Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 19)

"Sullebilder" som vi vel kan kalle det

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Bilder til forrige innlegg
Hvorfor se etter liv i verdensrommet, når vi har så praktfulle aliens her! ;-D
Her er noen sullebilder fra meg også. De to første er av laffen og det siste er av en ny farge jeg har fått tak i og den kaller jeg lille sitron for den er sitrongul. Jeg tror det er den som er mor til den andre lille gule jeg har fått. De er jo så nydelige...
Oi så morsomme snegler og kjempefine bilder Du kunne kanskje tatt et fotokurs med meg du Heidi
Her er noen baby suller.
1. Her er bildet av lille snehvit som er hvit i kroppen og litt rosa på nesa.
2. Her er den siste lille gule som er født.
3. her er den største gule og snehvit på matjakt.
Johanne B
Oi så morsomme snegler og kjempefine bilder:-) Du kunne kanskje tatt et fotokurs med meg du Heidi;-)

He he fotokurs med meg hadde blitt veldig kort. Alt står på auto til meg og micro eller macro linse har jeg ikke så bildene blir som de blir de med mye flaks så er det noen som blir ganske bra innimellom. Ønsker meg micro eller macro (husker ikke hva det heter) linse...Kanskje julenissen i år kommer med det....
Her er to suller som blir bedre kjent....
Suller! Genialt kallenavn.

kommer på en voggesang: sulla meg litt du mamma mi.

Fritt omskrevet: sulla meg litt, du sneglen min, så skal du få kjerast i karet ditt. Vil du ha gule, vil du ha blå, vil du ha raude, skal du det få....

Nei, nå er jeg visst blitt aldeles sullete.
Heidi Ingdal
[QUOTE=Johanne B]Oi så morsomme snegler og kjempefine bilder:-) Du kunne kanskje tatt et fotokurs med meg du Heidi;-)

He he fotokurs med meg hadde blitt veldig kort. Alt står på auto til meg og micro eller macro linse har jeg ikke så bildene blir som de blir de med mye flaks så er det noen som blir ganske bra innimellom. Ønsker meg micro eller macro (husker ikke hva det heter) linse...Kanskje julenissen i år kommer med det....
Her er to suller som blir bedre kjent....

Kan ikke skjønne at det er bare flaks som gjør at du får til så mange fine bilder
Du snakker om sugekyss
Den ene bretter munnen sin over hele trynet på den andre i et overivrig suuuuultent kyss

Heidis bilde:
[External Image]
He he de kysser på alt og alle disse her og det er ikke alle som er like begeistret for det bestandig.
Her er de to gule ferdig med sussingen og ser ganske avslappet ut. Det andre er også et sussebilde mellom to svarte suller. Den ene trakk seg litt inn men greide å få til et lite smask ihvertfall....he he
Inaktiv bruker
ser ut som den ene sneglen rødmer fnis hihihihihi =;-D
Her er tre bilder av marisa eplesneglen som er en nydelig snegle.
Det er barn, far og mor. Fargene på de er utrolig fine og forandres mye fra liten til stor.
Aggi
Suller! Genialt kallenavn. :) kommer på en voggesang: sulla meg litt du mamma mi. Fritt omskrevet: sulla meg litt, du sneglen min, så skal du få kjerast i karet ditt. Vil du ha gule, vil du ha blå, vil du ha raude, skal du det få.... :) Nei, nå er jeg visst blitt aldeles sullete. ;)

hehe genial, den må vi få inn i en sangbok
La det ikke være noen tvil - sulawesiene knasker planter

Her er et par bilder av mine vandaler:

[External Image]

[External Image]
Får så lyst på snegler når jeg ser denne tråden! Utrolig stilige dyr! Men jeg regner med at de ikke overlever i et kar med praktbotia...
Liz H
La det ikke være noen tvil - sulawesiene knasker planter ;) Her er et par bilder av mine vandaler: [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/11060_090110022636_1.jpg[/IMG] [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/11060_090110022636_2.jpg[/IMG]

He he jeg må le av det bildene der for de var slående altså. Har lest at de ikke skal ta friske planter men jeg har sett mine også prøve seg på dem ja.....første bildet her viser at de er glad i agurk ihvertfall. Det andre bildet er det en sverdplante som blir vurdert for lunsj og når de ligger ned så de er lette å få tak i så da koser sullene seg godt og det skal de få lov til å gjøre for det er masse nye planter å få tak i....
oj bildene ble ikke med....men her kommer de..
Jepp - er sverdplanter som gomles her også.
De spiser i alle fall friske sverdplanter her (Nyeste avleggeren som ble lunsj....)

Er helt sikker på at hygrophilia funker som sulawesi-for også
Tilfeldig bekjentskap
© Lene Jødahl
Reklame for plussmedlemskap