325 liter Tanganyika (side 2)


Det er noe slikt jeg tenker på ja
I dag har Brevisene flyttet inn!

Nå skal jeg følge rådene jeg fikk av Frank fremover. Mating skulle jeg trappe litt ned på, men måtte slippe nedi to flak for å se om de ville ha. Det ville de. Har alltid merka at fiskene blir tryggere og roligere etter litt mat i nye omgivelser. Det virka denne gangen også.
Litt slit
Orker du å holde bakrunnen ren så er det uten tvil HVIT bakgrunn som gir de flotteste farger på tanganyikaciklider. Dette kommer av at vannet i sjøen er utrolig klart, så de er vant til lys fra alle kanter.
Atle
Fint det der. Synes det blir bedre dybdevirkning uten dominerende innvendig bakgrunner av steinveggtypen.
Tanganyika
Orker du å holde bakrunnen ren så er det uten tvil HVIT bakgrunn som gir de flotteste farger på tanganyikaciklider. Dette kommer av at vannet i sjøen er utrolig klart, så de er vant til lys fra alle kanter. Atle


Litt ekstra ork kan jeg vel alltids klare. Hvit bakgrunn har jeg ikke tenkt på før. Jeg skal finne noen ark og prøve.

Sitter nå og ser på de nyinnflyttede Sitronciklidene, de har utrolig flotte farger! Hvis hvit bakgrunn viser dette enda bedre skal hvit bakgrunn prøves.

Kjetil L
Fint det der. Synes det blir bedre dybdevirkning uten dominerende innvendig bakgrunner av steinveggtypen.


Takk.

Når det gjelder innvendig bakgrunn vet jeg ikke helt hva jeg syns. På noen kar kan det hjelpe til med å skape dybde, mens på andre passer det kanskje ikke i det hele tatt. Selv ser jeg langt etter en slik bakgrunn. Den hadde kommet på mer enn hva jeg gav for karet.
Hen har du kjøpt sneglehusene dine? På ica, og vil det si en vanlig Ica matbutikk??

Flott akvarium!!!
Takk!

Ja, vanlig ICA matbutikk. Tror de kosta 10-12 kroner over hundrelappen.
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap