Hva hadde dere droppet for å kunne kjøre drømmebilen? (side 2)

Inaktiv bruker
Flere gode visdomsord
Stina Engerud
har aldri skjønt poenget med fortfortbil i trange og svingete norge...

Når man har fortfort bil som faktisk sitter på veien i svingene så skjønner du det. Alltid gøy å ha familiefedre i stasjonsvognene sine "opp i ræva" på hele langstrekket åså riste de av som fluer i svingene :P
biXen
[QUOTE=Stina Engerud]har aldri skjønt poenget med fortfortbil i trange og svingete norge...

Når man har fortfort bil som faktisk sitter på veien i svingene så skjønner du det. Alltid gøy å ha familiefedre i stasjonsvognene sine "opp i ræva" på hele langstrekket åså riste de av som fluer i svingene :P

joda, den skjønner jeg men en bil som ferrari har man jo ikke sjanse til å utnytte maksimalt på våre veier... er det jeg mener
Nei det er sant. Jeg er mer opptatt av akselerasjon enn fart selv da
Stina Engerud
gi meg en[URLBLOCK1] en og et opphold på artic trucks så er jeg fornøyd ;-D

Godt å se en dame med sans for det jeg definerer som bil

Feite gatebiler er fett nok, men liker noe som både ser rått ut, og faktisk greier å ta seg fram over en liten gresstue
Frank Angell
Feite gatebiler er fett nok, men liker noe som både ser rått ut, og faktisk greier å ta seg fram over en liten gresstue ;)

Da er vel Land Rover Discovery eller hva den heter bra, Jeremy Clarkson i Top Gear på BBC bestiger et skotsk fjell med en slik Selv synes jeg det er mer fornuftig å kjøre rundt hele tua
Inaktiv bruker
Frank Angell
[QUOTE=Stina Engerud]gi meg en[URLBLOCK1] en og et opphold på artic trucks så er jeg fornøyd ;-D

Feite gatebiler er fett nok, men liker noe som både ser rått ut, og faktisk greier å ta seg fram over en liten gresstue Må få deg en Dodge Ram SRT-10 du da
Dodge passer vel egentlig best hvis du liker å kjøre på verksted, gjør det ikke det? Hehe.

Birger A:
Hvilken bil er det du sitter på bildet? Ligna veldig på en Audi cab på setene, men ifølge dine bil uttalelser så tviler jeg det er det
Inaktiv bruker
biXen
Dodge passer vel egentlig best hvis du liker å kjøre på verksted, gjør det ikke det? Hehe. Birger A: Hvilken bil er det du sitter på bildet? Ligna veldig på en Audi cab på setene, men ifølge dine bil uttalelser så tviler jeg det er det :)
Det er en 220CE cab som, 124 karosseri. Innredning er gjort i Tyskland. Har flere bilder, å den er til salgs
Aha, en blandingsklassiker? Hehe. Jeg kjører ekte engelsk roadster jeg da, bare lagd av japser da
Inaktiv bruker
Er vel ikke noe blanding her dA!!!!! MB som er trekt om i Tyskland!!!! Hvor er blandingen? Eller har jeg utrykt meg galt?
Hehe, rolig nå sailor. Nei det var pga. trekket jeg mente, men nå vet ikke jeg hvordan det så ut originalt heller
Inaktiv bruker
Hehe ikke jeg hellerMen strøken kjerre
Jeg må nok slå meg sammen med frank og stina her jeg.
Gi meg en bil med ekte rå kraft, som for eksempel en Dodge Charger eller en Chevrolete Chevelle!
(Dette betyr ikke at jeg ikke digger Ferrari, noe jeg gjør)
Den lekreste bilen jeg vet om må vel være en 59`Chevrolete Impala.
En annen bil jeg digger er den nye Chrysler 300C. Det er sweet ride!
Leve amerikanerne!!
Amerikanere er jo fint hvis du ikke har svinger på veiene, passer dårlig i Norge.

Men når man snakker om fine biler, det er vel ikke stort som er finere enn en Aston Martin DB9. Der kan faktisk 911 også nesten bare legge seg altså.

Birger A: Kan personlig ikke fordra Mercer, men de er jo bra å kjøre, og det er en del klassikere opp gjennom årene. Mekker du selv?
Inaktiv bruker
AXLm
Jeg må nok slå meg sammen med frank og stina her jeg. Gi meg en bil med ekte rå kraft, som for eksempel en Dodge Charger eller en Chevrolete Chevelle! (Dette betyr ikke at jeg ikke digger Ferrari, noe jeg gjør) Den lekreste bilen jeg vet om må vel være en 59`Chevrolete Impala. En annen bil jeg digger er den nye Chrysler 300C. Det er sweet ride! Leve amerikanerne!!
Hehe. har faktisk kjørt både Impala og Charger
. Chargeren hadde ca 700hp. To doble Hollyer som sto opp over panseret.Skal love deg at det var RÅTT.Har hatt noen Americanere selv, den fineste var en Montecarlo, som var lakkert i rød candy.Men nå er det Italienks som er BILEN
Birger A
[QUOTE=Frank Angell][QUOTE=Stina Engerud]gi meg en[URLBLOCK1] en og et opphold på artic trucks så er jeg fornøyd ;-D

Feite gatebiler er fett nok, men liker noe som både ser rått ut, og faktisk greier å ta seg fram over en liten gresstue Må få deg en Dodge Ram SRT-10 du da

SRT-10 er jo bare en liten fjollebil som man ikke akkurat kan kjøre over gresstua med... type fortfortbil med lasteplan.
ubrukelig bil i det virkelige liv...

mr Angell... du er en mann etter mine... hm... kjørehansker
Stina Engerud
har aldri skjønt poenget med fortfortbil i trange og svingete norge...

Det er ikke gøy å ligge i 250 km/t i lengre periode, fordi du raskt blir fartsblind.
Det som er gøy med disse bilene er at du kan akselere så vannvittig at pondusen tilogmed går inn i kroppen
Derfor er Norge ett perfekt land med tanke på det å akselere som ett hel**** ut av enhver sving, ikke sant Birger?
hvis man kjører fort nok så beslaglegger purken bilen :/ bmw'n er borte
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap