- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hva slags musikk liker dere? (side 2)
Hva slags musikk liker dere? (side 2)
Jeg og mannen min har heldigvis samme musikksmak. Så her er det rock det går på. Både nytt og gammelt. Mine (o store) helter er Guns n`Roses. Med Duff, Slash og de gode gamle gutta...
Ellers er det alt fra Elvis til Iron Maiden. Holder oss langt unna "musikk" som hip hop, rap og liknende. Det samme med typiske "dæinse bænd" .
Ellers er det alt fra Elvis til Iron Maiden. Holder oss langt unna "musikk" som hip hop, rap og liknende. Det samme med typiske "dæinse bænd" .
Postet 15.10.06 kl 21:21
Postet 15.10.06 kl 21:46
Vil anbefale alle og bruke Pandora
Dette er en gratis og lovlig "nettradio"
Du lager din egen radiostasjon ved å velge en artist. Velg feks Madonna, og da vil Pandora spille Madonna musikk og musikk i samme sjanger som du sannsynligvis vil like. Trykk på "tommel opp" hvis du liker låta og "tommel ned" hvis du ikke liker den. Da vil den ikke bli spilt igjen!
Ikke vits i å forklare mer her, dere finner ut av det selv
Dette er en gratis og lovlig "nettradio"
Du lager din egen radiostasjon ved å velge en artist. Velg feks Madonna, og da vil Pandora spille Madonna musikk og musikk i samme sjanger som du sannsynligvis vil like. Trykk på "tommel opp" hvis du liker låta og "tommel ned" hvis du ikke liker den. Da vil den ikke bli spilt igjen!
Ikke vits i å forklare mer her, dere finner ut av det selv
Postet 16.10.06 kl 01:48
Endret: 16.10.06 kl 01:50
Postet 16.10.06 kl 01:54
Synes Pandora bare velger ubrukelig musikk, LAST.fm er bedre
Og grunnen til at folk ikke greier å høre på metal hvis de ikke liker skrik og skrål er at personen ikke klarer å tolke stemmen som et instrument blant alle istedet for hovedinstrumentet. Finnes ingenting som mørke brøl mens to gitarer holder melodien Men for meg må alt være melodisk.
Og grunnen til at folk ikke greier å høre på metal hvis de ikke liker skrik og skrål er at personen ikke klarer å tolke stemmen som et instrument blant alle istedet for hovedinstrumentet. Finnes ingenting som mørke brøl mens to gitarer holder melodien Men for meg må alt være melodisk.
Postet 16.10.06 kl 01:55
Endret: 16.10.06 kl 01:58
Jeg hører ikke forskjell på metal-musikk og lyden av et helikopter som kræsjer i ei bro som gjør at ett godstog sporer av midt på brua, faller tilfeldigvis ned på en motorvei, som igjen får en semitrailer til å bråbremse (hviner i dekkene) for å unngå å treffe den lokale glassmesteren. Her vil igjen alle glass-splintene fyke ut og treffe mennesker og dyr (masse skrik og etterhvert ulende sirener)
Noen andre som hører forskjell?
Noen andre som hører forskjell?
Postet 16.10.06 kl 02:12
Endret: 16.10.06 kl 02:13
Inaktiv bruker
Hehe. Artig definisjon av musikk, lo godt av den.
Postet 16.10.06 kl 02:16
Postet 16.10.06 kl 02:28
Høyer'nJeg hører ikke forskjell på metal-musikk og lyden av et helikopter som kræsjer i ei bro som gjør at ett godstog sporer av midt på brua, faller tilfeldigvis ned på en motorvei, som igjen får en semitrailer til å bråbremse (hviner i dekkene) for å unngå å treffe den lokale glassmesteren. Her vil igjen alle glass-splintene fyke ut og treffe mennesker og dyr (masse skrik og etterhvert ulende sirener) Noen andre som hører forskjell?
Hahahah så utrolig enig :P
Postet 16.10.06 kl 14:54
Høyer'nJeg hører ikke forskjell på metal-musikk og lyden av et helikopter som kræsjer i ei bro som gjør at ett godstog sporer av midt på brua, faller tilfeldigvis ned på en motorvei, som igjen får en semitrailer til å bråbremse (hviner i dekkene) for å unngå å treffe den lokale glassmesteren. Her vil igjen alle glass-splintene fyke ut og treffe mennesker og dyr (masse skrik og etterhvert ulende sirener) Noen andre som hører forskjell?
Hvis du mener all metal høres sånn ut så bør du kanskje få undersøkt øyrene Men det du beskriver definerer vel kølsvart dødsmetall temmelig bra :P
Postet 16.10.06 kl 15:09
Postet 16.10.06 kl 15:14
Haha, så morosamt!
Postet 16.10.06 kl 15:28
Postet 16.10.06 kl 15:29
Postet 16.10.06 kl 15:33
Postet 16.10.06 kl 16:05
Postet 16.10.06 kl 16:06
Postet 05.01.07 kl 17:34
Haha så mange morsomme innslag
Selv så hører jeg på alt mulig! Akkurat nå fullstendig dilla på nightwish og madder mortem (norsk gruppe)
Men må jo ikke glemme cd samlinga med queen, gjerne der freddie mercury synger opera! wow sier jeg
hører og på justin og christina. hehe!
mp3 spillern har hatt de samme sangene siden sommern '05 =D
Selv så hører jeg på alt mulig! Akkurat nå fullstendig dilla på nightwish og madder mortem (norsk gruppe)
Men må jo ikke glemme cd samlinga med queen, gjerne der freddie mercury synger opera! wow sier jeg
hører og på justin og christina. hehe!
mp3 spillern har hatt de samme sangene siden sommern '05 =D
Postet 06.01.07 kl 16:56
Er vel ganske allsidig når det kommer til sjanger, men jeg klarer ikke høre på rap, rock, r n b, hiphop og stort sett det meste som går på MTV osv. Her går det mest i klassisk og (god) metal, og mye annet rart selfølgelig.
Kan jo nevne noen favoritter:
Burzum
Morbid Angel
Wolfgang Amadeus Mozart
Franz Schubert
Johann Sebastian Bach
Ludwig van Beethoven
Iron Maiden
Kraftwerk
Edvard Grieg
Dead Can Dance
Gustav Holst