Hvilken Corydoras? (side 2)

Nederst på denne siden er det noen bilder av aeneus. Der det står normal bronze, eller som vi i norge ville sagt, vanlig aeneus! Ligner veldig bildet ditt også. ;o)
Inaktiv bruker
Bildet er veldig dårlig, jeg kan sitte her å se di "live" (aner jeg en antydning til misunnelse her*ler*)

Men sånn helt seriøst, så er jeg ikke på langt nær sikker på om det er gold stripe...........
Dette her er vel en gold stripe, og den er jagguma lik den altså.......
Inaktiv bruker
Bettina
Nederst på [URLBLOCK1] siden er det noen bilder av aeneus. Der det står normal bronze, eller som vi i norge ville sagt, vanlig aeneus! Ligner veldig bildet ditt også. ;o)

Den er det definitivt ikke......
Nei ikke misunnlig, kjøpte slike for en litt over en uke siden, som Thor selv hadde fanget da han var på tur nå nylig. Bamble zoo har nok ikke peiling på hva denne arten er verdt, eller hvor uvanlig den er i handlen. Burde nok ta kontakt med de ja...
Inaktiv bruker
Hva er den verdt da? Siden di har solgt den så billig, er jeg derfor veldig i tvil om det er en gold stripe........
Du kan godt få nr til di av meg?
Jeg har info om de... har skrevet mail.... Sikker fint for deg at du har kjøpt disse billig, men burde starte på 120-30, vet en butikk i porsgrunn solgte disse til 200 kr pr stk! Siste bilde ditt overbeviser meg at det mulig er gold stripe, men prisen da!! Lucky you !
De som solgte deg disse, burde sitte med skjegget i postkassa! he he
Inaktiv bruker
Hehe. Spørs om ikke jeg har vært heldig ja!!!!!!!!!!!!!

Må vel bare bestille flere. Di hadde jo gitt mye mindre for di i innkjøp.
Hvor i Porsgrunn har du kjøpt dem? Vet bare om zooèn på Down Town, er det den?
Hadde vært ok om det er fler butikker der, for da har jeg flere å velge mellom der borte. Pleier vanligvis å reise til Arendal for å handle fisk men er lei av butikkene der....
Har også fått tak i et par av disse Coryene de kaller gullsøm, men jeg var heldig å få tak til dem til en rimelig pris. Mine har imidlertid rødlge finner, som danner en helt nydelig kontrast til den vakre gullstripen. Hvor fant du info om dem, Birger? Har sett dem helt opp i 159 kroner, så jeg tror de tabba seg i den lokale sjappa. Av og til greit at de ikke har helt kontroll....
Betalte 89kr pr stk.
Til deg som foreslo Brochis splendens, denne familien har langt flere finnestråler i ryggfinnen, jeg tenkte også på den, men fisken til Birger har normal ryggfinne. Hadde forresten to B.splendens som var utrolig seiglivede. Arvet dem sammen med akvariet fra min søster de overlevde alt og alle i karet. Selv om alt annet døde ut, var disse like fine. Kan altså anbefales om man får tak i dem. Populærnavnet er Smaragdpansermalle, og de er utrolig vakre og nokså store. Har seilfinnefasong på ryggfinnen som ung, og kalles da ofte Seilfinnebrochis. Dette kan lure folk til å tro at dette er ulike artr, men det er altså den samme.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap