Piggskater i akvariet (side 2)

paletts
den ble kjøpt inn i Halden.På zoo istorsentet,men dama i butikken kalte den for pleco malle?Jeg skal få tatt bilde i kveld å legge ut i morgen så får jeg avklart om det er en rokke.Den er ca 3 cm.

Hahahaha! Klarte ikke butikkadama å se forskell på en pleco å ei rokke? Rokker er jo f-l-a-t-e.. Etter som jeg har fått med meg så er ikke plecoen flat..hærregud sei eg bare)
Er det noe som er et stort problem i dyrebutikker i dag så er det når ekspeditøren i dyrebutikken er så J.... påståelig når du vett de har feil..Svarer i vilden sky, å later som de er verdensmester å kan alt når det gjelder fisk.. Blir så førbanna!..Hva er galt med å si "jeg er ikke helt sikker" Glømmer foresten ikke den gangen da jeg var på en butikk på bryne, å så noen nydelige discus..De hadde blue diamond og blå/turkis..Jeg ga beskjed at jeg skulle ha den blue diamond..Å hær fanger hun blå/turkisen..Ga beskjed om at jeg skulle ha den andre.."det er en blå/turkis" øøøh, nei sa jeg.. Etter langt om lenge å etter en liten diskusjon ga jeg meg, for jeg gadd ikke å diskutere noe sånt..Uansett så ga jeg meg p.g.a som de fleste vet så er blue diamond nesten 100Kr dyrere enn blå/turkis. Så der tapte de litt peng gitt..

Bare måtte få det ut..sorry folkens
åssen gikk det med "rokke prosjektet ditt?" blei det noen rokker?
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap