Ny, snedig type belysnig for småakvarier :-) (side 2)

Nå har jeg fått forklaring på forsinkelsen fra norske tollpost. Det manglet faktura fra avsender vedlagt i plastlommen utenpå pakken (internasjonal regel - den skal finnes der), og jeg måtte derfor sende dem det jeg hadde pr email. Sendte det til dem i slutten av forrige uke, så nå skal de forhåpentligvis ha det de trenger for å fortolle sendingen og sende den videre til meg.... Har vært lenge og vente på dette

Er det ikke noe som heter " den som venter på noe godt venter ikke forgjeves"?

Må jo være svært bra det du har bestilt da
Ny, snedig type belysnig for småakvarier KOMMET:-)
Endelig fikk jeg hentelapp i postkassa i dag
Pakken ble hentet i ettermiddag, full av lysrør, reflektorer og annet snacks. Og min lenge etterlengtede "spesial-lampe" for små akvarier

Den ser veldig, veldig bra ut.

Jeg tok med hånden min på ene bildet, og selv om jeg har ganske små hender så ser man litt bedre (ca) hvor stor (liten) denne lampen er

Den er "god å ta i", det kjennes ut som velkjent Arcadia kvalitet

Jeg gleder meg til å innrede et mini-akvarium med mose o.l. og montere denne lampen på karet. Det kan bli veldig stilig
Tipper jeg bruker den i en 28 liter.
Legger ved et bilde av lysrøret som skal sitte i også.
Arcadia det også.
Re:Ny, snedig type belysnig for småakvarier :-)
Den lille lampen der så meget interessant ut Mona.

Kan du skrive noe om hvor varm lampen er, når den er i bruk?
Tøft!
Hvis jeg vil ha fler, så er det bare å bestille derfra altså. Flott!
Har ikke fått montert og satt opp min enda, men skal prøve å få det gjort i løpet av få dager

De har en med mindre wattstyrke også, 9w om jeg ikke husker helt feil..
He he, fikk høre her hvorfor de velger osram. Grunnen er at de er billigst og at elektrikerfirmaene får størst gevinst på dem når de selger det til kunder. De tar visst en fast pris på matrielle sitt uansett leverandør. he he

Jeg selv sparte 60 kr når jeg bestillte igjennom jobben. Det var når jeg måtte ha nytt lysrør til plantene, (røret var på 18w)

Noen fordeler har jeg jo
mona o
Har bestilt meg en av denne nye typen belysning for små-kar i dag:-) Skal ha den montert på kanten av et 28 liters helglass yngelkar. Tror det kan bli riktig artig:-) Den koster 245 kroner, heter "[b]Arcadia ARC POD 11 w[/b]". Fant den i en av de tyske akvarienettbutikkene jeg pleier å bruke, [URLBLOCK1] Kul, ikke sant..? :-)


Sånn må jeg ha meg! har du kjøpt mye fra denne akvarienettbutikken?

TAM
Ja, har handlet derfra en del ganger nå.
Men til info, så har Webzoo fått inn samme lampe, de har hatt den noen mnd nå. Kanskje enklere å bestille fra Norge?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap