Planteblader blir brune (side 2)
Postet 08.10.06 kl 20:23
Postet 08.10.06 kl 20:25
Postet 08.10.06 kl 20:34
Postet 08.10.06 kl 20:56
De spiser flittig som små, det kan jeg gå god for, de har kost seg med skjeggalgene mine Synes de er utrolig søte selv, men som Frank sier så blir de fort større, den ene min har blitt bittelitt større enn de andre allerede.
De kosta 35kr her, men jeg fikk 5 for prisen av 4 pga. det var vanskelig å fange nøyaktig antall Pass på at det er SAE du får da, og ikke kopier, Flying fox osv. Mye rart i butikkene. Letteste å se på er vel gjennomsiktige finner og at svarte streken går helt ut i haletuppen og ender i en pil der.
De kosta 35kr her, men jeg fikk 5 for prisen av 4 pga. det var vanskelig å fange nøyaktig antall Pass på at det er SAE du får da, og ikke kopier, Flying fox osv. Mye rart i butikkene. Letteste å se på er vel gjennomsiktige finner og at svarte streken går helt ut i haletuppen og ender i en pil der.
Postet 09.10.06 kl 09:35
BettinaUff, nå bør jeg ut å kjøpe disse fiskene jeg egentlig ikke liker så godt, men de gjør vel jobben sin bra! Har egentlig mere lyst på noen flere maller! Vurdere litt fremmover tror jeg. Er jo ikke lønning før til torsdag!
Jeg har hørt at Royal pleco spiser det aller meste av alger, men jeg har aldri hatt denne selv så jeg kan ikke bekrefte dette.
Noen får rette på meg hvis jeg er helt ute å kjører her
*Edit: Skal vel legges til at dette ikke er den billigste mallen du finner
Har sett den i butikk til 450,-
Mvh Sondre
Postet 09.10.06 kl 09:50
Endret: 09.10.06 kl 10:03
SAE
Jeg har nå gått det skritt, nesten i blinde da! å kjøpt sae.... uffameg! Men jeg har da også endret litt ang disse fiskene, de er jo så små og søte.
Var hos thor i går, han hadde 9 stk som jeg kjøpte. Disse går nå hele tiden å "beiter" der det finnes alger, og det er jo over alt kan man si.... Så må si at hvis disse gjør jobben sin, som er garantert fra thor at de skal gjøre, må jeg si jeg blir veldig glad.
Var hos thor i går, han hadde 9 stk som jeg kjøpte. Disse går nå hele tiden å "beiter" der det finnes alger, og det er jo over alt kan man si.... Så må si at hvis disse gjør jobben sin, som er garantert fra thor at de skal gjøre, må jeg si jeg blir veldig glad.
Postet 12.10.06 kl 13:45
Postet 12.10.06 kl 14:12