Lettere øvet nybegynner :) (side 19)

Ekorn er jo ufattelig nydelige da, med de små hendene sine
Ja og duskete ørene. Går sikkert ann å få den tam, man må bare sette sin lukt på maten og være tilstedet til den ikke lenger ser deg som en trussel. Rart hvor tillitsfulle fuglene her faktisk er. De kommer gjerne bort og spiser mens jeg står like ved.
Noen venner av meg hadde et ekorn hos seg etter at det brakk beinet, det bodde hos dem i et halvt års tid før det forsvant ut i skogen igjen. Det gikk egentlig veldig bra så vidt jeg husker, bortsett fra at det klatra absolutt overalt innendørs :P
He he, husker de hadde ekorn som kjæledyr i bur når jeg var i thailand for mange år siden.
Sniker meg inn på tråden din,artig og lese om ekorna hos deg.Her på øya har vi ikke desse søte små.Legger ved et bilde som er tatt hos datter i Elverum,der er ekorna jamne på matbrettet og jeg nyter hvert minutt de er i sving.
Trivelig og lese om det som skjer hos deg.Hadde en hamster en gang som fikk navnet Columbus Houdini,navnet var dekkende for hans livshistorie.Bekjentskapet varte bare ett år,men en gang skal jeg ha en ny
Ønsker deg lykke til videre og at vi får høre mer fra deg her på forumet

Mvh
Takker, utrolig koselig å vite at noen faktisk leser det jeg skriver, at jeg ikke bare sitter og skravler med meg selv ;D
Har en fæl tedens til å falle ut litt og prate om alt mulig som ikke omhandler aquaristikk, men det er jo min tråd så det synes jeg er lov

Dessuten bor Hamsteren i et gammelt 160l akvarium, så da så

Idag har jeg bare sett 4 fisk, det skremmer meg litt. Kjøpte jo 8, så trodde jeg jeg mistet 2, helt til like før bruddet. Men etter jeg fikk satt opp akvariet her, var det bare 6, den site uka har jeg bare sett 5 og nå ser jeg bare 4. Ikke finner jeg fiskelik i akvariet eller rundt her (har ikke deksel) Så jeg lurer jo på hvor de har blitt av, de kan jo såklart hoppet og havnet bak akvariet, der får jeg jo ikke sett. Hadde jeg bare kunne lagt ut bilder til dere.
Men kamera var eksen sitt og jeg har ikke noe som kan overføre bildene fra tlf.
Galemor
Dessuten bor Hamsteren i et gammelt 160l akvarium, så da så :D

Har du tatt ut vannet? Våre marsvin bodde også i et gammelt akvarium, men de likte ikke vann da :P

Du kan sende bildene på mms til mailadressen din, så kommer de på mail til deg
hmm tror ikke jeg har åpnet for mms på den nye tlf ennå
Dessuten vet jeg ikke hvordan jeg flytter bildene fra mailen til fotomapper.
Kan ikke kopiere og klippe og lime i mailen, det er skikkelig kjipt.
Gammelt tømt akvarium da, med sprekk i bunnen.
Oki
har du sett noe mus der nå da?
Nei ikke ennå, men hørt mistenkelig lyder da, femdeles bare i taket og slikt.
Det er så varmt her nå, tror nesten jeg må ut en tur.
synd, den 96 litern din er 10 cm for lang.. ellers hadde jeg kjøpt den av deg.. :p
Musene trives godt i vegger og tak, så det er vel bare noe du må venne deg til De kommer sjelden opp i senga når det ligger noen der, ihvertfall ikke mens lyset er på :P
Jeg ekke redd for mus, men må si jeg fikk hjertet i halsen av Babbos sine krumspring. Ekke redd for særlig mye, så lenge det ikke detter ned i hodet mitt.

Utrolig trist det da Sanne. Men passer 80 litern da??
tjo, den skal nok passe. bare måle litt mer nøyaktig først. men 80 cm var for langt, sjenken er for kort for det, desverre.

venusene går dypere i karet nå etter at jeg bytta litt vann faktisk. de ser ut til å trives
Klart de trives, de har jo til og med ynglet hos deg
Hvis den passer kan du godt få kjøpe den istedet, vet jeg sa jeg ikke ville kvitte meg med akkurat det karret, men siden det er deg så ....
er opp til deg selvfølgelig, men jeg sier ikke neitakk, om det skulle passe :p
Du får teste å sjekke osv, så finner vi ut av det vettu.
Ser på klokka, hmm bare halv 8. Men jeg vet jo den egentlig er mer, det kjenner jeg. Slitsomt å være A menneske, klar for senga allerede, utrolig kjedelig å ha med meg på fest, jeg er gjerne den som reiser først. Kan jo såklart holde ut lenge jeg å, men det ødelegger så mye lenge etterpå.

Sånn som igår, vakke i seng før 1, det sleit jeg med på morran og oxo nå. Våknet jo som vanlig 7 (6 etter å ha stilt klokka) men ble liggende i nesten en time før jeg orket stå opp, men ikke sjans til å klare sove mer.

Venter jo fremdeles på han som skal komme for å se film, men jeg får ikke tak han. Tenker jeg slenger over enn melding om at det blir for sent for meg. Nå skal jeg pusse tenner å sova.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap