Til alle Haugalendinger : Greiner i akvariet . (side 2)
Postet 20.10.06 kl 00:03
Postet 20.10.06 kl 00:04
Postet 20.10.06 kl 00:05
Endret: 20.10.06 kl 00:07
Postet 20.10.06 kl 00:08
Postet 20.10.06 kl 00:08
Postet 20.10.06 kl 00:12
MalawiThomasBare si i fra så skal jeg gå ut å plukke. Det er det nok av her hos meg.
Visst ikke det blir fyll og spetakkel til helga så kunne jeg hatt en tur oppover. det er fint i dalen nå på høsten! særlig nå som det reiner! Må se det litt ann kjørte vist nok mil idag! Men det er jo å annbefale til alle som bor i nærheten å ta seg en søndags tur til byglands fjorden, finner mye røtter, løv stein, osv
Postet 20.10.06 kl 00:20
Alexander Severinsen[QUOTE=MalawiThomas]Bare si i fra så skal jeg gå ut å plukke. Det er det nok av her hos meg.
Visst ikke det blir fyll og spetakkel til helga så kunne jeg hatt en tur oppover. det er fint i dalen nå på høsten! særlig nå som det reiner! Må se det litt ann kjørte vist nok mil idag! Men det er jo å annbefale til alle som bor i nærheten å ta seg en søndags tur til byglands fjorden, finner mye røtter, løv stein, osv
Det var det da!hehe
Alle er velkomne oppover dalen for å plukke. Er det noen skaltil område så setter jeg på kaffe.
Velkommen skal dere være!
Postet 20.10.06 kl 00:23
Flere som vil være med til Byglands fjord? Løv og rot sanking.
MalawiThomas[QUOTE=Alexander Severinsen][QUOTE=MalawiThomas]Bare si i fra så skal jeg gå ut å plukke. Det er det nok av her hos meg.
Det var det da!hehe
Alle er velkomne oppover dalen for å plukke. Er det noen skaltil område så setter jeg på kaffe.
Velkommen skal dere være!
Ja men da ser vi hvordan det blir! Hadde jo vært gøy med skikkelig Høst sol og sen sommer vær! Men hadde vært gøy vist flere meldte seg på! Akuratt nå trenger jeg ikke ike blader i malawikaret men kunne jo sendt noe nordover!
Vi holder bare tråden oppe så ser vi vær og fyll ann
Postet 20.10.06 kl 00:30
Postet 20.10.06 kl 08:37
Postet 20.10.06 kl 10:52
Frank AngellBrems ned på skravlinga som ikke angår topic her, er dere snille :) Ikke engang om jeg kniper sammen øya, greier jeg å se at skravling om priser på eikeløv har noe med selvplukk av greiner\ røtter fra nedtappa vannmagasiner å gjøre :p
Du kniper ikke hardt nok! Hehe nei beklager, var ikke meningen å kuppe tråden, håper det var greit vi la ut litt reklame for Byglands fjorden og da siden det var litt i samme ånden. Er jo ikke sååå langt mellom her og Karmøy.
Postet 20.10.06 kl 10:55
Det er ikke for sent enda, selv om vannet fylles opp etterhvert. Etter å ha utsatt dette i ukesvis pga dårlig vær, bakfyll osv hadde jeg bestemt meg-idag skulle jeg opp! Kjørte til endes på brekke og brukte totalt 40min-inkl gåtur begge veier og plukking Fin tur var det også!
![[External Image] [External Image]](http://www.sportsfiske.nu/foto/arkiv/5379/13497_s.jpg)
(Vennligst ignorer dekoren ellers på bordet )
![[External Image] [External Image]](http://www.sportsfiske.nu/foto/arkiv/5379/13497_s.jpg)
(Vennligst ignorer dekoren ellers på bordet )
Postet 11.11.06 kl 10:17
Endret: 11.11.06 kl 10:19
Postet 11.11.06 kl 10:52
Postet 11.11.06 kl 18:44
Postet 11.11.06 kl 19:08