Åssen tatto har du? (side 2)

Den jeg har på brystet var ikke spesielt vondt, men der er det jo bare fett og kjøtt under nåla.
Den på foten var så vond at jeg hakket tenner.

Jeg har et bilde av en utrolig kul helleristnings- tatovering, men kan nok ikke legge den ut her.
(Opphavsrettigheter)
Jeg har ei rose med pigger rundt på venstre overarm og piggtråd rundt armen på høyre side. Merk:helt rundt! Det var skikkelig vondt på undersiden,bare prøv å klip deg på innsiden av overarmen

Forresten samme piggtråd som ...sørn hva heter hun.."barb wire"..står helt stille her,hun puppedama...
MC Darup
Pamela Anderson

Takk,noen ganger står det bare helt stille altså:/
MC Darup
Fant et bilde av den jeg har på foten.

den vare drit fin! neste jeg skal ha iløpet av høsten er med mørke og lyse blå farger rundt trekanten på darkside of the moon coveret og samt den regnbuen inn mot senter og litt pluss pluss
Liss Nilsen
[QUOTE=MC Darup] Pamela Anderson

Takk,noen ganger står det bare helt stille altså:/

Det er tøfft med piggtråd også ja! Det var skikkelig "inn" det!

Jeg har ingen på noen ømme steder men jeg må jo ha det snart skal jeg få armene fulle før jeg er 30, har lyst til å fylle armene og kun det! Jeg ser liksom ikke ut som en mc type eller noe sånn så da hadde det vært litt ekstra kult kanskje!? men det blir ofte altfor mye. litt ivil enda men.
Inaktiv bruker
Alexander Severinsen
[QUOTE=Birger A]Et navn på høyre underarm, lite kors på høyre skulder og hesten i logoen til Ferrari på brystet.

Ja da er hvertfall ferrari bilen på di ønskeliste Visst ikke du allerede har en da? Jeg har lyst til å tatto navnet til dama på fot-vrista, men jeg får ikke lov!(enda) Har du angret på å ha navn tattovert? Ei jeg kjenner tattoverte navnet på typen under truse kanten, så ble det slutt bare noen mnd senere! Den er litt kjip! Langt navn har han også....hmm
Ferrari er en drøm ja, men drømmer koster jo ikke noe Navnet står med noe som ligner kinesiske bokstaver, så ingen vet å det står. Angret.........Jo litt kansje sånn i ettertid, men gjort er gjort
Plussmedlem
Birger A
Ferrari er en drøm ja, men drømmer koster jo ikke noe:-)

Den draumen ved sidan av kosta ein del, glad det ikkje var eg som betalte. Det er underteikna bak rattet i ein Ferrari F350 på Brands Hatch racingbane i England, med ein instruktør på venstre side som stort sa: "Faster! Drive faster!" - Det skal for øvrig seiast at av alle dei bilane eg køyrde den dagen var Ferrarien den kjipaste å køyre...

- Men tattoo har eg ikkje - ikkje enda i alle fall. Har alltid hatt lyst på, men har diverre alltid prioritert andre kostnader... Den eg vil ha vil minimum koste 3000 kroner, så det får enda vente litt...
[QUOTE=Holger Lockertsen
- Men tattoo har eg ikkje - ikkje enda i alle fall. Har alltid hatt lyst på, men har diverre alltid prioritert andre kostnader... Den eg vil ha vil minimum koste 3000 kroner, så det får enda vente litt...

Ja du kan like godt holde av noen penger til tattoveringen, jeg kjenner ingen som bare har en tatto, mann blir litt bitt av basillen og så baller det litt på seg. Men det er jo gøy også. Men pengene må prioriteres riktig! Fisker kommer foran tattis. Tattis foran festing, det er litt sånn her igården for tiden. Ikke så mye faste utgifter, ikke så mye penger heller for den saks skyld!
Ikke tatovering, men Ferrari
Kjørte denne -------->
328 GTS

og "nåla" stod på ------------>
(maksfart denne turen)
Inaktiv bruker
Nå må vi ikke begynne med Ferrari her, for da får ikke jeg lagt meg i natt
Har vært i Italia på Ferrari museet, og kom ut med store våte blanke øyne.
Hehe, skal gi meg snart men må bare nevne at jeg skal til Spania i november og da skal jeg ta meg en tur tik Puerto Banus.
Det er der alle de rike holder til og kjører rundt i gatene med sine millonglis, deriblant ENDEL Ferrari'er.
Skal se om jeg får knipset noen bilder til deg jeg
Inaktiv bruker
Hehe. God tur Har vært både i St. Tropez og Monaco, var NOEN der å. Så en F50 i Monaco som hadde et regnr som sluttet på 007
Se hva jeg fant når jeg googlet Puerto Banus
Inaktiv bruker
En 430 Er ikke bil det vettu, er kunst det. hehe
Har du noensinne kjørt en Ferrari?
Inaktiv bruker
Bare sitti på i en 355
Ok, jeg har vært ute og kjørt den 328 GTS som jeg skrev om i forrige innlegg! Vanvittig gøy!

En kompis av meg hadde fått låne den av onkelen sin og ringte meg og lurte på om jeg ville prøve, jeg skreik av glede og sa selvfølgelig ja.
Fikk noen stygge blikk av kjæresten siden vi hadde 2 måneders dag denne dagen og hadde bestemt oss for å tilbringe dagen sammen hjemme.

Så det jeg lurer på er hva ville dere gjort i min situasjon??
Har "fått høre det" de 2 siste årene at jeg kunne gjøre noe sånt...
Hva hadde dere droppet for å kunne kjøre drømmebilen??

SVAR I DENNE TRÅDEN
Alexander Severinsen
Jeg ser liksom ikke ut som en mc type eller noe sånn så da hadde det vært litt ekstra kult kanskje!? men det blir ofte altfor mye. litt ivil enda men.

Jeg synes det er utrolig kult med masse tatoveringer på en "streiting" hvis du skjønner.
Kjenner en som jobber som megler (du vet hvor strigla og glatte de som regel er?).
Under skjorte+ slips har han begge overarmene og ryggtavla dekket med tatoveringer.
Pluss begge brystvortene er piercet.

Det synes jeg er så utrolig bra- man skal ikke dømme en bok etter omslaget
[QUOTE=MC DarupJeg synes det er utrolig kult med masse tatoveringer på en "streiting" hvis du skjønner.
Kjenner en som jobber som megler (du vet hvor strigla og glatte de som regel er?).
Under skjorte+ slips har han begge overarmene og ryggtavla dekket med tatoveringer.
Pluss begge brystvortene er piercet.

Det synes jeg er så utrolig bra- man skal ikke dømme en bok etter omslaget

Hehe, ja jeg skjønner helt hva du mener! Det er liksom sånn jeg har tenkt det! Ingen som kan se det vist ikke jeg tar av skjorten ja! Jeg må bare få begynt nå!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap