Bedre å ikke si noe (side 2)

Syntes det er svært leit om du ikke tør å svare på spørsmål, biggen.

Som du selv sier tidlig i tråden, så har du plasket med akvarievann i svært mange år, faktisk over halve livet.
I løpet av alle disse årene, har du garantert bygget opp en hel mengde erfaringer og kunnskap om de artene du har hatt, og sikkert masse utover dette.
Slik kunnskap er gull verdt, er ikke mange akvaristene her inne som kan skryte av å ha hatt akvarier i så mange år.

Selv er jeg en bleieunge i forhold til deg i fartstid, men bruker temmelig mye tid på å lese artikler etc rundt på nettet. Tror at jeg også hadde klikka fullstendig, uten akvariehobbyen (ufør her også). Det som stadig vekk slår meg, er at det finnes flere svar enn spørsmål. Derfor skal det være bra gale for at ett svar ikke er av betydning.

Mitt klare råd til deg, biggen, er at du svarer på de innleggene du føler at du kan svare på. Er du usikker på noe, kan du jo lese om temaet, og dermed bygge opp en etterhvert enorm kunnskap om det meste innenfor hobbyen.
For min del er svært mye av kunnskapene mine bassert på lesing om temaene, og sunt bondevett Har natrulig nok ikke testet ut alle remedier etc som finnes, trur jeg hadde måttet rane flere banker da :p
Inaktiv bruker
Takkfor en meget god tilbakemelding. er enig i alt du skriver, men eri kke noe hyggelig å bli "overkjørt" til di grader noen ganger. Men er vel slik at det som kommer ut ikke helt har blitt prosert i hjernen bestandig. Men uansett, så er det koselig å få sånne mld tilbake. Takker å bukker
Tilfeldig bekjentskap
© Trond Stegarud
Reklame for plussmedlemskap