720 L i stua (side 2)

Ir
Så bra! Lykke til med innredningen. :)


takk takk iR

ååå jau, men det e jo berre lekkert )
Geir Kristiansen
ååå jau, men det e jo berre lekkert :-))


Man må jo se litt opp til t dæm i heimfylke...hehe..
Ja da va akvariet mitt fylt opp med fisk og litt planter..<flere planter kommer i morgen..Så er det kommet en liten nykommling..ei Discus Satarem F1..Veeeeeeldig flotte dama...Legger inn et bilde her så dere kan se..Bedre bilde kommer etter hvert
nila-84
Ja da va akvariet mitt fylt opp med fisk og litt planter..flere planter kommer i morgen..Så er det kommet en liten nykommling..ei Discus Satarem F1..Veeeeeeldig flotte dama...Legger inn et bilde her så dere kan se:)..Bedre bilde kommer etter hvert:)
Jeg har også lekasje i et rammeakvarium.

Er det godt nok å altså tømme akvariet, vaske, rense med acaton (neglelakkfjerner??), og så gni ny silikon uten på den gamle silikonen på innsiden av akvariumet ?

Eller mener dere å legge på utsiden av akvariet langs rammen?

jeg trodde nemlig at jeg måtte ta bort all silikon innvendig og legge ny. Og jeg har har aldri lagt silikon før.
sessan
Jeg har også lekasje i et rammeakvarium. Er det godt nok å altså tømme akvariet, vaske, rense med acaton (neglelakkfjerner??), og så gni ny silikon uten på den gamle silikonen på innsiden av akvariumet ? .


Du må fjerne den gamle silikonen som er i karet ja, men du skal ikke ta det som limer glasset. Det er jo to lag med silikon. Så bruker du fremgangsmåten som du nevnte - rense med aceton og sikikonere på nytt.
er karet helt nytt så skal gå bra uten å fjerne den gamle silikonen. Men Er best å skjære den vekk og legge på helt ny, mye bedre og koster ikke all verdens mer.
Grattis?
Har en 720 i stua sjøl- mektig!
Fikk kasta ut 530`n- småtteri er ingenting å samle på-hehe.
Tilfeldig bekjentskap
© Didrik T. Hurum
Reklame for plussmedlemskap