkte på det å bli gammel med tattovering.. Når jeg sitter på gamlehjem, så sitter jeg der antageligvis med flere andre som også har tattoveringer, hvor rart er det egentlig da? Det er en stor andel ungdommer og voksne som har tattoveringer nå, og vil ikke akkurat si at de nummerene går nedover..

Vil ikke ha farge selv, i såfall noe veldig nært grått. Nå har det seg slik at fargede tattoveringer fort blir stygge...

Tattoveringen jeg ser for meg er på håndleddet/underarmen og ikke særlig stor, enkel sort-hvitt.
Inaktiv bruker
Litt mye på hun dærr. :P hehhe, smaken er som baken... Delt.
Men for all del.
AH! Lukta av FERSK tatovering er bare fantastisk og lyden av maskinen som jobber. Ikke minst lukten av salven som man bruker en stund etter at man har tatt en ny tatovering. Minne meg om vår, sommer og sol, JA! Og en kilende smerte som er ubeskrivelig, må kjennes, kan ikke forklares. Det er ikke så aller verst, men etter 6 timer så blir man ganske LEI!
haha, aldri helt skjønt fascinasjon med tattoveringer, men har absolutt ingenting imot de. Derimot, skal jeg ha tattovering en dag så skal det være som ryggtattoveringen i Red Dragon.
Thesaura
Nå har det seg slik at fargede tattoveringer fort blir stygge...


Fargetattoer blir kun stygge om man benytter uerfarne og useriøse tattovører. Disse finner du masse av i Norge og spesielt sydover i Europa. Tattoverer man seg på Gran Canari så blir det krasj uansett... I dag er kvaliteten på blekket MYE bedre enn for f.eks. 5, 10 og spesielt 15 år siden. Plassering har mye å si for langvarig kvalitet også, om man fyller overarmen med en delikat tattoo og deretter begynner å pumpe jern i noen år for så slutte, da kan man delvis ødelagt tattoen.

Det viktigste uansetter å ALDRI følge hva som er på mote, da er løpet kjørt. Jeg ventet til jeg var 21 med min første, hadde jeg tatt dagen etter jeg fylte 18 er det ikke sikkert jeg hadde vært like komfortabel i t-skjorte.
Jeg trodde jeg aldri kom til å ta tattovering, men så så jeg Kath von D lage en vidunderlig ryggtatto med masse insekter, og grener som syntes gjennom vingene deres. Da begynte jeg å tenke at kanskje?
Hehe Spock, jeg skjønner jo at jeg og du har mye tilfelles. Biler, akvarium, tattis :P
Det er morro med tattoveringer ja. Man blir avhengig av det. Kanskje jeg skulle tatt en tattovering av en fisk? En banjomalle kanskje ^^, Fin de tattoveringene dine Har selv ei kråke på høyre overarm. Jeg ville aldri fjerna den, for den betyr alt for mye for meg, og de minnene den gir meg. Noen henger opp bilder på veggen, noen lager bildene på kroppen. Jeg gruer meg ikke til å bli gammel selv om jeg har tattoveringer og piercinger i fleng ^^,


Men nå er jeg jammen nyskjerrig spock, hva er de andre hobbyene dine? :P
Inaktiv bruker
Heheh, Grapejuice, det er utrolig behagelig å avhengighets dannende. :P

Lars Jamne : Jeg har angret på den første tatoveringen jeg tok, men jeg vet jeg kan bygge den om, og jeg vet at ingen som skjønner hva det er. ;P

Sissimor: Hun er sykt flink og hyggelig, bruker å snakke litt med henne på Twitter. ;P


HAHAH! Jeg var på min "Dag"lige Akvarie lysning... :P heheh, jeg fant et yngel! Den var blitt større ja! Håper det er flere, de er sikkert flink til å gjemme seg, for jeg ser dem ikke og det er MANGE plasser og gjemme seg i det lille karret. :P Under steiner i røtter blant planter osv. :O Bildet suger men der er det.
Inaktiv bruker
Sabrina M
Hehe Spock, jeg skjønner jo at jeg og du har mye tilfelles. Biler, akvarium, tattis :P Det er morro med tattoveringer ja. Man blir avhengig av det. Kanskje jeg skulle tatt en tattovering av en fisk? En banjomalle kanskje ^^, Fin de tattoveringene dine :) Har selv ei kråke på høyre overarm. Jeg ville aldri fjerna den, for den betyr alt for mye for meg, og de minnene den gir meg. Noen henger opp bilder på veggen, noen lager bildene på kroppen. Jeg gruer meg ikke til å bli gammel selv om jeg har tattoveringer og piercinger i fleng ^^, Men nå er jeg jammen nyskjerrig spock, hva er de andre hobbyene dine? :P

Heheh ^^ Ja, min første tatto minner meg om mine beste venner og ungdomstiden min. Kult med kråke. Jeg har litt lyst å tatovere en grønn trefrosk på leggen, bare sort "Hvitt"

Tja, jeg kan jo lage en hobby liste. ^^
RC
Dyr
Data
Bil
Sportsfiske
Akvarium
Design av biler og modellbil bygging (Går vell under bil)
Tegning
Fotografering
Hage (ALLE hus trenger en fin hage)
Båt
Lyd og lys
Elektriske installasjoner 12v og 230V
PlayStation
Så lager jeg ting jeg trenger, verktøy, bord, bilderammer etc. ;P
Sveising og mekanisk arbeid. :P

kommer ikke på mer i farta. :P Så ALT er jo sesong basert. :P
mye der jeg kjenner meg igjen i også.. med RC så mener du sykkel..?
Inaktiv bruker
heheh ^^

Nei, sykling har jeg slutta med. :P Ble så forbanna da noen stjal sykkel computern min med alle målene og alt sånt at jeg ga opp hele greia. Nå sykler jeg bare om sommeren for å komme fra a til b eller for kosetur.

RC står for Radio Controll, Fjernstyrt biler, båter, fly, helikopter osv.
Glemte å skrive skyting og paintball :P
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap