Otocinclus Zebra (side 2)

Nils Vollstad
For noen år siden solgte de gamle eierene sin butikk, av ulike årsaker. Men dette hadde ikke noe med at den "gikk dårlig". Når denne ble startet var navnet "Gullfisken Zoo"

Ok, jeg var litt usikker der ... Syntes bare å huske at jeg hadde hørt noe slikt en gang.
Fy søren, Geir, den var utrolig fin!!!
Geir Kristiansen
Kan ikke skjønne hva det er du har opplevd på gullfisken. Er faktisk det jeg kaller en anstendig akvariebutikk. Nå krever ikke jeg allverden så lenge karrene er rene og utvalget er bra så er jeg fornøyd. Jeg spurte de for en uke siden om Otoene og nå svømmer de rundt i karret mitt. Har det ikke vært for Nye Gullfisken Zoo så hadde det vært meget stusselig å være akvarist her i Tromsø.

Det er tross alt noen år siden jeg var innom der..Da heita den bare gullfisken zoo..Det var bare det at jeg syntes det var et utrolig kjedelig førsteinntrykk..Men som sagt, det er ganske mange år siden..Tror jeg må innom der igjen når eg reise heim til nord neste gang..
Nå har jeg hatt mine i 2 dager, disse har ikke gjort annet en å spise alger. Har vanlig otto også oppi samme kar, zebraene er overlegne så langt. Vi får se om de får teften av annen mat snart Foreløpig er det tommelen opp.
Hurra, jeg har bestilt zebraer! Er disse like skjøre som vanlig otto når det gjelder å overleve de første dagene i nytt kar?

Jeg tok forsiktig tilvenning på mine og de gikk direkte i jobb når jeg slapp dem ut. Er nok å anbefale å sette de inn i et godt innkjørt kar.
Karet er godt innkjørt, tenkte bare på det at mange ottoer dør etter et par dager når de er nye. Blir nok spesialbehandling slik at de skal få en best mulig start!

Nydelige!!

Regner med disse bildene sendes inn til bildeadmin?
Takk! Det skal jeg fikse!
Grattis, Cathrin! -Vakre!!
Grattis, Cathrin! -Vakre!!
Ja, ikke sant? Er helt forelsket..
Eter alger som bare juling, gjør de også!
Cathrin
Der var zebraen i boks! :D

Tenkte jeg skulle kjøre til Tverlandet i morgen, håper det er flere igjen.
Nydelig
mArTii =)
Hvor mye koster de?

De koster 160 kroner.
Ok, de var veeldig flotte!
Astrid
Tenkte jeg skulle kjøre til Tverlandet i morgen, håper det er flere igjen. Nydelig :)

Mener det var 6 stk i karet, og jeg kjøpte 4 av dem..
Jeg har telt på knappene i det uendelige, men etter å ha sett disse flotte bildene og kikket på algeveksten i mine kar så.... så må det bli Zebra Ottoer på meg også

Skal starte jakten så snart jeg har fått flyttet alle akvariene over til ny bolig! Det høres utrolig lovende ut med en så ihuga algespiser som den der høres ut til å være

Da kan jeg tuppe ut mine L-144 fra Cory-karet, for de er mere opptatt av artemia og squash enn av alger...
Oioioi disse var utrolig flotte! Lite spørsmål, vil de gå sammen med vanlige ottoer? evnt stime med de? Har ikke alt for mye penger,tekte derfor feks 2-3 av disse sammen med 7-8 vanlige. Vil det gå?
Tilfeldig bekjentskap
© Petter Eriksson
Reklame for plussmedlemskap