Sånn ble akvarie bordet jeg bygde:) (side 2)

Frank Angell
Sett opp skilt: Vernesko strengt forbudt :p

Er redd 5-åringen ikke har lært seg å lese ennå - og han andre er en smule distré
(Skjønner ikke hvem han har det fra... )
Det værste er at han har en 45kg shæfer løpende rundt akvariene hans, og han har noen liter. men det er ikke gått galt enda, så får bare håpe på det beste! Men verne sko er forbudt!
Lekkert bord, men hvor setter du kaffekoppen?
Blir det ikke stressende for fisken med dunking i bordet, skygger over alt osv? Bør vel iallfall unngå nervøse tetraer?
Husmusa
men Braut =)

Begge har den samme typen (samme merket)
munda
Lekkert bord, men hvor setter du kaffekoppen? Blir det ikke stressende for fisken med dunking i bordet, skygger over alt osv? Bør vel iallfall unngå nervøse tetraer?

Har skrevet litt om dette tidligere i linken Men takk for at du syntes bordet er fint!
Meget bra bord,
Men man må plassere det AKKURAT der man vil ha det med en gang. ellers er det vel ut med vannet osv før man flytter det..

PS. du har det med å prøve på tynne glass ser jeg.. hehe
Mulle Mekk
Men man må plassere det AKKURAT der man vil ha det med en gang. ellers er det vel ut med vannet osv før man flytter det.. :-) PS. du har det med å prøve på tynne glass ser jeg.. hehe

Ja aldri mer tynt glass nå er det nok!! Er umulig å flytte det ja, og gulvet skal skifer legges over nyttår
Hva slags tresort har du benyttet evt hvilken beis / lakk er brukt?
Terje Andersen
Hva slags tresort har du benyttet evt hvilken beis / lakk er brukt?

Hobby plater som er lektet i bunn, alt satt sammen med skruer og spiker pistol. Det er vanlig olje beis som er brukt, Mørk bøk eller mahogny, husker ikke helt nå tror det var mahogny faktisk
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap