Fotokonken september 2006 (side 2)

Kjedelig da.
Dette var jo lovet å være endret på til neste,altså denne konkurransen.
Ett bilde i fotokonkurransen denne runden er diskvalifisert. Epost til fotograf er sendt.
Det ligger nå bare fem bilder i tet... et er borte :p
kan det skje om noen av bildene har lik poengsum kanskje?
Kjeksen
Det ligger nå bare fem bilder i tet... et er borte :p kan det skje om noen av bildene har lik poengsum kanskje?


Om de ligger i tet er jo ikke godt å si....siden dette skulle forandres forran denne konkurransen. Men de 5 som ligger på framsida har ligget der siden konkurransen startet (?..tror jeg..?)

Det ser faktisk ut som det settes ny rekord i antall stemmer denne gangen Tror den forrige er fra april med 150 stemmer.

PS: Hadde jo vært morro å kunne få stemt på flere da.
Se siste innlegg i denne tråden....

Bjarne
Ett bilde i fotokonkurransen denne runden er diskvalifisert. Epost til fotograf er sendt.

Hvorfor ble det bildet disket? Og hvilket var det? Følger med i spenning på om mitt bilde kommer seg opp i verden men kan ikke huske å legge merke til hvilket det er som mangler?!
Alexander Severinsen
Hvorfor ble det bildet disket? Og hvilket var det? Følger med i spenning på om mitt bilde kommer seg opp i verden men kan ikke huske å legge merke til hvilket det er som mangler?!


Vi vil helst ikke diskutere detaljene rundt dette, men det må nevnes at webmaster følger med. Håper vi slipper flere tilfeller
Ja skjønner.
Nei det går ikke ann å jukse! Særlig siden det er mest for gøy, det er jo ikke de helt store verdi premiene.
Da var konkurransen over.... hva sier moderatorene/administrator om en diskusjonstråd om bildene nå? Virket som om mange var interessert i det-jeg har ihvertfall veldig lyst på tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk!

Egen tråd for hver runde???
Karl Inge S
Da var konkurransen over.... hva sier moderatorene/administrator om en diskusjonstråd om bildene nå? Virket som om mange var interessert i det-jeg har ihvertfall veldig lyst på tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk! Egen tråd for hver runde???

enig, det hadde vært gøy og konstruktivt.
Først av alt: Grattis Micke med seieren denne runden!

Selvsagt kan man opprette en egen tråd for vurdering/tilbakemelding/kritikk av bidragene denne runden Nå er det også mulighet selvsagt å kommentere bildene direkte under konkurransebildene. Da har en jo bildene like ovenfor.

Tror Holger kikker på et kommentaropplegg for hvert bilde til neste runde. Korriger meg hvis jeg tar feil her Holger.

Fra neste runde av vil oppløsningen på bildene økes. Dette etter ønske fra brukerne. Endel av andre ønsker som er ytret er allerede etterkommet.

Artig også denne runden at hele 186 brukere avga stemme. Det er rekord til nå tror jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Aslak Evang
Reklame for plussmedlemskap