Den vakreste kampfisken jeg har sett! (side 2)

Nå har jeg ordnet meg avtale og vil snart være den stolte eier av et par svarte kampfisker En hunn og en hann
Yippi!

Det blir nok ikke av den show-class typen som linken i første innlegg viser, men den blir nok sannsynligvis likevel den vakreste kampfisken sør for Sinsen-krysset (siden den er min) *he-he *
Her er en nettsie:)
mona o
Nå har jeg ordnet meg avtale og vil snart være den stolte eier av et par svarte kampfisker:-) En hunn og en hann:-) Yippy


sukk, heldige deg!!
nå ble jeg så veldig misunnelig...
men hvis du vil lese litt mer om kampfisk så kan du bare gå inn på den nettsia her her kan du lære deg mye om kampfisk
http://kampfisk.com/fiskene.asp
ser dere den nye avataren min??
hadde ikke noe anet valg....
de bare var sååååååååååååååååååååååååå veeeeeeeeeldig flotte!!!
på kampfisk.com så kan du ihvertfall se under galleri....
der kan du få se et flått bilde av en kampfisk!!
mona o
Nå har jeg ordnet meg avtale og vil snart være den stolte eier av et par svarte kampfisker:-) En hunn og en hann:-) Yippi!

Hvor har du fått tak i dem?

Det blir nok ikke av den show-class typen som linken i første innlegg viser, men den blir nok sannsynligvis likevel den vakreste kampfisken sør for Sinsen-krysset (siden den er min) *he-he *

Nix! Den vakreste kampfisken sør for Sinsenkrysset befinner seg i Askim...
Professor Holm
ser dere den nye avataren min:)?? hadde ikke noe anet valg.... de bare var sååååååååååååååååååååååååå veeeeeeeeeldig flotte!!!


Du bør være klar over at det er Copyright-regler for sånt, professor..
Å rappe andres bilder og bruke dem er ikke særlig å gjøre altså. Sånn er det på nettet. Det er derfor vi alltid linker til andres bilder her, istedenfor å legge dem ut direkte i innleggene. Kun våre egne som vi har tatt selv, eller bilder der vi har fått tillatelse fra fotografen (rettighetsinnehaver).
mona o
[I]Nå har jeg ordnet meg avtale og vil snart være den stolte eier av et par svarte kampfisker:-) En hunn og en hann:-)[/I]

Dyrehagen
Hvor har du fått tak i dem?


Privatperson som oppdretter dem


mona o
[QUOTE=Professor Holm]ser dere den nye avataren min:)?? hadde ikke noe anet valg.... de bare var sååååååååååååååååååååååååå veeeeeeeeeldig flotte!!!


Du bør være klar over at det er Copyright-regler for sånt, professor..
Å rappe andres bilder og bruke dem er ikke særlig å gjøre altså. Sånn er det på nettet. Det er derfor vi alltid linker til andres bilder her, istedenfor å legge dem ut direkte i innleggene. Kun våre egne som vi har tatt selv, eller bilder der vi har fått tillatelse fra fotografen (rettighetsinnehaver).

greit da får jeg vel bare bytte til det store juletreet mitt da
det er jo snart jul:P
mona o
[QUOTE=Professor Holm]ser dere den nye avataren min:)?? hadde ikke noe anet valg.... de bare var sååååååååååååååååååååååååå veeeeeeeeeldig flotte!!!


Du bør være klar over at det er Copyright-regler for sånt, professor..
Å rappe andres bilder og bruke dem er ikke særlig å gjøre altså. Sånn er det på nettet. Det er derfor vi alltid linker til andres bilder her, istedenfor å legge dem ut direkte i innleggene. Kun våre egne som vi har tatt selv, eller bilder der vi har fått tillatelse fra fotografen (rettighetsinnehaver).

greit da får jeg vel bare bytte til det store juletreet mitt da
det er jo snart jul:P
oi-sann der fikk jeg sendt dobbelt gitt!!
sånn går det med treg maskin
men mona har du prøvd og gå inn på kampfisk.com??
der kan du lære mye om dem
Showclass-fisk, hmmmmm, Synes jeg ser for meg kampfisk på en taburett i utstillingslokale, med en grilldress-kledd frue ved siden av med hårspray i den ene hånda, børste i den andre og hårføneren plassert i beltet......
mona o
[QUOTE=mona o][I]Nå har jeg ordnet meg avtale og vil snart være den stolte eier av et par svarte kampfisker:-) En hunn og en hann:-)[/I]

Dyrehagen
Hvor har du fått tak i dem?


Privatperson som oppdretter dem




Har du fått tak i kampfiskene nå? *Bilder, bilder, bilder* :o)
Snuffeline
Har du fått tak i kampfiskene nå? *Bilder, bilder, bilder* :o)


Nei, dessverre Jeg må komme meg til andre siden av fjorden først
Jeg bor i Akershus, og kampfiskene befinner seg i Buskerud.
Men når jeg får hentet dem, vær trygg på at
bilder kommer! )
Legger dem nok ut i akvarierom-tråden min da.
Det råeste jeg har sett. Kunne godt tenkt meg den hvite selv jeg
Men det er vel ikke å få tak i her til lands tenker jeg ?
Tror du må lete litt for å få tak i så flott kampfisker ja.... :/
Hvit kampfisk i en butikk
Grip sjansen folkens! I dag så jeg en kritt hvit kampfisk på Dyrego i Sandvika Storsenter - så "løp og kjøp" før den blir kjøpt Første hvite kampfisken jeg har sett i en butikk, var veldig vakker
jeg så den også!
Den hvite på sandvikastorsenter.
Men på Jan Holt Akvarium, har jeg både sett en helt svart hann og en hvit hann. Kjempe flotte fisker!
På sandviak storsenter hadde de da også en svart kampfisk hann lørdagsmorgen..

De holder helt sikkert av noen dager hvist du ringer.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap